[100 C4] wysuwany silownik vs rozpórka kielichow s4
- Butterbean
- Administrator
- Posty: 3585
- Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
- Imię: Tom
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Olsztyn
- Płeć:
[100 C4] wysuwany silownik vs rozpórka kielichow s4
dzis ogarnalem pierdołe ale warto i takie rzeczy opisywać
od 2 lat od momentu założenia rozpórki kielichow od s4 nie moglem otwierać maski na całą wysokość tzn. również wysuniecie teleskopu z obudowy.posiadacze 100c4 wiedzą o czym mówie.
poprostu kąt montażu na kielichu dolnego przegubu siłownika byl taki że po podniesieniu z obudowy siłownika wyginało sie tłoczysko i co niebezpieczniejsze ściągało to mocowanie z jabłka przegubu...
Samo to jabłko jest wkręcane w gwintowany otwór w kielichu.
wystarczyło wywiercic otwór o 2 cm w strone przodu i wkecic tam ten trzpień z jabłkiem.ja akurat do gwintu wykorzystałem niciarke do gwintów.ale po przewierceniu mozna poprostu przykręcić od strony koła nakrętke.
do odkrecenia tego potrzeba klucza płaskiego nr 13.
poniżej fotki aby uzmysłowić o co chodzi...
Jeszcze raz zaznaczam ze nie jest konieczna.mozna poprostu dac nakretke od strony wewnetrznej nadkola.
od 2 lat od momentu założenia rozpórki kielichow od s4 nie moglem otwierać maski na całą wysokość tzn. również wysuniecie teleskopu z obudowy.posiadacze 100c4 wiedzą o czym mówie.
poprostu kąt montażu na kielichu dolnego przegubu siłownika byl taki że po podniesieniu z obudowy siłownika wyginało sie tłoczysko i co niebezpieczniejsze ściągało to mocowanie z jabłka przegubu...
Samo to jabłko jest wkręcane w gwintowany otwór w kielichu.
wystarczyło wywiercic otwór o 2 cm w strone przodu i wkecic tam ten trzpień z jabłkiem.ja akurat do gwintu wykorzystałem niciarke do gwintów.ale po przewierceniu mozna poprostu przykręcić od strony koła nakrętke.
do odkrecenia tego potrzeba klucza płaskiego nr 13.
poniżej fotki aby uzmysłowić o co chodzi...
Jeszcze raz zaznaczam ze nie jest konieczna.mozna poprostu dac nakretke od strony wewnetrznej nadkola.
Ostatnio zmieniony 2018-07-09, 14:37 przez Butterbean, łącznie zmieniany 1 raz.
sprzedaż częsci używanych-
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
- Butterbean
- Administrator
- Posty: 3585
- Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
- Imię: Tom
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Olsztyn
- Płeć:
mastah22, dala nam kilka rzeczy:
usztywnia 20 letnie nadwozie.
pozwala dzieki temu zalozyc nizsze zawieszenie a co za tym idzie twardsze.
pozwala zachowac sztywnosc nadwozia.
nie kazdy taki patent jest tylko i wylacznie do rajdu.
zauwaz ze u nas nie masz pelnych podloznic faruchow itp.przod jest juz skrecany mam na mysli pas przedni o belke dolna..
ja poprostu czuje ze zabezpieczylem auto przed pracowaniem na spawach itp..
ubyc mi nie ubylo po zalozeniu tego a wspomoc wspomaga..
usztywnia 20 letnie nadwozie.
pozwala dzieki temu zalozyc nizsze zawieszenie a co za tym idzie twardsze.
pozwala zachowac sztywnosc nadwozia.
nie kazdy taki patent jest tylko i wylacznie do rajdu.
zauwaz ze u nas nie masz pelnych podloznic faruchow itp.przod jest juz skrecany mam na mysli pas przedni o belke dolna..
ja poprostu czuje ze zabezpieczylem auto przed pracowaniem na spawach itp..
ubyc mi nie ubylo po zalozeniu tego a wspomoc wspomaga..
sprzedaż częsci używanych-
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
-
- Adept
- Posty: 1
- Rejestracja: 2013-01-24, 18:54
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: malopolskie
Hej
Przerobiłem u siebie także to jabłko, bo niebezpiecznie wyginało tłoczysko.. do tego stopnia ze raz zamykając szybko maskę zgiąłem teleskop. przekrecilem jest na tej same wysokości 2 cm do przodu, dzisiaj przyszedł nowy teleskop i niestety jest mina:( po otworzeniu maski wyskakuje z jabłka? nie widze zdjęć z tego posta możesz podeslac jak to dokładnie zrobiles?
Pozdrawiam
Przerobiłem u siebie także to jabłko, bo niebezpiecznie wyginało tłoczysko.. do tego stopnia ze raz zamykając szybko maskę zgiąłem teleskop. przekrecilem jest na tej same wysokości 2 cm do przodu, dzisiaj przyszedł nowy teleskop i niestety jest mina:( po otworzeniu maski wyskakuje z jabłka? nie widze zdjęć z tego posta możesz podeslac jak to dokładnie zrobiles?
Pozdrawiam
- TheStig95
- Mechanik
- Posty: 158
- Rejestracja: 2017-08-01, 10:35
- Imię: Michał
- Moje Audi: Inne
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
- Nadwozie: Sedan
- Trakcja: quattro
- Skąd: Serock
Jako że zdjęcia są nieaktywne, w porozumieniu z Butterem i jego pomocą załączam zdjęcie jak mniejwięcej powinno być przeniesione jabłko teleskopu w celu zamontowania rozpórki.
Daewoo Lanos SX 99r 1.6 BYŁ
Opel Astra GTC COSMO 2008r 1.7 CDTI BYŁA
Seat Arosa 1999r 1.0 BYŁA
Audi A6 C4 1994r 2.6 ABC BYŁA
Audi A8 D2 2001 2.8 AMX Quattro Tiptronic JEST I BĘDZIE
Seat Arosa Sport 2002r 1.8 20v JEST
AUDI A6 C4 2.5TDI AAT+ JEST
Opel Astra GTC COSMO 2008r 1.7 CDTI BYŁA
Seat Arosa 1999r 1.0 BYŁA
Audi A6 C4 1994r 2.6 ABC BYŁA
Audi A8 D2 2001 2.8 AMX Quattro Tiptronic JEST I BĘDZIE
Seat Arosa Sport 2002r 1.8 20v JEST
AUDI A6 C4 2.5TDI AAT+ JEST
- rychu1717
- Mechanik
- Posty: 154
- Rejestracja: 2014-09-24, 14:32
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Wadowice
TheStig95, Ja gdybym drugi raz go przerabiał to dałbym trochę bliżej tego ori, nie wiem jak u Ciebie ale u mnie po zamknięciu maski siłownik znajduję się w takie pozycji że częściowo podnosi tą blaszkę zabezpieczającą zaczep do bolca.
- TheStig95
- Mechanik
- Posty: 158
- Rejestracja: 2017-08-01, 10:35
- Imię: Michał
- Moje Audi: Inne
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
- Nadwozie: Sedan
- Trakcja: quattro
- Skąd: Serock
Napisałem mniejwięcej bo każdy zrobi i tak inaczej, ale chodzi o główną ideę pomysłu.
Daewoo Lanos SX 99r 1.6 BYŁ
Opel Astra GTC COSMO 2008r 1.7 CDTI BYŁA
Seat Arosa 1999r 1.0 BYŁA
Audi A6 C4 1994r 2.6 ABC BYŁA
Audi A8 D2 2001 2.8 AMX Quattro Tiptronic JEST I BĘDZIE
Seat Arosa Sport 2002r 1.8 20v JEST
AUDI A6 C4 2.5TDI AAT+ JEST
Opel Astra GTC COSMO 2008r 1.7 CDTI BYŁA
Seat Arosa 1999r 1.0 BYŁA
Audi A6 C4 1994r 2.6 ABC BYŁA
Audi A8 D2 2001 2.8 AMX Quattro Tiptronic JEST I BĘDZIE
Seat Arosa Sport 2002r 1.8 20v JEST
AUDI A6 C4 2.5TDI AAT+ JEST