[A6 C4] AEL AAT Końcówki wydechowe ulter

Koła, spojlery, grille, lotki, blendy.
Awatar użytkownika
gustav
Mechanik
Mechanik
Posty: 215
Rejestracja: 2013-04-07, 09:55
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Biała Podlaska

[A6 C4] AEL AAT Końcówki wydechowe ulter

Post autor: gustav »

Witam. Z racji tego iż staram się odświerzyć swojego ael'a w stopniu maksymalnym planuję doprowadzic wydech do idealnego aspektu wizualnego. Przestałem szukać ori tłumika końcowego z ładną dwururką bo są w gorszym stanie np wieszak zardzewiały....

co myślicie aby takie coś nałożyć o ori rurki :

http://allegro.pl/kadex-koncowki-ozdobn ... 54152.html
Jest S6 C4 AEC
Jest S4 C4 AAN
Jest A6 C5 AGA
Jest A6 C4 AAT
Jest A4 B5 ANB
Garage Our Cars
Awatar użytkownika
Apophis
Czeladnik
Czeladnik
Posty: 91
Rejestracja: 2016-09-14, 13:51
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: FZA

Post autor: Apophis »

Mysle że ladne niklowane proste końcówki beda o wiele lepiej zdobic auto jak te tandetne płaczące zagiete dieslowskie rurki...
Awatar użytkownika
gustav
Mechanik
Mechanik
Posty: 215
Rejestracja: 2013-04-07, 09:55
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Biała Podlaska

Post autor: gustav »

No ale ja chcę żeby to wyglądało jak najbliżej oryginału. Prostych robić nie będę.
Jest S6 C4 AEC
Jest S4 C4 AAN
Jest A6 C5 AGA
Jest A6 C4 AAT
Jest A4 B5 ANB
Garage Our Cars
Awatar użytkownika
afro89
Administrator
Administrator
Posty: 1028
Rejestracja: 2011-08-25, 13:53
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Warszowice

Post autor: afro89 »

Apophis, Nie każdy musi mieć taki gust jak Ty......
gustav, Dla mnie 60mm robiło by robotę. Ja mam 70mm wygięte do połowy.
Mój czołg AEL 300KM 555NM: http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=426

Mister zlotu `12
Najszybsze auto zlotu `13
Awatar użytkownika
Apophis
Czeladnik
Czeladnik
Posty: 91
Rejestracja: 2016-09-14, 13:51
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: FZA

Post autor: Apophis »

O gustach się nie dyskutuje więc temat jest w zasadzie niepotrzebny.
Ori nie zachwieje sie jak się da ładne końcówki a nie tandete jakiegos dziwaka z DE. :)
Auto naprawde wtedy sporo zyskuje tym malutkim akcentem. Zakrzywione końcowki maja jedynie zastosowanie gdy wydech jest całkowicie schowany za zderzakiem jak to maja niektóre modele C5. To mi się podoba najbardziej bo nie widac tego całego żelastwa :)
Awatar użytkownika
gustav
Mechanik
Mechanik
Posty: 215
Rejestracja: 2013-04-07, 09:55
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Biała Podlaska

Post autor: gustav »

afro89, Pstrykniesz foto ? chciał bym zobaczy jak to wygląda. A może zapodać końcówki z 1.9 tdi 130ps ?
Jest S6 C4 AEC
Jest S4 C4 AAN
Jest A6 C5 AGA
Jest A6 C4 AAT
Jest A4 B5 ANB
Garage Our Cars
void
Mechanik
Mechanik
Posty: 138
Rejestracja: 2012-10-31, 15:12
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Pomorskie

Post autor: void »

Obrazek z tematu Afra.
Ostatnio zmieniony 2016-10-02, 13:54 przez void, łącznie zmieniany 1 raz.
FAŁDZIK
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 390
Rejestracja: 2011-06-08, 15:42
Imię: Marcin
Moje Audi: A6 C4
Rok produkcji: 1995
Silnik: 2.5TDI 140KM (AEL)
Nadwozie: Sedan
Trakcja: FWD
Skąd: Przemyśl
Płeć:

Post autor: FAŁDZIK »

ja mam identyczne końcówki jak Afro, zrezygnowałem z serii bo nie podobały mi się te cieniutkie rureczki z tyłu auta
Apophis pisze:Zakrzywione końcowki maja jedynie zastosowanie gdy wydech jest całkowicie schowany za zderzakiem jak to maja niektóre modele C5. )
nic bardziej mylnego, zakrzywione końcówki mają również kierować spaliny w dół, zwłaszcza w przypadku diesla, szybko to zrozumiałem, gdyż przez jakiś czas jeździłem na prostych końcówkach, tylna klapa i zderzak były czarne od sadzy, przy zakrzywionych końcówkach tego nie ma, przynajmniej nie tak bardzo
Ostatnio zmieniony 2016-10-02, 09:58 przez FAŁDZIK, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Apophis
Czeladnik
Czeladnik
Posty: 91
Rejestracja: 2016-09-14, 13:51
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: FZA

Post autor: Apophis »

W zdrowym silniku sadzy być nie powinno ani okopceń. Miałem diesle więc wiem ile w tym prawdy jest. W omedze miałem jak i we fieście stare klekoty i proste końcowki i nic nie było okopcone poza sama rurka w srodku :)

te zakrzywione paskudztwa mają jeszcze jedna wade jak się zjedzie z asfaltu na grun i jest sucho to tuman kurzu wznoszą-idealnie dla świeżo wypicowanej fury która trza 50m z garazu do drogi dojechać :]
void
Mechanik
Mechanik
Posty: 138
Rejestracja: 2012-10-31, 15:12
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Pomorskie

Post autor: void »

Apophis pisze:W zdrowym silniku sadzy być nie powinno ani okopceń. Miałem diesle więc wiem ile w tym prawdy jest. W omedze miałem jak i we fieście stare klekoty i proste końcowki i nic nie było okopcone poza sama rurka w srodku
AEL z prostymi końcówkami użytkowany przez 9 miesięcy i czysta klapa oraz zderzak.

gustav, z T4 podejdą?
Awatar użytkownika
gustav
Mechanik
Mechanik
Posty: 215
Rejestracja: 2013-04-07, 09:55
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Biała Podlaska

Post autor: gustav »

void, nie sprawdzałem.

W sumię to już zbaraniałem. Może zastosować końcówki z A6 C5 1.9 TDi 130KM

A może porządnie oszlifować rurę, kupić chrom w sprayu i sobie głowy nie zawracać nakładkami itp ... Sam już nie wiem.
Jest S6 C4 AEC
Jest S4 C4 AAN
Jest A6 C5 AGA
Jest A6 C4 AAT
Jest A4 B5 ANB
Garage Our Cars
Awatar użytkownika
ziemas
Mechanik
Mechanik
Posty: 105
Rejestracja: 2012-09-12, 22:28
Imię: Ziemek
Moje Audi: A6 C4
Rok produkcji: 1996
Silnik: 2.5TDI 140KM (AEL)
Nadwozie: Avant
Trakcja: quattro
Skąd: Bydgoszcz
Płeć:

Post autor: ziemas »

gustav, oszlifuj porządnie dwururkę: papier ścierny 400, 600, 800. Potem wodny 1000, 1200. Jak się przyłożysz to wyjdzie prawie lustro. Na samej końcówce mogą być głębokie czarne wżery i będzie trzeba przyciąć kawałek. Jak nie będziesz zadowolony to z C5 też są spoko.
Awatar użytkownika
gustav
Mechanik
Mechanik
Posty: 215
Rejestracja: 2013-04-07, 09:55
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Biała Podlaska

Post autor: gustav »

Robiłęm już tak jak mówisz ale rurka była w nie ciekawym stanie. Przepolerowana była i zaczeła rdzewieć. Coś wymyślę.
Jest S6 C4 AEC
Jest S4 C4 AAN
Jest A6 C5 AGA
Jest A6 C4 AAT
Jest A4 B5 ANB
Garage Our Cars
ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning wizualny”