[A6 C4] [2,5 TDI AEL]Wrażenia po chipowaniu
- Dawid2542
- Audi Mastah
- Posty: 903
- Rejestracja: 2011-05-21, 19:10
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: śląsk
http://allegro.pl/chiptuning-vw-audi-se ... 30126.html panowie co sądzicie o tym? aukcja brzmi w miarę wiarygodnie i jego strona ''o mnie'' też niczego sobie, nick kojarzy mi się z różnych for ale pewien nie jestem, nie spodziewałbym się aż +35KM ale te +20/25 by mi wystarczyło (na razie)... co o tym myślicie?
-
- Audi Mastah
- Posty: 995
- Rejestracja: 2012-05-30, 22:02
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: WGM
Dawid2542, nic innego jak podmiana epromów w ECU , nagminna stosowania powszechnie praktyka tak więc . Jedyne moje zastrzeżenie to fakt iż gość pakuje gotowce do pamięci układów, czyli program był pisany pod zdrowy nowy motor nie uwzględniając jego czaso-zużycia.
Za 2 stówki bym brał, to tak dla podsumowania.
Za 2 stówki bym brał, to tak dla podsumowania.
-
- Audi Mastah
- Posty: 995
- Rejestracja: 2012-05-30, 22:02
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: WGM
Tak.Dawid2542 pisze:czyli mam rozumieć że zamawiam i wymieniam te dwie kości zaznaczone czerwonym prostokątem tak?
[url=http://images43.fotosik.pl/1587/3ed9ca7717441987med.jpg]Obrazek[/URL]
Sprawdź tylko czy przypadkiem ktoś nie zapakował Ci do ECU podstawek kodujących epromy. Jeżeli masz wlutowane kości to wylut, jeżeli masz zwykłe podstawki to wymiana, jeżeli są podstawki kodujące to OUT je i w to miejsce zwykłe podstawki pod epromy.
Jednocześnie uczulam , ostrożnie z epromami, nie lubią dużej ilość ładunków elektrostatycznych i światła w nieosłonięte oczko
Ostatnio zmieniony 2012-10-16, 15:54 przez kk84, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- C4 Autorytet
- Posty: 390
- Rejestracja: 2011-06-08, 15:42
- Imię: Marcin
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1995
- Silnik: 2.5TDI 140KM (AEL)
- Nadwozie: Sedan
- Trakcja: FWD
- Skąd: Przemyśl
- Płeć:
wolfik0, nie do końca tak jest, z własnych doświadczeń zauważyłem, że spalanie po chipie spada ale w autkach z turbinami o zmiennej geometrii, bo te ciągną praktycznie od samego spodu,
w naszych, starszych turbinkach jest nieco inaczej i przynajmniej w moim przypadku spalanie zostało na tym samym poziomie, jednak jak nacisnę pedał gazu spalanie rośnie ale też czuć moc
podsumowując, warto zchipować AEL-a ale w to co proponuje Dawid2542 ja bym się nie pchał
w naszych, starszych turbinkach jest nieco inaczej i przynajmniej w moim przypadku spalanie zostało na tym samym poziomie, jednak jak nacisnę pedał gazu spalanie rośnie ale też czuć moc
podsumowując, warto zchipować AEL-a ale w to co proponuje Dawid2542 ja bym się nie pchał
- wolfik0
- Audi Mastah
- Posty: 711
- Rejestracja: 2011-07-22, 22:20
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: zabrze
U mnie spadło o 0,5l dużo zależy od tego jak program jest wykonany i czy nie leje za dużo paliwa jeżeli dalej jeździsz jak przed chipem to powinno spaść... ale to wiadomo więcej mocy to inna jazda
Teraz mam 2 już AEL, poprzedni też był czipowany i w obu spalanie spadło.
Teraz mam 2 już AEL, poprzedni też był czipowany i w obu spalanie spadło.
Ostatnio zmieniony 2012-10-16, 20:10 przez wolfik0, łącznie zmieniany 1 raz.
- afro89
- Administrator
- Posty: 1028
- Rejestracja: 2011-08-25, 13:53
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Warszowice
Jeżeli chodzi o spalanie, to głównymi czynnikami jest program, oraz styl jazdy jaki preferujesz. W moim przypadku różnie to wygląda, jak mu deptam to 9 l na sto to nie problem, w trasie nad morze przy dość ostrej jeździe wyszło 7,3 a w trasie przy max oszczędnej jeździe wyszło okolice 5,2. Także wszystko zależy jak kto jeździ. Jeżeli ktoś nad tym myśli poważnie, to może do mnie napisać na PW to dam kontakt do naprawdę dobrego człowieka, który pisze programy do naszych autek, tylko do naszych.
Ostatnio zmieniony 2012-10-16, 20:18 przez afro89, łącznie zmieniany 1 raz.
Mój czołg AEL 300KM 555NM: http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=426
Mister zlotu `12
Najszybsze auto zlotu `13
Mister zlotu `12
Najszybsze auto zlotu `13
- anton
- Czeladnik
- Posty: 85
- Rejestracja: 2012-07-08, 08:44
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: włodawa
afro89,
Rozmawiałęm dzisiaj z tomkiem TO JA !!!!!! z Bielska Białej I powiedział ze podstawowy program bedzie dla naszego klubu kosztował 500 zł kontakt:
tp@ath.bielsko.pl
530-047-666
Tomek preferuje kontakt tp@ath.bielsko.pl gdyz bardzo czesto jest zajety w pracy i nie moze odebrac ale jak juz ktoś musi niech dzwoni
Rozmawiałęm dzisiaj z tomkiem TO JA !!!!!! z Bielska Białej I powiedział ze podstawowy program bedzie dla naszego klubu kosztował 500 zł kontakt:
tp@ath.bielsko.pl
530-047-666
Tomek preferuje kontakt tp@ath.bielsko.pl gdyz bardzo czesto jest zajety w pracy i nie moze odebrac ale jak juz ktoś musi niech dzwoni
mój zielony autobus
http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=2472& ... sc&start=0
http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=2472& ... sc&start=0
- afro89
- Administrator
- Posty: 1028
- Rejestracja: 2011-08-25, 13:53
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Warszowice
Glac, Ja miałem na seryjnych gratach jego program, teram mam jego program na VNT i wtryskach 0.230 i powiem tyle bardzo dobry fachowiec
Mój czołg AEL 300KM 555NM: http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=426
Mister zlotu `12
Najszybsze auto zlotu `13
Mister zlotu `12
Najszybsze auto zlotu `13