[ALL ] Rygiel wewnętrzny drzwi
- gjom
- C4 Autorytet
- Posty: 410
- Rejestracja: 2012-01-03, 20:05
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Krasnystaw
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
[ALL ] Rygiel wewnętrzny drzwi
Dzisiaj zrobiłem sobie przycisk do zamykania drzwi od środka.
Potrzebowałem do tego:
- klamka o nr 4A0 837 019C
- przycisk o nr 441 962 107 01C
- kostka o nr 443 971 961
Oznaczenie pinów i kabli:
Jako zasilanie podświetlenia przycisku wykorzystałem podświetlenie jednego z przycisków opuszczania szyby wpinając się w kable:
Do pobrania sygnału do zamknij/otwórz wpiąłem się w przewody idące do zamka w bagażniku znajdujące się pod tylną kanapą. Są to przewody brązowo/szary i brązowo/zielony, ten pierwszy do zamykania (chyba) .
I tutaj pojawił się problem. Nie wiem czego ale w środku mechanizm przycisku łączył ze sobą masę podświetlenia i styk do zamknięcia przez co cały czas zwarty był sygnał do zamykania. Rozebrałem przycisk:
Odlutowałem złącze masy od trzpienia, i wyłamałem go (później pomyślałem, że niepotrzebnie bo można go wykorzystać jako ogranicznik styku). Złącze do masy wygiąłem do góry i przylutowałem na nowo masę do niego:
Na wszelki wypadek na ten trzpień masy założyłem cienką folię termokurczliwą.
I nowy gadżet na pokładzie: (wstawię lepsze zdjęcia jak zmienię aparat )
Potrzebowałem do tego:
- klamka o nr 4A0 837 019C
- przycisk o nr 441 962 107 01C
- kostka o nr 443 971 961
Oznaczenie pinów i kabli:
Jako zasilanie podświetlenia przycisku wykorzystałem podświetlenie jednego z przycisków opuszczania szyby wpinając się w kable:
Do pobrania sygnału do zamknij/otwórz wpiąłem się w przewody idące do zamka w bagażniku znajdujące się pod tylną kanapą. Są to przewody brązowo/szary i brązowo/zielony, ten pierwszy do zamykania (chyba) .
I tutaj pojawił się problem. Nie wiem czego ale w środku mechanizm przycisku łączył ze sobą masę podświetlenia i styk do zamknięcia przez co cały czas zwarty był sygnał do zamykania. Rozebrałem przycisk:
Odlutowałem złącze masy od trzpienia, i wyłamałem go (później pomyślałem, że niepotrzebnie bo można go wykorzystać jako ogranicznik styku). Złącze do masy wygiąłem do góry i przylutowałem na nowo masę do niego:
Na wszelki wypadek na ten trzpień masy założyłem cienką folię termokurczliwą.
I nowy gadżet na pokładzie: (wstawię lepsze zdjęcia jak zmienię aparat )
Ostatnio zmieniony 2013-09-21, 15:47 przez gjom, łącznie zmieniany 1 raz.
- kasiarka
- C4 Autorytet
- Posty: 476
- Rejestracja: 2011-06-20, 21:31
- Imię: Radek
- Moje Audi: 100 C4
- Rok produkcji: 1992
- Silnik: 2.6E 150KM (ABC)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Olecko
- Płeć:
Bardzo ciekawe
Jest:
100 c4 2.6 Quattro
100 c3 2.5Tdi szczupak
Lancia Thesis 2.0TB Emblema
Było:
Byłe A6 C4 2.6 ośka
- quattrdomasz
- Mechanik
- Posty: 152
- Rejestracja: 2012-10-29, 13:34
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Wrocław
- GTR34
- Adam Horch
- Posty: 1507
- Rejestracja: 2011-06-26, 20:17
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Chełm
gjom, Oo Panie, ja też mam tą klamkę i włącznik nawet na aucie zamontowaną, i pół roku się zabieram, żeby to podłączyć.. Inaczej się widzę wpiąłeś w przewód zamykania/otwierania. Bo ja jak chciałem wziąć te sygnały z drzwi kierowcy, to jest żonk, bo jest jeden przewód od otwierania i zamykania, jak podasz na niego plus to zamyka, jak masę to otwiera. I nie wiedziałem zbytnio jak to zrobić dla tego jeszcze jakoś tego nie zrezałem..
- gjom
- C4 Autorytet
- Posty: 410
- Rejestracja: 2012-01-03, 20:05
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Krasnystaw
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
GTR34, dziwne. Ja szukałem dość długo rozwiązania po kablach przy pompce centralnego. Ale dopiero, gdy któryś z kabli otwórz/zamknij złączy się z masą wtedy działało. Widziałem kilka osób też ma ten przycisk, niech się wypowiedzą czy podłączali jakoś inaczej albo nie musieli przerabiać przycisku.
W środku przycisk wygląda mniej/więcej tak:
Nie mam pojęcia jak można to inaczej podłączyć.
W środku przycisk wygląda mniej/więcej tak:
Nie mam pojęcia jak można to inaczej podłączyć.
- gjom
- C4 Autorytet
- Posty: 410
- Rejestracja: 2012-01-03, 20:05
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Krasnystaw
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
Taka rada na przyszłość: jeśli ktoś zamierza montować u siebie taki przycisk, niech od razu zaopatrzy się w diodę 3mm tylko białą i zamontuje zamiast ori diody czerwonej. Przycisk ma czerwony filtr i na tym samym rezystorze biała świeci 3x jaśniej. Właśnie zrobiłem zamianę i wygląda to o wiele lepiej
marcino8, masz mój numer, długo mnie znajdziesz ??
marcino8, masz mój numer, długo mnie znajdziesz ??
- Binas Tuchola
- Moderator
- Posty: 353
- Rejestracja: 2012-04-23, 22:13
- Imię: Wojciech
- Moje Audi: 100 C4
- Rok produkcji: 1992
- Silnik: 2.6E 150KM (ABC)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: FWD
- Skąd: Tuchola
- Podziękował: 1 raz
mam problem z podświetleniem przycisku, jak świeci to nie mogę otworzyć tylko zamyka jak nie świeci to otwiera i zamyka, przycisk mam nowszego typu jutro zapodam foty i nr. jaki mam
[ Dodano: |28 Sie 2015|, o 18:47 ]
ma Ktoś jakiś pomysł co do tego przycisku?
ok temat ogarnełem
[ Dodano: |28 Sie 2015|, o 18:47 ]
ma Ktoś jakiś pomysł co do tego przycisku?
ok temat ogarnełem
Ostatnio zmieniony 2015-08-30, 15:29 przez Binas Tuchola, łącznie zmieniany 1 raz.
"Żyć Krótko Ale Zajebiście"
-
- Mechanik
- Posty: 173
- Rejestracja: 2014-04-30, 00:13
- Imię: Jarek
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1996
- Silnik: 2.5TDI 140KM (AEL)
- Nadwozie: Sedan
- Trakcja: FWD
- Skąd: Strzyżów