[ALL ] gwint w c4

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
danielS2
Adept
Adept
Posty: 9
Rejestracja: 2012-11-20, 22:42
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: z garażu

Post autor: danielS2 »

noto niezłe cyrki z tym gwintem :-/ Panowie a jaki jest najniższy możliwy kit do C4 A6???lub same springi dostępne na rynku
audi bogiem gleba nałogiem
swieca91
Mechanik
Mechanik
Posty: 175
Rejestracja: 2011-06-25, 12:00
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Gliwice

Post autor: swieca91 »

Najtańszy..

widziałem na aledrogo.pl sprężyny -5.5/-4 za 380 zł,
coś lepszego to ewentualnie Eibach'y za 850 chyba..

a wracając do tematu gwintu to nie wiem jak długo to mają ale wcześniej nie widziałem gwintu do naszych C4 z bilstein'a.. a dokladnie B12 SportKit.. cena jaką ja odkryłem to 2600 zł i wydaje mi się że jeśli chodzi o gwint to jest to dużo lepsza opcja od tego gównianego TA Technixa..

w sumie jakby ktoś chciał to mogę pochytać ten gwin w cenie 2580 zl a spręzyny Eibachy tak jak pisalem za 850
Ostatnio zmieniony 2013-02-28, 21:35 przez swieca91, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
RacingFactory
Adept
Adept
Posty: 46
Rejestracja: 2012-01-06, 14:13
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Białystok

Post autor: RacingFactory »

B12 to nie gwint, a kit oparty na sprężynie Eibacha i amortyzatorach B8.

Ostatnio wynalazłem gwint FK do C4, obudowy z Inoxxa, bez regulacji tłumienia, cenowo w okolicach 3k pln. Na wiosnę jak nie będę miał innych wydatków możliwe, że przygarnę taką sztukę do siebie.
Awatar użytkownika
ratmasta
Adept
Adept
Posty: 41
Rejestracja: 2013-03-10, 13:13
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Legnica

Post autor: ratmasta »

Szanowni koledzy

Jestem posiadaczem Setki od 4 lat i ciągle borykam sie z problemem gwintu w naszych autach

Sprawa wygląda tak, że nie da się kupić gwinta w normalnych cenach...
Żeby to zrobić potrzebne są:
- 2 mcpersony gołe przód
- 2 sprężyny przód

Z tyłem nie ma problemu gdyż zwykła sportowa sprężyna wystarcza do zamontowania w gwincie....

Z przodem jest problem o którym chyba nie wiecie, że talerz pod sprężyną jest tak duży że nie można go ohniżyć gdyż zawadzi o oponę dlatego trzeba wąską sprężynę....

Za parę dni pokaże foty gotowego gwintu...

Ktoś z was byłby zainteresowany?
Ostatnio zmieniony 2013-03-10, 13:27 przez ratmasta, łącznie zmieniany 2 razy.
Awatar użytkownika
Dawid2542
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 903
Rejestracja: 2011-05-21, 19:10
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: śląsk

Post autor: Dawid2542 »

ratmasta, cena za komplet na przód proszę :ok:
mc persony mam swoje, tylko sprężyny, i te talerzyki
Ostatnio zmieniony 2013-03-10, 13:22 przez Dawid2542, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
ratmasta
Adept
Adept
Posty: 41
Rejestracja: 2013-03-10, 13:13
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Legnica

Post autor: ratmasta »

Dawid2542, w swoim czasie stworze temat w odpowiednim dziale żeby nie robić bałaganu...

Robocizna jest tania najtrudniej dobrać sprężynę na przód i od tego zależna będzie cena tj od tej włąśnie sprężyny...

Koszt przód ok 200-400 zł
Ostatnio zmieniony 2013-03-10, 13:25 przez ratmasta, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Dawid2542
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 903
Rejestracja: 2011-05-21, 19:10
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: śląsk

Post autor: Dawid2542 »

ratmasta, tylko że u nas u góry jest jeszcze przykręcany amortyzator, ja bym to widział trochę inaczej, tzn. odciąć u nas mocowanie sprężyny dolne, zmierzyć mniejwięcej wysokość i po prostu zrobić rurę nierdzewną z gwintem i nasadzić na goleń, z dołu obspawać, było by to stabilniejsze, jakoś nie widzi mi się obcinanie golenia i spawanie części górnej,
a propo sprężyn widziałem kiedyś takowe w BMW e36 :ok: czyli u dołu wąskie a górą szersze :ok:
Awatar użytkownika
ratmasta
Adept
Adept
Posty: 41
Rejestracja: 2013-03-10, 13:13
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Legnica

Post autor: ratmasta »

Dawid2542, nagwintowaną rurę poprostu wsadzić na goleń twojego amora i przyspawać z dołu i góry tak by była możliwość przykręcenia nakrętki na amortyzator....

W praniu wyjdzie czy lepiej sprzedawać same
- nagwintowane rury
- nakrętki podtrzymujace/regulujące
- sprężyny dostosowane do wagi auta

czy gotowy MCperson ale wtedy ważne jest:
- co ze zwrotnicą? jest kilka rodzajów
- co ze średnicą gniazda sworznia?

Opcja wysłania do mnie swojego mc persona bez amortyzatora jest chyba najbardziej optymalna...
regulamin
Awatar użytkownika
Butterbean
Administrator
Administrator
Posty: 3585
Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
Imię: Tom
Moje Audi: A6 C4
Rok produkcji: 1997
Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
Nadwozie: Avant
Trakcja: quattro
Skąd: Olsztyn
Płeć:

Post autor: Butterbean »

ratmasta, popraw profil.
zrob gwint i go zaprezentuj.o sprzedazy na razie tutaj nie rozmawiamy.
sprzedaż częsci używanych-
telefon :[/b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.

formularz zamowienia

Mój OLX


(I will always remember ....) to juz 7 lat. :(

albo grubo albo wcale...
Awatar użytkownika
ratmasta
Adept
Adept
Posty: 41
Rejestracja: 2013-03-10, 13:13
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Legnica

Post autor: ratmasta »

Butterbean, dobrze zaraz poprawie

Jak pisałem gdzie wyrwac taką sprężynę?

Obrazek
Obrazek
Ostatnio zmieniony 2013-03-10, 18:21 przez ratmasta, łącznie zmieniany 3 razy.
Awatar użytkownika
Butterbean
Administrator
Administrator
Posty: 3585
Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
Imię: Tom
Moje Audi: A6 C4
Rok produkcji: 1997
Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
Nadwozie: Avant
Trakcja: quattro
Skąd: Olsztyn
Płeć:

Post autor: Butterbean »

ratmasta, npo to jest wlasnie problem w tym wszystkim.bo reszta to pikus...pan pikus.dowiedz sie czy ktos nie skreci takiej sprezyny na zamowienie.

[ Dodano: 2013-03-10, 18:23 ]
http://www.vanel.com/compression-conica ... 5703570433
sprzedaż częsci używanych-
telefon :[/b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.

formularz zamowienia

Mój OLX


(I will always remember ....) to juz 7 lat. :(

albo grubo albo wcale...
Awatar użytkownika
ratmasta
Adept
Adept
Posty: 41
Rejestracja: 2013-03-10, 13:13
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Legnica

Post autor: ratmasta »

Butterbean,
Nie pamiętam wymiarów...zaraz zobaczę co da się zrobić

Prawdopodobnie pasuje od
AUDI A3 (8P1)
AUDI A3 Sportback (8PA)
SEAT ALTEA (5P1)
SEAT LEON (1P1)
SEAT TOLEDO III (5P2)
SKODA OCTAVIA
GOLF PLUS
VW TOURAN (1T1, 1T2, 1T3)
VW PASSAT Variant (3C5)
VW PASSAT (3C2)
VW JETTA III (1K2)
VW CADDY III kombi (2KB, 2KJ)

Niestety nikt nie podpowie jaką założyć...
Ostatnio zmieniony 2013-03-10, 18:35 przez ratmasta, łącznie zmieniany 2 razy.
Awatar użytkownika
Butterbean
Administrator
Administrator
Posty: 3585
Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
Imię: Tom
Moje Audi: A6 C4
Rok produkcji: 1997
Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
Nadwozie: Avant
Trakcja: quattro
Skąd: Olsztyn
Płeć:

Post autor: Butterbean »

ja sie zastanawiam czemu ten spring musi byc skosny???
przeciez regulacja na poziomie 3-4 cm w dol nei spowoduje ze cos sie bedzie obcierac...
sprzedaż częsci używanych-
telefon :[/b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.

formularz zamowienia

Mój OLX


(I will always remember ....) to juz 7 lat. :(

albo grubo albo wcale...
Awatar użytkownika
ratmasta
Adept
Adept
Posty: 41
Rejestracja: 2013-03-10, 13:13
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Legnica

Post autor: ratmasta »

Butterbean,
Nie chodzi tu w zasadzie o sprężynę a o talerz...
W zasadzie można bylo by sprobowac przerobic samo mocowanie sprezyny...
Jutro pokaze postepy prac...
Licze na to, że każdy będzie wspólnie pomagał stworzyć w końcu jakieś wzór wykonania tego nieszczęsnego gwinta
Obrazek
Ostatnio zmieniony 2013-03-10, 19:12 przez ratmasta, łącznie zmieniany 2 razy.
Awatar użytkownika
Misiek
Mechanik
Mechanik
Posty: 181
Rejestracja: 2012-01-06, 16:51
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Białystok

Post autor: Misiek »

Szacun za chęć próby ugwincenia C4 za rozsądne pieniądze :P

A gdyby tak dać wlasnie rure na goleń i ją nagwintować? mialo to by sens i wtedy tylko śróba do regulacji wysokości dać z większą średnicą co by łapałą ori spring? wtedy nie trzeba węższej sprężyny u dołu?

Rozumiem że przy węższej sprężynie u dołu talerzyk dolny poszedł by w ogóle won?
Ostatnio zmieniony 2013-03-10, 19:28 przez Misiek, łącznie zmieniany 1 raz.
Była Czarna 100 C4 2.6 ABC
Była Szara 100 C4 2.3 AAR ( nigdy wiecej mechanicznego wytrysku )
Jest Czarna A6 C4 2.6 ABC :)
ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”