[A6 C4] Swap hamulców S6 C4, A6 C5
-
- Mechanik
- Posty: 141
- Rejestracja: 2014-12-31, 01:14
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: łuków
- Kazikboy
- Pan konserwator
- Posty: 904
- Rejestracja: 2012-01-13, 08:19
- Imię: PAKA
- Moje Audi: S4 C4
- Rok produkcji: 1993
- Silnik: 4.2 280KM (ABH)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Żórawki/szczecin
ja miałem to tak:
tarcza merc Sklasa 335mm średnicy
zwrotnice po ufo, piasta podtoczona 10mm w głab pod średnice tarczy miecia
zacisk touareg na tulejkach dystansowych zarazem centrujących ponieważ średnica śrub C4 a touareg jest inna o ile dansowały już nie pamietam
tarcza merc Sklasa 335mm średnicy
zwrotnice po ufo, piasta podtoczona 10mm w głab pod średnice tarczy miecia
zacisk touareg na tulejkach dystansowych zarazem centrujących ponieważ średnica śrub C4 a touareg jest inna o ile dansowały już nie pamietam
Obecnie:
S4 V8 LPG finish peinting
Byłe:
A100c4ACKQ,S4C4350PS,Poloclassic,S6C4V8,90Coupe2.3NG,a41.9tdiAFN,Polo1.3 75PS 3F,Escort Cabrio1.6D
CBR400rr75PS,Polo~80PS ABU,Polo1.3 55PS
S4 V8 LPG finish peinting
Byłe:
A100c4ACKQ,S4C4350PS,Poloclassic,S6C4V8,90Coupe2.3NG,a41.9tdiAFN,Polo1.3 75PS 3F,Escort Cabrio1.6D
CBR400rr75PS,Polo~80PS ABU,Polo1.3 55PS
-
- Mechanik
- Posty: 216
- Rejestracja: 2017-05-15, 21:31
- Imię: Michał
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1995
- Silnik: 2.8E 174KM (AAH,AFC)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Dąbrowa Górnicza
- Płeć:
- Kontakt:
Panowie, odkopię trochę temat. W zeszłym roku zrobiłem u siebie hamulce z przodu - wstawiłem jarzma od C5 i mam tarcze 312mm. Niestety teraz tył już powoli się kończy i będę musiał się za niego wziąć - z tym, że tył hamuje bardzo słabo i myślałem o jakimś swapie. Warto? Proszę o info od osób, które coś już u siebie robiły (może zestaw z S6?). Zaciski trzeba zmieniać, ale czy trzeba coś przerabiać?
Z tego co czytałem niektórzy wymieniali też serwo? Proszę o jakieś opinie, bo podobno różnica jest spora. Z czego wstawialiście? Dużo było przerabiania?
Z tego co czytałem niektórzy wymieniali też serwo? Proszę o jakieś opinie, bo podobno różnica jest spora. Z czego wstawialiście? Dużo było przerabiania?
Ostatnio zmieniony 2018-11-15, 17:10 przez Surchon, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Mechanik
- Posty: 216
- Rejestracja: 2017-05-15, 21:31
- Imię: Michał
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1995
- Silnik: 2.8E 174KM (AAH,AFC)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Dąbrowa Górnicza
- Płeć:
- Kontakt:
trooky, samych jarzm szukałeś? To jakie masz zaciski z tyłu? Ja mam tarcze lite, więc musiałbym mieć chyba komplet z eSki? Tj. zaciski i jarzma? Podpasuje to do mnie p&p, czy trzeba kombinować? Audi A6 C4 2.8 quattro.
Worek kasy mówisz? Już mi się to nie podoba Jaka cena jest w miarę normalna za same jarzma/zaciski z jarzmami? Ostatnio zaciski z jarzmami za 400 widziałem. Jak coś znajdę to dam znać
Worek kasy mówisz? Już mi się to nie podoba Jaka cena jest w miarę normalna za same jarzma/zaciski z jarzmami? Ostatnio zaciski z jarzmami za 400 widziałem. Jak coś znajdę to dam znać
- trooky
- Administrator
- Posty: 1074
- Rejestracja: 2011-07-08, 23:18
- Imię: Andrzej
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1994
- Silnik: 2.5TDI 115KM (AAT)
- Nadwozie: Sedan
- Trakcja: FWD
- Skąd: Szczecin
- Otrzymał podziękowań: 3 razy
Tasz szukałem samych jarzm. Zaciski mam takie jak w S6 C5 i czekają na montaż. Z tego co wiem to pasują jak zrobi się dystans niewielki. Wszystko do sprawdzenia.
Za mniej niż 500 nie widziałem dawno.
np
https://www.olx.pl/oferta/hamulce-tyl-w ... xu12F.html
Za mniej niż 500 nie widziałem dawno.
np
https://www.olx.pl/oferta/hamulce-tyl-w ... xu12F.html
-
- Mechanik
- Posty: 216
- Rejestracja: 2017-05-15, 21:31
- Imię: Michał
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1995
- Silnik: 2.8E 174KM (AAH,AFC)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Dąbrowa Górnicza
- Płeć:
- Kontakt:
Z przodu mam jarzmo z C5 pod tarcze 312. Wszystko niedawno wymienione więc nie będę tego ruszał - można powiedzieć, że jeszcze pachną nowością. Jakie serwo podejdzie bez większego rezania? Czy nie ma takiego? Z tym, że tył muszę zrobić tak czy tak (koniec klocków, tarcze też już powoli się kończą - a hamulca tam praktycznie nie ma), a chyba lepiej aby były tarcze wentylowane niż lite? Jeżdżę sporo z dużymi prędkościami, więc ma się co grzać... A że tył muszę zrobić to chciałem już wstawić coś lepszego.Dodek pisze:załóż sobie inne serwo + 4 tłoczkowe zaciski na przód nawet na tarczy 288 auto staje dęba i nie potrzba wiecej.
O widzisz, to muszę zagłębić się w temat - ja szukałem zacisków od S6 C4. Ostatnio na grupie na FB ktoś za 400zł wstawił. W sumie też mogę popatrzeć za czymś innym, bo ja dystans sobie mogę dorobić samemu taki jakiego będę potrzebował, ale chciałem już mieć coś sprawdzonego...trooky pisze:Tasz szukałem samych jarzm. Zaciski mam takie jak w S6 C5 i czekają na montaż. Z tego co wiem to pasują jak zrobi się dystans niewielki. Wszystko do sprawdzenia.
Za mniej niż 500 nie widziałem dawno.
np
https://www.olx.pl/oferta/hamulce-tyl-w ... xu12F.html
Ostatnio zmieniony 2018-11-17, 16:10 przez Surchon, łącznie zmieniany 1 raz.