[A6 C4] DIESEL - dodatkowa wstępna pompa paliwa

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
Awatar użytkownika
mas0n
Moderator
Moderator
Posty: 678
Rejestracja: 2013-09-23, 15:10
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Warszawa

[A6 C4] DIESEL - dodatkowa wstępna pompa paliwa

Post autor: mas0n »

Witam.
Myślę o zamontowaniu dodatkowej wstępnej, zewnętrznej pompy paliwa zaraz za bakiem.
Jak uważacie, niskiego czy wysokiego ciśnienia?
Jak myślicie mogą być jakieś negatywne skutki? Kąt wtrysku mocno się cofnie? MOże o czymś jeszcze nie pomyślałem?
Awatar użytkownika
various
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 754
Rejestracja: 2012-01-07, 00:10
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Tarnowskie Góry

Post autor: various »

Niskiego. Ale po co ?
Awatar użytkownika
mas0n
Moderator
Moderator
Posty: 678
Rejestracja: 2013-09-23, 15:10
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Warszawa

Post autor: mas0n »

Nie koniecznie niskiego ciśnienia. Są co pompują nawet 6 - 12 barów ale właśnie obawiam się znacznego cofnięcia wyprzedzenia kąta wtrysku.
Zalety? Odciążasz pompę główną redukując np. kawitacje. Dla mnie to też z pewnych względów praktyczne rozwiązanie
Ostatnio zmieniony 1970-01-01, 01:00 przez mas0n, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
various
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 754
Rejestracja: 2012-01-07, 00:10
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Tarnowskie Góry

Post autor: various »

Temat o dodatkowej pompie wstępnej jest poruszony na forum vwgolf. Musi być ona niskiego ciśnienia i mieć wysoką wydajność. Jak zapodasz te 6 barów jak napisałeś wyżej, to musisz odjąć tyle od ciśnienia wew. i kąt poleci na łeb.. (a tego już nie odratujesz ciśnieniem wew.) Jak chcesz pomóc pompie to zweryfikuj pompę wstępną, pozbądź się nieszczelności w układzie.
Awatar użytkownika
mas0n
Moderator
Moderator
Posty: 678
Rejestracja: 2013-09-23, 15:10
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Warszawa

Post autor: mas0n »

various, Nieszczelności żadnych nie mam
Myślisz że 130 LPH wystarczy? Skoro auto spala max 30 litrów na godzine to myślę że to aż nadto.

http://www.tomson.com.pl/product-pol-72 ... 30LPH.html
Awatar użytkownika
various
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 754
Rejestracja: 2012-01-07, 00:10
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Tarnowskie Góry

Post autor: various »

To po co dodatkowa wstępna ? Jest już udowodnione, że nie pomaga, miesza w kącie (bo ta już ma 1.5 bar a to dużo). Jak vp37 zdrowa to dodatkowa wstępna nie pomaga.

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=292527
gino_gti
Adept
Adept
Posty: 22
Rejestracja: 2014-02-28, 22:36
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: slask

Post autor: gino_gti »

mas0n,

zabieg bez sensu a jeszcze na dodatek te lipne pompy elektryczne lubia sie rypac po 30.000km i zostaniesz tyczec na trasie bo bedziesz mial zatkany uklad paliwowy popsuta pompa
ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”