Strona 1 z 1

[A6 C4] AEL AAT Końcówki wydechowe ulter

: 2016-10-01, 22:03
autor: gustav
Witam. Z racji tego iż staram się odświerzyć swojego ael'a w stopniu maksymalnym planuję doprowadzic wydech do idealnego aspektu wizualnego. Przestałem szukać ori tłumika końcowego z ładną dwururką bo są w gorszym stanie np wieszak zardzewiały....

co myślicie aby takie coś nałożyć o ori rurki :

http://allegro.pl/kadex-koncowki-ozdobn ... 54152.html

: 2016-10-01, 22:33
autor: Apophis
Mysle że ladne niklowane proste końcówki beda o wiele lepiej zdobic auto jak te tandetne płaczące zagiete dieslowskie rurki...

: 2016-10-01, 22:42
autor: gustav
No ale ja chcę żeby to wyglądało jak najbliżej oryginału. Prostych robić nie będę.

: 2016-10-01, 22:46
autor: afro89
Apophis, Nie każdy musi mieć taki gust jak Ty......
gustav, Dla mnie 60mm robiło by robotę. Ja mam 70mm wygięte do połowy.

: 2016-10-01, 22:50
autor: Apophis
O gustach się nie dyskutuje więc temat jest w zasadzie niepotrzebny.
Ori nie zachwieje sie jak się da ładne końcówki a nie tandete jakiegos dziwaka z DE. :)
Auto naprawde wtedy sporo zyskuje tym malutkim akcentem. Zakrzywione końcowki maja jedynie zastosowanie gdy wydech jest całkowicie schowany za zderzakiem jak to maja niektóre modele C5. To mi się podoba najbardziej bo nie widac tego całego żelastwa :)

: 2016-10-01, 22:50
autor: gustav
afro89, Pstrykniesz foto ? chciał bym zobaczy jak to wygląda. A może zapodać końcówki z 1.9 tdi 130ps ?

: 2016-10-02, 02:00
autor: void
Obrazek z tematu Afra.

: 2016-10-02, 09:56
autor: FAŁDZIK
ja mam identyczne końcówki jak Afro, zrezygnowałem z serii bo nie podobały mi się te cieniutkie rureczki z tyłu auta
Apophis pisze:Zakrzywione końcowki maja jedynie zastosowanie gdy wydech jest całkowicie schowany za zderzakiem jak to maja niektóre modele C5. )
nic bardziej mylnego, zakrzywione końcówki mają również kierować spaliny w dół, zwłaszcza w przypadku diesla, szybko to zrozumiałem, gdyż przez jakiś czas jeździłem na prostych końcówkach, tylna klapa i zderzak były czarne od sadzy, przy zakrzywionych końcówkach tego nie ma, przynajmniej nie tak bardzo

: 2016-10-02, 13:50
autor: Apophis
W zdrowym silniku sadzy być nie powinno ani okopceń. Miałem diesle więc wiem ile w tym prawdy jest. W omedze miałem jak i we fieście stare klekoty i proste końcowki i nic nie było okopcone poza sama rurka w srodku :)

te zakrzywione paskudztwa mają jeszcze jedna wade jak się zjedzie z asfaltu na grun i jest sucho to tuman kurzu wznoszą-idealnie dla świeżo wypicowanej fury która trza 50m z garazu do drogi dojechać :]

: 2016-10-02, 13:55
autor: void
Apophis pisze:W zdrowym silniku sadzy być nie powinno ani okopceń. Miałem diesle więc wiem ile w tym prawdy jest. W omedze miałem jak i we fieście stare klekoty i proste końcowki i nic nie było okopcone poza sama rurka w srodku
AEL z prostymi końcówkami użytkowany przez 9 miesięcy i czysta klapa oraz zderzak.

gustav, z T4 podejdą?

: 2016-10-04, 09:19
autor: gustav
void, nie sprawdzałem.

W sumię to już zbaraniałem. Może zastosować końcówki z A6 C5 1.9 TDi 130KM

A może porządnie oszlifować rurę, kupić chrom w sprayu i sobie głowy nie zawracać nakładkami itp ... Sam już nie wiem.

: 2016-10-04, 16:19
autor: ziemas
gustav, oszlifuj porządnie dwururkę: papier ścierny 400, 600, 800. Potem wodny 1000, 1200. Jak się przyłożysz to wyjdzie prawie lustro. Na samej końcówce mogą być głębokie czarne wżery i będzie trzeba przyciąć kawałek. Jak nie będziesz zadowolony to z C5 też są spoko.

: 2016-10-04, 22:28
autor: gustav
Robiłęm już tak jak mówisz ale rurka była w nie ciekawym stanie. Przepolerowana była i zaczeła rdzewieć. Coś wymyślę.