[A6 C4] [2,5 TDI AEL]Wrażenia po chipowaniu

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
Awatar użytkownika
f_michal
Czeladnik
Czeladnik
Posty: 95
Rejestracja: 2012-07-27, 08:01
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: PIŁA

Post autor: f_michal »

taki wykres znalazłem na Racing forum

oczywiście ael, chyba najmocniejszy w PL

Obrazek
Moja Czerwona Strzała
Awatar użytkownika
Nieju231
Mechanik
Mechanik
Posty: 233
Rejestracja: 2013-01-13, 21:01
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Busko-Zdrój

Post autor: Nieju231 »

To jest chyba pojazd ArkaR i pomiary z gazem i bez.
Awatar użytkownika
trooky
Administrator
Administrator
Posty: 1074
Rejestracja: 2011-07-08, 23:18
Imię: Andrzej
Moje Audi: A6 C4
Rok produkcji: 1994
Silnik: 2.5TDI 115KM (AAT)
Nadwozie: Sedan
Trakcja: FWD
Skąd: Szczecin
Otrzymał podziękowań: 3 razy

Post autor: trooky »

Zagazowany diesel :mrgreen: Nic dziwnego ze zapier****
Awatar użytkownika
quattrdomasz
Mechanik
Mechanik
Posty: 152
Rejestracja: 2012-10-29, 13:34
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Wrocław

Post autor: quattrdomasz »

Lechu pisze:Obawiam się, że po wywaleniu kata będziesz musiał wstąpić na wizytę u programera.
Mógłbyś rozwinąć myśl, ponieważ noszę się z zamiarem usunięcia kata, ponieważ znowu powyżej 3tys. obrotów jest mocno zdławiony. Co w takim razie zamiast kata wstawić?

[ Dodano: 2014-03-27, 00:34 ]
z rozmowy z Michaelo wiem, że ma wstawioną rurę zamiast kata i u niego wszystko jest OK, dlaczego więc konieczna jest korekta programu?
--> :q: POWER!!!

A6 C4 :q: 2.8 AAH 174KM 250Nm (96r.)
A6 C5 :q: 2.5tdi BAU 180KM 370Nm (03r.)
80 B4 :q: 2.6 ABC 150KM 225Nm (93r.) (Diff Lock;)
A6 C4 2.5tdi AEL+ 169KM 340Nm (97r.)
Awatar użytkownika
wolfik0
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 711
Rejestracja: 2011-07-22, 22:20
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: zabrze

Post autor: wolfik0 »

Wstaw rurkę i po problemie :mrgreen:
Jak nie będziesz miał żadnych drgań itd. przy mocnym bucie to żadne korekty nie są potrzebne ;-)
()()()() Jedna rodzinka VW
mati_A6
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 288
Rejestracja: 2011-09-12, 14:04
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Żary

Post autor: mati_A6 »

Mam drugie auto z rurką zamiast kata i programem od Michała i jest wszystko ok więc tak jak wolfik0 pisze.
dariodario
Mechanik
Mechanik
Posty: 208
Rejestracja: 2012-02-24, 17:22
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Jasło

Post autor: dariodario »

a u mnie nie mam ani kata ani rurki.
pucha po wydlubanym katalizatorze zostala.
nie zauwazylem roznicy w dzwieku
POWER MADE IN SPANKY
Awatar użytkownika
vag_only
Mechanik
Mechanik
Posty: 209
Rejestracja: 2011-05-19, 13:00
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: wlkp

Post autor: vag_only »

u mnie po wywaleniu kata lepiej słychać turbo ale tylko na wysokich obraotach przy zmianie biegów :) teraz czas na wtryski i program myśle że kolega coś mi tam zmodzi :-D
Audi C4 5 cylinder 2.5 TDI

http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=56
Awatar użytkownika
Nuras
Czeladnik
Czeladnik
Posty: 71
Rejestracja: 2012-08-30, 19:24
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Kamień Pomorski

Post autor: Nuras »

Ja przekonałem się i kupię cipa ;) od Daniello945 myślę, że za 200 pln warto ;)
Są już dwa ;) A6 C4 2.5 TDI AEL+ Avant, A6 C4 2.5 TDI AEL+ Limuzyna Quattro ;)
Awatar użytkownika
verus
Mechanik
Mechanik
Posty: 123
Rejestracja: 2012-12-24, 16:34
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Kraków

Post autor: verus »

Czip za 200zł, nie brzmi to zachęcająco ...
Awatar użytkownika
wolfik0
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 711
Rejestracja: 2011-07-22, 22:20
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: zabrze

Post autor: wolfik0 »

verus, Dlaczego tak uważasz ? większość tunerów wgrywa gotowce a w razie potrzeby koryguje odpowiednio parametry :mrgreen:
Przynajmniej w przypadku sprawnego silnika i jego oprzyrządowania wgranie gotowca który nie jest zrobiony żeby wycisnąć wszystkie poty z tego co się ma i jest zrobiony z głową to nic złego nie stanie się tak pancernej jednostce jak nasze r5 :)
Ostatnio zmieniony 2014-04-17, 21:40 przez wolfik0, łącznie zmieniany 1 raz.
()()()() Jedna rodzinka VW
Awatar użytkownika
verus
Mechanik
Mechanik
Posty: 123
Rejestracja: 2012-12-24, 16:34
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Kraków

Post autor: verus »

Szczerze powiem, mało się znam na tym i wyobrażenie profesjonalnego chip tuningu mam takie:
1. Hamownia i badanie aktualnego stanu
2. Zgranie programu
3. Modyfikacja
4. Wgranie i test podczas jazdy z podłączonym sprzętem.
5. Hamownia

A potem rura :mrgreen:
Awatar użytkownika
Casian
Administrator
Administrator
Posty: 1220
Rejestracja: 2011-09-04, 21:29
Imię: Przemysław
Moje Audi: 100 C4
Rok produkcji: 1993
Silnik: 2.5TDI 115KM (AAT)
Nadwozie: Avant
Trakcja: FWD
Skąd: Świdnica
Płeć:

Post autor: Casian »

tak na pewno powinno być.. ale koszta takich operacji to około 1,5 k a nawet do 2k zł.. Jeżeli mowa o konkretnej firmie..
Kół możesz mieć cztery ale cylindrów musi być pięć !!

perełka zlotu 2014 wg.butterbean
Auto zlotu Stegna 2018
emilio
Adept
Adept
Posty: 6
Rejestracja: 2013-12-06, 11:54
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Międzyrzecz

Post autor: emilio »

Zrobiona traska na chipie od Michała, jakieś 850km, prędkość w większości 120km/h na tempomacie, auto załadowane po sufit + 3 osoby na ścisk. Średnie spalanie 5,8l/100km :-), dzisiaj powrót, już z mniejszym ładunkiem zobaczymy czy zejdę niżej ;-)
Awatar użytkownika
verus
Mechanik
Mechanik
Posty: 123
Rejestracja: 2012-12-24, 16:34
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Kraków

Post autor: verus »

Jest ktoś z małopolski po chipie :?: ;-)
ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”