to by było interresującekk84 pisze:Litwini robią w ori Motronicu 2.3.2 launch control, anilag .... nie ma problemu, trzeba do prj (Dmitija) napisać i załatwione
[S6 C4] Nowe turbo, plany, zamiary ...
- Kazikboy
- Pan konserwator
- Posty: 904
- Rejestracja: 2012-01-13, 08:19
- Imię: PAKA
- Moje Audi: S4 C4
- Rok produkcji: 1993
- Silnik: 4.2 280KM (ABH)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Żórawki/szczecin
Obecnie:
S4 V8 LPG finish peinting
Byłe:
A100c4ACKQ,S4C4350PS,Poloclassic,S6C4V8,90Coupe2.3NG,a41.9tdiAFN,Polo1.3 75PS 3F,Escort Cabrio1.6D
CBR400rr75PS,Polo~80PS ABU,Polo1.3 55PS
S4 V8 LPG finish peinting
Byłe:
A100c4ACKQ,S4C4350PS,Poloclassic,S6C4V8,90Coupe2.3NG,a41.9tdiAFN,Polo1.3 75PS 3F,Escort Cabrio1.6D
CBR400rr75PS,Polo~80PS ABU,Polo1.3 55PS
- Kazikboy
- Pan konserwator
- Posty: 904
- Rejestracja: 2012-01-13, 08:19
- Imię: PAKA
- Moje Audi: S4 C4
- Rok produkcji: 1993
- Silnik: 4.2 280KM (ABH)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Żórawki/szczecin
Odkopie lekko proszę o porady czy ta strona zimna będąca od K26 z ciężarówki będzie wydajniejsza od ori K26 siadajacych w audi ?
Obecnie:
S4 V8 LPG finish peinting
Byłe:
A100c4ACKQ,S4C4350PS,Poloclassic,S6C4V8,90Coupe2.3NG,a41.9tdiAFN,Polo1.3 75PS 3F,Escort Cabrio1.6D
CBR400rr75PS,Polo~80PS ABU,Polo1.3 55PS
S4 V8 LPG finish peinting
Byłe:
A100c4ACKQ,S4C4350PS,Poloclassic,S6C4V8,90Coupe2.3NG,a41.9tdiAFN,Polo1.3 75PS 3F,Escort Cabrio1.6D
CBR400rr75PS,Polo~80PS ABU,Polo1.3 55PS
-
- Audi Mastah
- Posty: 995
- Rejestracja: 2012-05-30, 22:02
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: WGM
Kazikboy, to co tam wyszperałem, nie wiele ale danych o turbinach KKK w sieci jak na lekarstwo.
D0824LFL05 to oznaczenie silnika w którym pracowała, 4.6L silnik MAN'a, 156KM mocy.
Oznaczenie turbiny po którym można znaleźć nieco więcej to : K26-2962MNAAA5.81 GAAQD
Z symbolu wiemy, że koło kompresji ma 2.9 cala w podstawie i 62% sprawności max. turbina pracowała z ciśnieniami 1.5 - 1.65 Bara doładowania. Mapy koła kompresji brak, podejrzewam, że będzie niewiele słabsze od mojej K27.
Jednym słowem nada się .
BTW. Ty będziesz żenił turbo z ciężarówki, ja wykorzystałem elementy z ciągnika rolniczego co to się wyrabia, powiedzą, że dziadujemy hehehe.
D0824LFL05 to oznaczenie silnika w którym pracowała, 4.6L silnik MAN'a, 156KM mocy.
Oznaczenie turbiny po którym można znaleźć nieco więcej to : K26-2962MNAAA5.81 GAAQD
Z symbolu wiemy, że koło kompresji ma 2.9 cala w podstawie i 62% sprawności max. turbina pracowała z ciśnieniami 1.5 - 1.65 Bara doładowania. Mapy koła kompresji brak, podejrzewam, że będzie niewiele słabsze od mojej K27.
Jednym słowem nada się .
BTW. Ty będziesz żenił turbo z ciężarówki, ja wykorzystałem elementy z ciągnika rolniczego co to się wyrabia, powiedzą, że dziadujemy hehehe.
-
- Adept
- Posty: 28
- Rejestracja: 2013-12-04, 18:54
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Bielsk Podlaski
kk84 pisze:antyp11, ale ja nie żartuje, cała strona zimna mojej turbiny pochodzi z ciągnika rolniczego Deutz, 182KM, 6.2L silnik
Ale ja sie nie smieje bo sam biore tuleje do Wg i inne pierdoly, a z turbinami to naprawde niezlego frankeinstaina mozna zrobic z wszystkiego co jest na rynku
Nawet Holsety czy niektore Garrety sa do ciezarowek a ida do naszych aut ja sam mysle polaczyc swojego HX35 z ciepla strona z k26 bo ori 16'' pozno bedzie wstawac
Jest:
S4 C4 sedan 4.2 ABZ TT
200 C3 Biała perła 2.2t 10v 300+
90 B3 sedan 2.0 20v NM 160KM
Coupe 89 2.0 16v turbo FWD
100 C3 Quattro 2.0 RT+k26
Było:
80 GT b2 sedan 1.8 DZ
90 Coupe 2.3 NG 136 KM
S4 C4 sedan 2.2 20vt
S4 C4 sedan 4.2 ABZ TT
200 C3 Biała perła 2.2t 10v 300+
90 B3 sedan 2.0 20v NM 160KM
Coupe 89 2.0 16v turbo FWD
100 C3 Quattro 2.0 RT+k26
Było:
80 GT b2 sedan 1.8 DZ
90 Coupe 2.3 NG 136 KM
S4 C4 sedan 2.2 20vt
-
- Audi Mastah
- Posty: 995
- Rejestracja: 2012-05-30, 22:02
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: WGM
Źle jedzie ten mój "Agro tuning" ?.J.A.G pisze:Agro tuning
antyp11, genezę holsetów znam i mimo szybkiego spool up'u nie jestem ich fanem .
Osobiście zaopatruję się tu : http://www.agro-hurt.pl/
- Butterbean
- Administrator
- Posty: 3585
- Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
- Imię: Tom
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Olsztyn
- Płeć:
i tym oto linkiem mozemy zakonczyc ten temat.heheh
sprzedaż częsci używanych-
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
-
- Adept
- Posty: 28
- Rejestracja: 2013-12-04, 18:54
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Bielsk Podlaski
Powiedz jak ona wstaje u ciebie bo z tego co pamietam to one pozno dosc wstawalykk84 pisze:antyp11, genezę holsetów znam i mimo szybkiego spool up'u nie jestem ich fanem .
ja bardziej celuje w szybki spool up i zeby dawala rade przy odcince z utrzymaniem boost-u a taka hybryda dawala rade boost 1.7 bara odcinka 1.6 bara
Wiadomo kazdy woli co innego jedni brunetki drudzy blondynki ja wole brunetki i holsety
Jest:
S4 C4 sedan 4.2 ABZ TT
200 C3 Biała perła 2.2t 10v 300+
90 B3 sedan 2.0 20v NM 160KM
Coupe 89 2.0 16v turbo FWD
100 C3 Quattro 2.0 RT+k26
Było:
80 GT b2 sedan 1.8 DZ
90 Coupe 2.3 NG 136 KM
S4 C4 sedan 2.2 20vt
S4 C4 sedan 4.2 ABZ TT
200 C3 Biała perła 2.2t 10v 300+
90 B3 sedan 2.0 20v NM 160KM
Coupe 89 2.0 16v turbo FWD
100 C3 Quattro 2.0 RT+k26
Było:
80 GT b2 sedan 1.8 DZ
90 Coupe 2.3 NG 136 KM
S4 C4 sedan 2.2 20vt
-
- Audi Mastah
- Posty: 995
- Rejestracja: 2012-05-30, 22:02
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: WGM
antyp11, Pełny ogień jest od 4400 - 4500.
Uploaded with ImageShack.us
Moja hybrydka da radę i 2.5 Bara dmuchnąć przy sprawności 60%. Ale do rzeczy. Utrzymaniem boostu (nie biustu) zajmuje się odpowiednio WG i N75 i to głównie N75 decyduje jakie ciśnienie i kiedy będzie panowało w kolektorze dolotowym. Mapy z RS2+ są tak napisane aby w zakresie obrotów bliskich odcięciu boost wynosił 1.3 Bara, w normalnej pracy i overbooscie to 1.8 Bara. K26/27 wg. różnych źródeł nadaje się do mocy 430KM.
No więc :antyp11 pisze:i zeby dawala rade przy odcince z utrzymaniem boost-u a taka hybryda dawala rade boost 1.7 bara odcinka 1.6 bara
Uploaded with ImageShack.us
Moja hybrydka da radę i 2.5 Bara dmuchnąć przy sprawności 60%. Ale do rzeczy. Utrzymaniem boostu (nie biustu) zajmuje się odpowiednio WG i N75 i to głównie N75 decyduje jakie ciśnienie i kiedy będzie panowało w kolektorze dolotowym. Mapy z RS2+ są tak napisane aby w zakresie obrotów bliskich odcięciu boost wynosił 1.3 Bara, w normalnej pracy i overbooscie to 1.8 Bara. K26/27 wg. różnych źródeł nadaje się do mocy 430KM.
- Kazikboy
- Pan konserwator
- Posty: 904
- Rejestracja: 2012-01-13, 08:19
- Imię: PAKA
- Moje Audi: S4 C4
- Rok produkcji: 1993
- Silnik: 4.2 280KM (ABH)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Żórawki/szczecin
Obecnie mam taka K26 numer jest inny niz od innej ktora miałem i ta ponoć jest z alfy może wydajniejsza ?
Poprawiłem, bo fotka się nie odpalała. J.A.G
Ostatnio zmieniony 2014-01-12, 19:00 przez Kazikboy, łącznie zmieniany 1 raz.
Obecnie:
S4 V8 LPG finish peinting
Byłe:
A100c4ACKQ,S4C4350PS,Poloclassic,S6C4V8,90Coupe2.3NG,a41.9tdiAFN,Polo1.3 75PS 3F,Escort Cabrio1.6D
CBR400rr75PS,Polo~80PS ABU,Polo1.3 55PS
S4 V8 LPG finish peinting
Byłe:
A100c4ACKQ,S4C4350PS,Poloclassic,S6C4V8,90Coupe2.3NG,a41.9tdiAFN,Polo1.3 75PS 3F,Escort Cabrio1.6D
CBR400rr75PS,Polo~80PS ABU,Polo1.3 55PS
-
- Audi Mastah
- Posty: 995
- Rejestracja: 2012-05-30, 22:02
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: WGM
K26-2664
K26 - rodzina turbosprężarek Borg Warner,
26 - 2.6 cala exducter koła kompresji czyli 66mm
64 - 64% średnicy exductera czyli 42,2mm średnicy koła kompresji przy wlocie.
Dalsza część oznaczenia to fabryczne oznaczenie pod konkretny typ auta / silnika.
Poszukam map później .
Tu masz mapę tego turbinium. 310PS to max. co z tego będzie :
http://www.not2fast.com/turbo/maps/k26_map.jpg
http://www.full-race.com/store/images/f ... tent-1.jpg
Moja propozycja brzmi : kółko kompresji z GT3071 lub GT3076, strona gorąca K26 jest całkiem spoko do "naszych" zastosowań.
K26 - rodzina turbosprężarek Borg Warner,
26 - 2.6 cala exducter koła kompresji czyli 66mm
64 - 64% średnicy exductera czyli 42,2mm średnicy koła kompresji przy wlocie.
Dalsza część oznaczenia to fabryczne oznaczenie pod konkretny typ auta / silnika.
Poszukam map później .
Tu masz mapę tego turbinium. 310PS to max. co z tego będzie :
http://www.not2fast.com/turbo/maps/k26_map.jpg
http://www.full-race.com/store/images/f ... tent-1.jpg
Moja propozycja brzmi : kółko kompresji z GT3071 lub GT3076, strona gorąca K26 jest całkiem spoko do "naszych" zastosowań.
Ostatnio zmieniony 2014-01-12, 16:28 przez kk84, łącznie zmieniany 2 razy.