[S6 C4] Nowe turbo, plany, zamiary ...

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
Awatar użytkownika
Kazikboy
Pan konserwator
Pan konserwator
Posty: 904
Rejestracja: 2012-01-13, 08:19
Imię: PAKA
Moje Audi: S4 C4
Rok produkcji: 1993
Silnik: 4.2 280KM (ABH)
Nadwozie: Avant
Trakcja: quattro
Skąd: Żórawki/szczecin

Post autor: Kazikboy »

kk84 pisze:Litwini robią w ori Motronicu 2.3.2 launch control, anilag .... nie ma problemu, trzeba do prj (Dmitija) napisać i załatwione
to by było interresujące :D
Obecnie:
S4 V8 LPG ;) finish peinting
Byłe:
A100c4ACKQ,S4C4350PS,Poloclassic,S6C4V8,90Coupe2.3NG,a41.9tdiAFN,Polo1.3 75PS 3F,Escort Cabrio1.6D
CBR400rr75PS,Polo~80PS ABU,Polo1.3 55PS
Awatar użytkownika
Kazikboy
Pan konserwator
Pan konserwator
Posty: 904
Rejestracja: 2012-01-13, 08:19
Imię: PAKA
Moje Audi: S4 C4
Rok produkcji: 1993
Silnik: 4.2 280KM (ABH)
Nadwozie: Avant
Trakcja: quattro
Skąd: Żórawki/szczecin

Post autor: Kazikboy »

Odkopie lekko proszę o porady czy ta strona zimna będąca od K26 z ciężarówki będzie wydajniejsza od ori K26 siadajacych w audi ? :)
Obrazek Obrazek Obrazek
Obecnie:
S4 V8 LPG ;) finish peinting
Byłe:
A100c4ACKQ,S4C4350PS,Poloclassic,S6C4V8,90Coupe2.3NG,a41.9tdiAFN,Polo1.3 75PS 3F,Escort Cabrio1.6D
CBR400rr75PS,Polo~80PS ABU,Polo1.3 55PS
kk84
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 995
Rejestracja: 2012-05-30, 22:02
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: WGM

Post autor: kk84 »

Kazikboy, to co tam wyszperałem, nie wiele ale danych o turbinach KKK w sieci jak na lekarstwo.

D0824LFL05 to oznaczenie silnika w którym pracowała, 4.6L silnik MAN'a, 156KM mocy.
Oznaczenie turbiny po którym można znaleźć nieco więcej to : K26-2962MNAAA5.81 GAAQD
Z symbolu wiemy, że koło kompresji ma 2.9 cala w podstawie i 62% sprawności max. turbina pracowała z ciśnieniami 1.5 - 1.65 Bara doładowania. Mapy koła kompresji brak, podejrzewam, że będzie niewiele słabsze od mojej K27.

Jednym słowem nada się :).

BTW. Ty będziesz żenił turbo z ciężarówki, ja wykorzystałem elementy z ciągnika rolniczego :mrgreen: :mrgreen: co to się wyrabia, powiedzą, że dziadujemy hehehe.
antyp11
Adept
Adept
Posty: 28
Rejestracja: 2013-12-04, 18:54
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Bielsk Podlaski

Post autor: antyp11 »

Hehe ja tez w rolniczym zaopatruje swoje s4 :mrgreen:
Jest:
S4 C4 sedan 4.2 ABZ TT
200 C3 Biała perła 2.2t 10v 300+
90 B3 sedan 2.0 20v NM 160KM
Coupe 89 2.0 16v turbo FWD
100 C3 Quattro 2.0 RT+k26
Było:
80 GT b2 sedan 1.8 DZ
90 Coupe 2.3 NG 136 KM
S4 C4 sedan 2.2 20vt
Awatar użytkownika
Kazikboy
Pan konserwator
Pan konserwator
Posty: 904
Rejestracja: 2012-01-13, 08:19
Imię: PAKA
Moje Audi: S4 C4
Rok produkcji: 1993
Silnik: 4.2 280KM (ABH)
Nadwozie: Avant
Trakcja: quattro
Skąd: Żórawki/szczecin

Post autor: Kazikboy »

ciekawe porównam jeszcze wielkości z ori k26 z audi i z k27 ;) a potem sie pomyśli bo to co mam nie nadaje się do nieczego :D
Obecnie:
S4 V8 LPG ;) finish peinting
Byłe:
A100c4ACKQ,S4C4350PS,Poloclassic,S6C4V8,90Coupe2.3NG,a41.9tdiAFN,Polo1.3 75PS 3F,Escort Cabrio1.6D
CBR400rr75PS,Polo~80PS ABU,Polo1.3 55PS
kk84
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 995
Rejestracja: 2012-05-30, 22:02
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: WGM

Post autor: kk84 »

Kazikboy, ta K27 którą masz ma koło kompresji 3.2 cala. Różnica 0.3 cala czyli jakieś 8mm mniejsze kółko kompresji. Da radę na RS2+ ;).

[ Dodano: 2013-12-11, 21:32 ]
antyp11, ale ja nie żartuje, cała strona zimna mojej turbiny pochodzi z ciągnika rolniczego Deutz, 182KM, 6.2L silnik :roll:
Awatar użytkownika
J.A.G
Adam Horch
Adam Horch
Posty: 2519
Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: podlaskie

Post autor: J.A.G »

Agro tuning :mrgreen:
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest

Mister zlotu `13
Awatar użytkownika
msk
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 403
Rejestracja: 2012-04-16, 20:10
Imię: Michal
Moje Audi: 100 C4
Rok produkcji: 1994
Silnik: 2.5TDI 115KM (AAT)
Nadwozie: Sedan
Trakcja: FWD
Skąd: dw/kol
Podziękował: 2 razy

Post autor: msk »

J.A.G, lubię :mrgreen:
Obrazek
antyp11
Adept
Adept
Posty: 28
Rejestracja: 2013-12-04, 18:54
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Bielsk Podlaski

Post autor: antyp11 »

kk84 pisze:antyp11, ale ja nie żartuje, cała strona zimna mojej turbiny pochodzi z ciągnika rolniczego Deutz, 182KM, 6.2L silnik

Ale ja sie nie smieje bo sam biore tuleje do Wg i inne pierdoly, a z turbinami to naprawde niezlego frankeinstaina mozna zrobic z wszystkiego co jest na rynku

Nawet Holsety czy niektore Garrety sa do ciezarowek a ida do naszych aut ja sam mysle polaczyc swojego HX35 z ciepla strona z k26 bo ori 16'' pozno bedzie wstawac
Jest:
S4 C4 sedan 4.2 ABZ TT
200 C3 Biała perła 2.2t 10v 300+
90 B3 sedan 2.0 20v NM 160KM
Coupe 89 2.0 16v turbo FWD
100 C3 Quattro 2.0 RT+k26
Było:
80 GT b2 sedan 1.8 DZ
90 Coupe 2.3 NG 136 KM
S4 C4 sedan 2.2 20vt
kk84
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 995
Rejestracja: 2012-05-30, 22:02
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: WGM

Post autor: kk84 »

J.A.G pisze:Agro tuning :mrgreen:
Źle jedzie ten mój "Agro tuning" :-P ?.

antyp11, genezę holsetów znam :P i mimo szybkiego spool up'u nie jestem ich fanem :].
Osobiście zaopatruję się tu : http://www.agro-hurt.pl/ :mrgreen:
Awatar użytkownika
Butterbean
Administrator
Administrator
Posty: 3585
Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
Imię: Tom
Moje Audi: A6 C4
Rok produkcji: 1997
Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
Nadwozie: Avant
Trakcja: quattro
Skąd: Olsztyn
Płeć:

Post autor: Butterbean »

i tym oto linkiem mozemy zakonczyc ten temat.heheh
sprzedaż częsci używanych-
telefon :[/b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.

formularz zamowienia

Mój OLX


(I will always remember ....) to juz 7 lat. :(

albo grubo albo wcale...
antyp11
Adept
Adept
Posty: 28
Rejestracja: 2013-12-04, 18:54
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Bielsk Podlaski

Post autor: antyp11 »

kk84 pisze:antyp11, genezę holsetów znam i mimo szybkiego spool up'u nie jestem ich fanem .
Powiedz jak ona wstaje u ciebie bo z tego co pamietam to one pozno dosc wstawaly

ja bardziej celuje w szybki spool up i zeby dawala rade przy odcince z utrzymaniem boost-u a taka hybryda dawala rade boost 1.7 bara odcinka 1.6 bara

Wiadomo kazdy woli co innego jedni brunetki drudzy blondynki ja wole brunetki i holsety ;-)
Jest:
S4 C4 sedan 4.2 ABZ TT
200 C3 Biała perła 2.2t 10v 300+
90 B3 sedan 2.0 20v NM 160KM
Coupe 89 2.0 16v turbo FWD
100 C3 Quattro 2.0 RT+k26
Było:
80 GT b2 sedan 1.8 DZ
90 Coupe 2.3 NG 136 KM
S4 C4 sedan 2.2 20vt
kk84
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 995
Rejestracja: 2012-05-30, 22:02
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: WGM

Post autor: kk84 »

antyp11, Pełny ogień jest od 4400 - 4500.
antyp11 pisze:i zeby dawala rade przy odcince z utrzymaniem boost-u a taka hybryda dawala rade boost 1.7 bara odcinka 1.6 bara
No więc : Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

Moja hybrydka da radę i 2.5 Bara dmuchnąć przy sprawności 60%. Ale do rzeczy. Utrzymaniem boostu (nie biustu) zajmuje się odpowiednio WG i N75 i to głównie N75 decyduje jakie ciśnienie i kiedy będzie panowało w kolektorze dolotowym. Mapy z RS2+ są tak napisane aby w zakresie obrotów bliskich odcięciu boost wynosił 1.3 Bara, w normalnej pracy i overbooscie to 1.8 Bara. K26/27 wg. różnych źródeł nadaje się do mocy 430KM.
Awatar użytkownika
Kazikboy
Pan konserwator
Pan konserwator
Posty: 904
Rejestracja: 2012-01-13, 08:19
Imię: PAKA
Moje Audi: S4 C4
Rok produkcji: 1993
Silnik: 4.2 280KM (ABH)
Nadwozie: Avant
Trakcja: quattro
Skąd: Żórawki/szczecin

Post autor: Kazikboy »

Obrazek
Obecnie mam taka K26 numer jest inny niz od innej ktora miałem i ta ponoć jest z alfy może wydajniejsza ? :P

Poprawiłem, bo fotka się nie odpalała. J.A.G
Ostatnio zmieniony 2014-01-12, 19:00 przez Kazikboy, łącznie zmieniany 1 raz.
Obecnie:
S4 V8 LPG ;) finish peinting
Byłe:
A100c4ACKQ,S4C4350PS,Poloclassic,S6C4V8,90Coupe2.3NG,a41.9tdiAFN,Polo1.3 75PS 3F,Escort Cabrio1.6D
CBR400rr75PS,Polo~80PS ABU,Polo1.3 55PS
kk84
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 995
Rejestracja: 2012-05-30, 22:02
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: WGM

Post autor: kk84 »

K26-2664

K26 - rodzina turbosprężarek Borg Warner,
26 - 2.6 cala exducter koła kompresji czyli 66mm
64 - 64% średnicy exductera czyli 42,2mm średnicy koła kompresji przy wlocie.
Dalsza część oznaczenia to fabryczne oznaczenie pod konkretny typ auta / silnika.
Poszukam map później ;).

Tu masz mapę tego turbinium. 310PS to max. co z tego będzie :

http://www.not2fast.com/turbo/maps/k26_map.jpg
http://www.full-race.com/store/images/f ... tent-1.jpg

Moja propozycja brzmi : kółko kompresji z GT3071 lub GT3076, strona gorąca K26 jest całkiem spoko do "naszych" zastosowań.
Ostatnio zmieniony 2014-01-12, 16:28 przez kk84, łącznie zmieniany 2 razy.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”