[100 C4] SWAP z 2.3 benza na 2.5 diesel
- zbych_zoledz
- Adept
- Posty: 10
- Rejestracja: 2011-06-29, 17:40
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Wrocław /Sobótka
[100 C4] SWAP z 2.3 benza na 2.5 diesel
Ostatnio chodzi mi po glowie jeden temat .... mam dosc gazu i po glowie lazi mi jeden motyw . . . 2.5 DIESEL .... pytanie odnosnie czy jest to do ogarniecia ? co trzeba do takiego swapu i wg ...
- Kazikboy
- Pan konserwator
- Posty: 904
- Rejestracja: 2012-01-13, 08:19
- Imię: PAKA
- Moje Audi: S4 C4
- Rok produkcji: 1993
- Silnik: 4.2 280KM (ABH)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Żórawki/szczecin
na początek silnik ze skrzynia i pół osiami wiązka silnika z kompem jak z a6 to i modół immo wkład do baku i nie wiem czy przewody paliwowe nie będą o innych średnicach a potem to już poprawa hamowania
Obecnie:
S4 V8 LPG finish peinting
Byłe:
A100c4ACKQ,S4C4350PS,Poloclassic,S6C4V8,90Coupe2.3NG,a41.9tdiAFN,Polo1.3 75PS 3F,Escort Cabrio1.6D
CBR400rr75PS,Polo~80PS ABU,Polo1.3 55PS
S4 V8 LPG finish peinting
Byłe:
A100c4ACKQ,S4C4350PS,Poloclassic,S6C4V8,90Coupe2.3NG,a41.9tdiAFN,Polo1.3 75PS 3F,Escort Cabrio1.6D
CBR400rr75PS,Polo~80PS ABU,Polo1.3 55PS
- zbych_zoledz
- Adept
- Posty: 10
- Rejestracja: 2011-06-29, 17:40
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Wrocław /Sobótka
zbiornik raczej z wezami tez by sie nadawal do wywalenia... z ta poprawa hamowania co konkretniej ?? ;p ....a i jeszcze jedno na jaki silnik najlepiej zamieniac ...pod wplywem modzenia jak i bezawaryjnosci ;D
Ostatnio zmieniony 2013-12-17, 23:56 przez zbych_zoledz, łącznie zmieniany 1 raz.
- zbych_zoledz
- Adept
- Posty: 10
- Rejestracja: 2011-06-29, 17:40
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Wrocław /Sobótka
- Kazikboy
- Pan konserwator
- Posty: 904
- Rejestracja: 2012-01-13, 08:19
- Imię: PAKA
- Moje Audi: S4 C4
- Rok produkcji: 1993
- Silnik: 4.2 280KM (ABH)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Żórawki/szczecin
z poprawa hamowania mam namysli zmianę tarcz na wentylowane i większe z przodu gdyż zapewne masz jeszcze lite przy silniku 2.3 najlepiej zmienić na silnik który był stosowany w C4 najlmniej przeróbek i awaryjności
Obecnie:
S4 V8 LPG finish peinting
Byłe:
A100c4ACKQ,S4C4350PS,Poloclassic,S6C4V8,90Coupe2.3NG,a41.9tdiAFN,Polo1.3 75PS 3F,Escort Cabrio1.6D
CBR400rr75PS,Polo~80PS ABU,Polo1.3 55PS
S4 V8 LPG finish peinting
Byłe:
A100c4ACKQ,S4C4350PS,Poloclassic,S6C4V8,90Coupe2.3NG,a41.9tdiAFN,Polo1.3 75PS 3F,Escort Cabrio1.6D
CBR400rr75PS,Polo~80PS ABU,Polo1.3 55PS
- zbych_zoledz
- Adept
- Posty: 10
- Rejestracja: 2011-06-29, 17:40
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Wrocław /Sobótka
- quattrdomasz
- Mechanik
- Posty: 152
- Rejestracja: 2012-10-29, 13:34
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Wrocław
- zbych_zoledz
- Adept
- Posty: 10
- Rejestracja: 2011-06-29, 17:40
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Wrocław /Sobótka
- Butterbean
- Administrator
- Posty: 3585
- Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
- Imię: Tom
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Olsztyn
- Płeć:
powiem tak...
przemysl temat..
zakup silnika 2.5 to minimum 2,5-3 tysiace..a gdzie skrzynia najlepiej 6 biegowa?gdzie reszta fantow?wiadomo ze czesc twoich zeczy sie spieniezy...ale mimo wszystko duzo bedzie trzeba dolozyc...
autko masz fajne..nie lepiej znalezc solidnego klienta na to i dokaldajac dozlownie pare groszy kupic ori dieselka...
inna opcja to zmiana na innego benzyniaka...cos z elektronicznym wtryskiem...
przemysl temat..
zakup silnika 2.5 to minimum 2,5-3 tysiace..a gdzie skrzynia najlepiej 6 biegowa?gdzie reszta fantow?wiadomo ze czesc twoich zeczy sie spieniezy...ale mimo wszystko duzo bedzie trzeba dolozyc...
autko masz fajne..nie lepiej znalezc solidnego klienta na to i dokaldajac dozlownie pare groszy kupic ori dieselka...
inna opcja to zmiana na innego benzyniaka...cos z elektronicznym wtryskiem...
sprzedaż częsci używanych-
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
- method
- Adept
- Posty: 13
- Rejestracja: 2012-12-21, 14:01
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Świdnik
Dokładnie, swap robiony dobrze to niemal worek bez dna... silnik, osprzęt, wiązka elektryczna, skrzynia, sprzęgło, jakieś pierdółki typu płyny, paski, rolki, jakieś gumki, łączniki, węże itp. itd, nawet takie zegary byś musiał zmienić. Ogólnie swapy na silniki które były fabrycznie montowane w tym modelu nie mają sensu, ze względu na cenę, no chyba że masz jakąś wybitnie dobrą budę. Tak jak Butterbean pisze- silnik 3 tysie, reszta gratów, ewentualna robocizna (no chyba że dasz radę wszystko sam ogarnąć), to Ci wyjdzie gdzieś może z 6 tysięcy, a i tak zawsze pojawią się dodatkowe koszta. Nawet przekładając silnik z jakiegoś rozbitka to wypadałoby przejrzeć co się wkłada i ewentualne zużyte części wymienić. Ale powiedzmy że sobie wszystko przeliczyłeś, wyszło Ci przykładowo 6 tysięcy za swap(są na forum o wiele lepsi swap-spece, mogą sami powiedzieć jak się mają wyliczenia finansów zaplanowane do realnych kosztów podliczonych po swapie). Teraz sobie policz- sprzedajesz obecne auto, dokładasz te przykładowe 6000zł, masz kasę na jakąś C4 z 2.5 TDI i jeszcze zostaje Ci pewnie jakaś reszta na ewentualne "dopieszczanie" nowego auta. Nie lepiej? Ja rozumiem że przywiązanie do obecnego auta, no ale nie można tracić głowy No chyba że zdecydujesz się na silnik z innego modelu, swap będzie mieć sens, bo to będzie swego rodzaju unikat, ale wtedy i koszta trzeba odpowiednio przemnożyć. Oczywiście możesz to wszystko olać i zrobić swapa druciarsko-handlarsko, ale to już Twoja decyzja.
- zbych_zoledz
- Adept
- Posty: 10
- Rejestracja: 2011-06-29, 17:40
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Wrocław /Sobótka
a wiec tak . Zaczne od tego ze doba Audi w niemczech znajde do gora 800 euro . sam przezuce silnik z moim szpecem (Tata) elektronike zostawie dla kolegi magika ktory to dosc dobrze robi za mniej wiecej 500 zl . mysle ze 6000 zl to juz bym naprawde wszystko ogarnal z malowaniem komory i pierdolami ... moze sie myle ... druga mysl mojego elektryka to wywalenie wtrysku mechanicznego i zalozenie digitala z wtryskami od corrado ... robocizna z czesciami wyszla by mnie okolo 4500zl tak wiec prrzemawia za mna diesel ...to auto musi zostac w rodzinie takrze niema mowy o sprzedaniu jego ...