[ALL ] Montaż spryskiwaczy lamp - fotostory

Modyfikacje, pomysły i jak sama nazwa wskazuje rezania, rezania i jeszcze raz rezania
Awatar użytkownika
Casian
Administrator
Administrator
Posty: 1220
Rejestracja: 2011-09-04, 21:29
Imię: Przemysław
Moje Audi: 100 C4
Rok produkcji: 1993
Silnik: 2.5TDI 115KM (AAT)
Nadwozie: Avant
Trakcja: FWD
Skąd: Świdnica
Płeć:

Post autor: Casian »

U mnie też juzż po fakcie :) Śniegiem mi na razie przykryło garaż ale jak będą roztopy to spr jakie to listewki są :)
Kół możesz mieć cztery ale cylindrów musi być pięć !!

perełka zlotu 2014 wg.butterbean
Auto zlotu Stegna 2018
Awatar użytkownika
msk
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 403
Rejestracja: 2012-04-16, 20:10
Imię: Michal
Moje Audi: 100 C4
Rok produkcji: 1994
Silnik: 2.5TDI 115KM (AAT)
Nadwozie: Sedan
Trakcja: FWD
Skąd: dw/kol
Podziękował: 2 razy

Post autor: msk »

Ma ktoś może gdzieś rozrysowaną instalację ori sprysków (elektryka + wężyki od płynu)? Albo wie gdzie jakie wiązki, przekaźniki i bezpieczniki idą? I jak to jest sterowane w oryginale?

Bo demontując to z dawcy, który jest cały nie chcę o czymś zapomnieć i wyciągnąć wszystko ori (z każdą kostką, kabelkiem i opaską) :mrgreen:

dodam, że to z C4 100, bo może to mieć znaczenie.
Ostatnio zmieniony 2013-01-18, 11:41 przez msk, łącznie zmieniany 1 raz.
Obrazek
czarny
Mechanik
Mechanik
Posty: 147
Rejestracja: 2011-08-06, 19:54
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Sint-truiden

Post autor: czarny »

Dzisiaj zrobiłem przymiarkę listewek z 100 i a6 dla rozwiania niepotrzebnych wątpliwości zamieszczam zdjęcia różnic jakie są pomiędzy nimi ;-)
a6
Obrazek
100
Obrazek
Awatar użytkownika
Butterbean
Administrator
Administrator
Posty: 3585
Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
Imię: Tom
Moje Audi: A6 C4
Rok produkcji: 1997
Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
Nadwozie: Avant
Trakcja: quattro
Skąd: Olsztyn
Płeć:

Post autor: Butterbean »

dlatego najlepiej listwy rezac swoje.
sprzedaż częsci używanych-
telefon :[/b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.

formularz zamowienia

Mój OLX


(I will always remember ....) to juz 7 lat. :(

albo grubo albo wcale...
Awatar użytkownika
msk
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 403
Rejestracja: 2012-04-16, 20:10
Imię: Michal
Moje Audi: 100 C4
Rok produkcji: 1994
Silnik: 2.5TDI 115KM (AAT)
Nadwozie: Sedan
Trakcja: FWD
Skąd: dw/kol
Podziękował: 2 razy

Post autor: msk »

to co, nikt nawet nie wie jak w ori spryski były sterowane/zasilane? :-(


---edt

@gjom dzięki, ja to sobie poradzę z połączeniem, ale się zastanawiam jak to ori szło bo sam to będę wyrywał...
Ostatnio zmieniony 2013-01-27, 00:31 przez msk, łącznie zmieniany 2 razy.
Obrazek
Awatar użytkownika
gjom
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 410
Rejestracja: 2012-01-03, 20:05
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Krasnystaw
Otrzymał podziękowań: 1 raz

Post autor: gjom »

msk, ktoś tu ma w ogóle ori instalację? :-) Mi pomógł Michaelo. Dostałem zestaw sprysków bez jakichkolwiek kabli, przekaźników czy bezpieczników. Dokupiłem tylko manetkę z funkcją "intensive", zwykły przekaźnik i uniwersalne gniazdo do bezpiecznika z kablami. Skorzystałem ze schematu Michaelo:

Obrazek


A przewód do płynu do spryskiwacza z prawej strony poprowadziłem między chłodnicą klimatyzacji a zderzakiem. :ok:
czarny
Mechanik
Mechanik
Posty: 147
Rejestracja: 2011-08-06, 19:54
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Sint-truiden

Post autor: czarny »

czy spryskiwacze z 100 różnią się czymś od a6 prócz listewek pod lampami? :roll:
Awatar użytkownika
gjom
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 410
Rejestracja: 2012-01-03, 20:05
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Krasnystaw
Otrzymał podziękowań: 1 raz

Post autor: gjom »

czarny, Nie. Reszta wszystko to samo. :ok:
Awatar użytkownika
msk
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 403
Rejestracja: 2012-04-16, 20:10
Imię: Michal
Moje Audi: 100 C4
Rok produkcji: 1994
Silnik: 2.5TDI 115KM (AAT)
Nadwozie: Sedan
Trakcja: FWD
Skąd: dw/kol
Podziękował: 2 razy

Post autor: msk »

gjom, Ja mam, znalazłem w przepastnych schematach, ale jej działanie dla mnie jest bezsensowne. Psika jak masz światła zapalone z tego co rozumiem i tyle samo co na szybe, bo jest jeden przekaźnik do którego dochodzi + po zaświeceniu świateł i sterowanie z przekaźnika sprysków szyb. Poniżej załączam schemat jakby ktoś chciał, ale ja to zrobię jakoś inaczej.

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Ostatnio zmieniony 2013-02-23, 17:45 przez msk, łącznie zmieniany 1 raz.
Obrazek
Awatar użytkownika
Casian
Administrator
Administrator
Posty: 1220
Rejestracja: 2011-09-04, 21:29
Imię: Przemysław
Moje Audi: 100 C4
Rok produkcji: 1993
Silnik: 2.5TDI 115KM (AAT)
Nadwozie: Avant
Trakcja: FWD
Skąd: Świdnica
Płeć:

Post autor: Casian »

msk widzisz ja mam urządzenie od kk84 które reguluje czasem natrysku na reflektory jak się będziemy widzieć mogę Ci pokazać, ew. zapytaj Krzyśka co on tam użył.
Kół możesz mieć cztery ale cylindrów musi być pięć !!

perełka zlotu 2014 wg.butterbean
Auto zlotu Stegna 2018
czarny
Mechanik
Mechanik
Posty: 147
Rejestracja: 2011-08-06, 19:54
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Sint-truiden

Post autor: czarny »

gjom pisze:czarny, Nie. Reszta wszystko to samo. :ok:
a zaślepki spryskiwaczy w a6 i 100 są takie same czy są bardziej "kanciaste"?
Awatar użytkownika
msk
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 403
Rejestracja: 2012-04-16, 20:10
Imię: Michal
Moje Audi: 100 C4
Rok produkcji: 1994
Silnik: 2.5TDI 115KM (AAT)
Nadwozie: Sedan
Trakcja: FWD
Skąd: dw/kol
Podziękował: 2 razy

Post autor: msk »

A takie pytanie. Bo spryski mają na końcu taki mini kątownik z miejscem na śrubę.
To miejsce z dziurą pokrywa się z otworem w blasze wzmocnienia w samochodzie.
Jak i czy w ogóle ktoś to przykręcał? Bo w tdi żeby to przykręcić z jednej strony przeszkadza mi uchwyt do IC a z drugiej rezystor do wentylatora, które są zakręcone od dołu tych wzmocnień do których pasowałoby przykręcić sprysk na jego końcu od góry do wzmocnienia.

Ktoś gdzieś coś tam kręcił,tworzył bo ja nie mam żadnej nakrętki zaspawanej i nie wiem jak to powinno być? ;-)
Obrazek
Awatar użytkownika
elmi_k
Mechanik
Mechanik
Posty: 109
Rejestracja: 2012-03-18, 21:56
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Kraków

Post autor: elmi_k »

No i ja dopiero się zabrałem za założenie sprysków. Listewki i zaślepki pomalowane przez lakiernika jakiś czas temu w kolor a dzisiaj zakładam i co? Niestety listewki są od 100. Osoba od której to kupiłem nie raczyła mnie wtedy o tym fakcie poinformować :mur: (bo po co - sprzedaż jest sprzedaż) a ja jeszcze wtedy nie wiedziałem, że jest różnica. No i trzeba będzie pewnie rezać swoje stare. :kwasny:
Sprzedany :(
Awatar użytkownika
Casian
Administrator
Administrator
Posty: 1220
Rejestracja: 2011-09-04, 21:29
Imię: Przemysław
Moje Audi: 100 C4
Rok produkcji: 1993
Silnik: 2.5TDI 115KM (AAT)
Nadwozie: Avant
Trakcja: FWD
Skąd: Świdnica
Płeć:

Post autor: Casian »

elmi_k pisze:No i ja dopiero się zabrałem za założenie sprysków. Listewki i zaślepki pomalowane przez lakiernika jakiś czas temu w kolor a dzisiaj zakładam i co? Niestety listewki są od 100. Osoba od której to kupiłem nie raczyła mnie wtedy o tym fakcie poinformować :mur: (bo po co - sprzedaż jest sprzedaż) a ja jeszcze wtedy nie wiedziałem, że jest różnica. No i trzeba będzie pewnie rezać swoje stare. :kwasny:
Albo poszukaj na forum, może ktoś się będzie chciał wymienić. Ja tak właśnie zrobiłem ale miałem od A6 a chciałem do 100...
Kół możesz mieć cztery ale cylindrów musi być pięć !!

perełka zlotu 2014 wg.butterbean
Auto zlotu Stegna 2018
Awatar użytkownika
elmi_k
Mechanik
Mechanik
Posty: 109
Rejestracja: 2012-03-18, 21:56
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Kraków

Post autor: elmi_k »

Casian pisze:Albo poszukaj na forum, może ktoś się będzie chciał wymienić. Ja tak właśnie zrobiłem ale miałem od A6 a chciałem do 100...
No tak... i dochodzi kolejny koszt malowania.
Sprzedany :(
ODPOWIEDZ

Wróć do „Rezanie”