[ALL ] Rezanie ABS-EDS do przedniej osi

Modyfikacje, pomysły i jak sama nazwa wskazuje rezania, rezania i jeszcze raz rezania
Hincó
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 331
Rejestracja: 2011-06-26, 14:29
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Bochnia

Post autor: Hincó »

A czy jest różnica a6-100 ?
Mam wiązkę z a 6 i nie wiem czy mi będzie pasować pod czujniki plus inwersja sygnału abs...
Ktoś coś wie na ten temat?
160+PS
Awatar użytkownika
GTR34
Adam Horch
Adam Horch
Posty: 1507
Rejestracja: 2011-06-26, 20:17
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Chełm

Post autor: GTR34 »

Hincó, Jest różnica między A6 a 100 :-P Bo w setce nigdy nie było takiego czegoś jak EDS, nawet pompa abs i sterownik zwykłego ABS w setce są inne niż w A6, sporo rzeźby by było pewnie wsadzić EDS do setki, o ile w ogóle się da.
Awatar użytkownika
kasiarka
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 476
Rejestracja: 2011-06-20, 21:31
Imię: Radek
Moje Audi: 100 C4
Rok produkcji: 1992
Silnik: 2.6E 150KM (ABC)
Nadwozie: Avant
Trakcja: quattro
Skąd: Olecko
Płeć:

Post autor: kasiarka »

O kurcze. Mam edsa z kompem z automata i chce wsadzic do oski. To musze jednak kupic drugi komputer? W czym jest roznica?

Jest:
100 c4 2.6 Quattro
100 c3 2.5Tdi szczupak
Lancia Thesis 2.0TB Emblema

Było:
Byłe A6 C4 2.6 ośka

Awatar użytkownika
Kazikboy
Pan konserwator
Pan konserwator
Posty: 904
Rejestracja: 2012-01-13, 08:19
Imię: PAKA
Moje Audi: S4 C4
Rok produkcji: 1993
Silnik: 4.2 280KM (ABH)
Nadwozie: Avant
Trakcja: quattro
Skąd: Żórawki/szczecin

Post autor: Kazikboy »

kasiarka, w moim przypadku czyli V8 szedł sygnał ze skrzyni automatu do kompa ABS EDS pod kierownica gdzie są przekaźniki i wszelkie kostki to niebieska i bardziej pomarańczowa są od ABS z tego w manualu pomarańczowa pozostaje pusta
Hincó, czujniki maja te same wejścia ale w secie do wymiany pompa komp wiązka plus dołożenie jeszcze jednego przewodu hamulcowego gdyż w starszej wersji ABS jest ubogo i idzie tylko jeden :P
Obecnie:
S4 V8 LPG ;) finish peinting
Byłe:
A100c4ACKQ,S4C4350PS,Poloclassic,S6C4V8,90Coupe2.3NG,a41.9tdiAFN,Polo1.3 75PS 3F,Escort Cabrio1.6D
CBR400rr75PS,Polo~80PS ABU,Polo1.3 55PS
Awatar użytkownika
lucas3512
Mechanik
Mechanik
Posty: 141
Rejestracja: 2012-01-22, 12:43
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: lubelskie

Post autor: lucas3512 »

GTR34 pisze:lucas3512, Bierz ;-) Napisz do gościa, żeby podesłał więcej fotek i wstaw na forum, upewnimy się na 100% co do pompy ABS-EDS, bo jeśli będzie miała te 2 charakterystyczne dziurki na środku, od czoła pompy to na milion % pompa z EDS'em.
Wczoraj pisałem i wstępnie dostałem odpowiedź, a fotki miały być dziś.
Dziś zadzwoniłem, ale temat nieciekawy, bo u sprzedającego, ktoś bliski jest w kiepskim stanie, więc uzgodniliśmy, że skontaktujemy się po weekendzie...

Kazikboy, dzięki za rozjaśnienie tematu :ok:
Jeśli masz pięć cylindrów, nie potrzebujesz stereo ;)
Awatar użytkownika
kasiarka
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 476
Rejestracja: 2011-06-20, 21:31
Imię: Radek
Moje Audi: 100 C4
Rok produkcji: 1992
Silnik: 2.6E 150KM (ABC)
Nadwozie: Avant
Trakcja: quattro
Skąd: Olecko
Płeć:

Post autor: kasiarka »

Kazikboy, to znaczy, że komputer od automatu do oski nie podejdzie ? :/ kurcze. Chyba będę musiał sprzedać mojego a kupić nowy

Jest:
100 c4 2.6 Quattro
100 c3 2.5Tdi szczupak
Lancia Thesis 2.0TB Emblema

Było:
Byłe A6 C4 2.6 ośka

Awatar użytkownika
Kazikboy
Pan konserwator
Pan konserwator
Posty: 904
Rejestracja: 2012-01-13, 08:19
Imię: PAKA
Moje Audi: S4 C4
Rok produkcji: 1993
Silnik: 4.2 280KM (ABH)
Nadwozie: Avant
Trakcja: quattro
Skąd: Żórawki/szczecin

Post autor: Kazikboy »

lucas3512, Spoko nie ma problemu trochę to przerobiłem zanim u mnie zadziałało ale teraz za to znam budowę :P
kasiarka, możesz spróbować może to tylko po to aby automat jakoś odciążyć aż tak nie udało mi się zagłębić ;)
Obecnie:
S4 V8 LPG ;) finish peinting
Byłe:
A100c4ACKQ,S4C4350PS,Poloclassic,S6C4V8,90Coupe2.3NG,a41.9tdiAFN,Polo1.3 75PS 3F,Escort Cabrio1.6D
CBR400rr75PS,Polo~80PS ABU,Polo1.3 55PS
Awatar użytkownika
Cyzio
Mechanik
Mechanik
Posty: 177
Rejestracja: 2011-12-16, 17:10
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: SE/Nowy Sącz

Post autor: Cyzio »

Przekładałem komp ABS EDS z 97'ACK Q Automat do 95'ABC Q manual.

Po włączeniu zapłonu od razy wyskakiwała awaria ABS :-)
II V-ce Mister zlotu `13
Awatar użytkownika
kasiarka
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 476
Rejestracja: 2011-06-20, 21:31
Imię: Radek
Moje Audi: 100 C4
Rok produkcji: 1992
Silnik: 2.6E 150KM (ABC)
Nadwozie: Avant
Trakcja: quattro
Skąd: Olecko
Płeć:

Post autor: kasiarka »

Cyzio pisze:Przekładałem komp ABS EDS z 97'ACK Q Automat do 95'ABC Q manual.

Po włączeniu zapłonu od razy wyskakiwała awaria ABS :-)
Także trzeba kupić do manuala komputer i rezać :mrgreen:

Cyzio A po przełożeniu komputera wszystko było ok ?

Jest:
100 c4 2.6 Quattro
100 c3 2.5Tdi szczupak
Lancia Thesis 2.0TB Emblema

Było:
Byłe A6 C4 2.6 ośka

Awatar użytkownika
Cyzio
Mechanik
Mechanik
Posty: 177
Rejestracja: 2011-12-16, 17:10
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: SE/Nowy Sącz

Post autor: Cyzio »

kasiarka pisze:Cyzio A po przełożeniu komputera wszystko było ok ?
No odpaliła :mrgreen:

Jednak w manualu, komp ABS - EDS automat spowodował, że ABS nie działał.
Pikło 3 razy, zapaliła się kontrolka ABS. Tyle.

A dlaczego przekładałem kompy ? Z soczystej ciekawości, bo akurat w spadku po ACK mi taki komp został :-) Może się jeszcze przyda w srebrnej. Nie ma złomu hehe...
II V-ce Mister zlotu `13
Hincó
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 331
Rejestracja: 2011-06-26, 14:29
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Bochnia

Post autor: Hincó »

W sete wg etki był możliwy eds...
mam pompe z początkiem 4d0 a w setce wg etki była 4a0...
ktoś sprawdzi czy są one wymienne? bo w etce online nie ma chyba takiej opcji....

pompa 4D0 614 111
komp 4D0 907 379 F

Od czego to?
Gość twierdzi ze z setki ale cos nie pasuje mi to...
160+PS
plaplek
Adept
Adept
Posty: 15
Rejestracja: 2013-06-08, 06:36
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Kraków

Post autor: plaplek »

Można coś bliżej o tym EDS do 100-ki ?
bo coś mi sie nie widzi to co tu napisane.
Moge przełożyć wiązkę komputer i pompe ale jaki i gdzie ten przewód hamulcowy ?
plaplek
Adept
Adept
Posty: 15
Rejestracja: 2013-06-08, 06:36
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Kraków

Post autor: plaplek »

poszło :)
więc: poproszę coś więcej o tym EDS do 100-ki :)
Ostatnio zmieniony 2013-07-11, 09:54 przez plaplek, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Kazikboy
Pan konserwator
Pan konserwator
Posty: 904
Rejestracja: 2012-01-13, 08:19
Imię: PAKA
Moje Audi: S4 C4
Rok produkcji: 1993
Silnik: 4.2 280KM (ABH)
Nadwozie: Avant
Trakcja: quattro
Skąd: Żórawki/szczecin

Post autor: Kazikboy »

chodzi o to że na tylnią oś idzie jeden przewód i tam rozdziela się na dwa koła a do eds potrzebna są już 2 oddzielne od samej pompy do tyłnich kół
Obecnie:
S4 V8 LPG ;) finish peinting
Byłe:
A100c4ACKQ,S4C4350PS,Poloclassic,S6C4V8,90Coupe2.3NG,a41.9tdiAFN,Polo1.3 75PS 3F,Escort Cabrio1.6D
CBR400rr75PS,Polo~80PS ABU,Polo1.3 55PS
plaplek
Adept
Adept
Posty: 15
Rejestracja: 2013-06-08, 06:36
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Kraków

Post autor: plaplek »

A to spoko , będę wywalał korektor i zmieniał zaciski od b6 to przy okazji nie problem pociągnąć jeden przewód więcej - do zaciskarki mam dostęp - żaden problem. A w mojej secie pomimo regeneracji pompy vakum hamulce są trochę drętwe, nawet nowe tarcze i klocki nie pomogły...
Czyli tak:
pompa ,wiązka, sterownik i doróbka przewodu ?
zależy mi na tym bo mieszkam tak że zimą są straszne chce by wyjechać - do tej pory jeździłem tyłem :)
Ostatnio zmieniony 2013-07-11, 20:36 przez plaplek, łącznie zmieniany 1 raz.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Rezanie”