Kolejne podejscie do swiatel dziennych, bylo kilka pomyslow natomiast kazda modyfikacja polegajaca na dodaniu jakiegos elementu w zderzak, glowne swiatla, grill etc. mi nie pasowala, Audi 100 jest zbyt klasyczne, wiec zrobilem uzytek z halogenow przeciwmgielnych, i zainstalowalem elastyczny waz led wewnatrz klosza, dodatkowa funcja to przy wlaczeniu kierunkowskazu waz miga na pomaranczowo. Ponadto zmienilem zarowki na swiatla H3 led, o poborze pradu 30w, zmniejszajac obciazenie alternatora oraz 20 letniej instalacji. Swieca duzo lepiej niz zwykla zarowka.
Oryginalne kable zostaly, wiec zawsze moge podlaczyc zwykla zarowke.
Tutaj kikla zdjec z procesu tworczego:
[100 C4] Daylights w przeciwmgielnych
- skowron
- Mechanik
- Posty: 123
- Rejestracja: 2011-11-27, 15:56
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Mauritius
[100 C4] Daylights w przeciwmgielnych
Ostatnio zmieniony 2015-09-27, 12:10 przez skowron, łącznie zmieniany 7 razy.
-
- Mechanik
- Posty: 187
- Rejestracja: 2013-08-27, 21:37
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Kraków
Dobrze wygląda i duży plus za zrezanie czegoś nowego i foty
Pytanie jak będzie z niebieskimi oraz w czasie przeglądu...
Halogeny w zderzaku są dość rozpoznawalne i mogą się czepić.
Najbezpieczniejsza opcja przy reflektorach na H4 to układ ściemniający długie - nie do rozpoznania przez policję jak jedziesz.
Pozdrawiam
kwazik
Pytanie jak będzie z niebieskimi oraz w czasie przeglądu...
Halogeny w zderzaku są dość rozpoznawalne i mogą się czepić.
Najbezpieczniejsza opcja przy reflektorach na H4 to układ ściemniający długie - nie do rozpoznania przez policję jak jedziesz.
Pozdrawiam
kwazik
- skowron
- Mechanik
- Posty: 123
- Rejestracja: 2011-11-27, 15:56
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Mauritius
Dzieki Kwazik,
Tu gdzie mieszkam Policja przy zatrzymaniu poprosi mnie o numer telefonu i zaplaci mi za zrobionie podobnego modu w ich prywatnym aucie
Mozna nawet jezdzic na HID, natomiast ja tylko uzywam LED bo nie oslepiaja innych kierowcow i mozna je ustawic jak normalna zarowke, a ja lubie te oldschoolowe klosze na H4
Tu gdzie mieszkam Policja przy zatrzymaniu poprosi mnie o numer telefonu i zaplaci mi za zrobionie podobnego modu w ich prywatnym aucie
Mozna nawet jezdzic na HID, natomiast ja tylko uzywam LED bo nie oslepiaja innych kierowcow i mozna je ustawic jak normalna zarowke, a ja lubie te oldschoolowe klosze na H4
-
- Mechanik
- Posty: 192
- Rejestracja: 2013-12-09, 12:21
- Imię: Mariusz
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1995
- Silnik: 2.5TDI 115KM (AAT)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: FWD
- Skąd: Krzeszowice
- Płeć:
możesz podrzucić linka do tych elastycznych pasków ? ?
Ostatnio zmieniony 2016-08-09, 19:22 przez GreenGreen, łącznie zmieniany 1 raz.
- Dworek
- Czeladnik
- Posty: 63
- Rejestracja: 2015-04-21, 11:35
- Imię: łUKASZ
- Moje Audi: 100 C4
- Rok produkcji: 1992
- Silnik: 2.0E 115KM (AAD,ABK)
- Nadwozie: Sedan
- Trakcja: FWD
- Skąd: WWA
- Płeć:
Skowron pleeease podrzuć więcej info jak zrobiłeś te DRL z pasków, niesłychanie mi się to rozwiązanie podoba. Wspominasz, że przy włączeniu kierunkowskazów wąż miga na pomarańczowo - znaczy, jest to wąż RGB ze sterownikiem?
Ostatnio zmieniony 2017-07-30, 20:00 przez Dworek, łącznie zmieniany 1 raz.