[100 C4] Swap Na 2.3 10V Turbo + digifant
- Misiek
- Mechanik
- Posty: 181
- Rejestracja: 2012-01-06, 16:51
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Białystok
[100 C4] Swap Na 2.3 10V Turbo + digifant
Ciągle chodzi mi po głowie swap na silnik 10V Turbo o oznaczeniu mc1/mc2/kg
i zaadoptowanie do niego digifanta z t4 2.5 R5 Jest w tym jakiś sens?
Fabrycznie silnik KG miał 182KM na mechanicznym wytrysku, mam ośkę więc strzelał bym w wynik max 230-240KM. Digifant usprawnił by silnik dość mocno, było by to prawie 7A Turbo tylko 10V. Dlaczego 2.3 R5? No właśnie ( R5)
Nie chce AAN/3B bo to są zbyt duże koszty. W swapie na samo KG zamknął bym się pewnie max w 1200zł sama przekładka to już we własnym zakresie + do tego nie mam Quattro a tak skrzynia i 90% podzespołów będzie pasić z mojego AAR-a.
Warto się zainteresować tym tematem? Mam do ogarnięcia własnie taki silniczek z osprzętem T za około 1K Pln w sympatycznym stanie
i zaadoptowanie do niego digifanta z t4 2.5 R5 Jest w tym jakiś sens?
Fabrycznie silnik KG miał 182KM na mechanicznym wytrysku, mam ośkę więc strzelał bym w wynik max 230-240KM. Digifant usprawnił by silnik dość mocno, było by to prawie 7A Turbo tylko 10V. Dlaczego 2.3 R5? No właśnie ( R5)
Nie chce AAN/3B bo to są zbyt duże koszty. W swapie na samo KG zamknął bym się pewnie max w 1200zł sama przekładka to już we własnym zakresie + do tego nie mam Quattro a tak skrzynia i 90% podzespołów będzie pasić z mojego AAR-a.
Warto się zainteresować tym tematem? Mam do ogarnięcia własnie taki silniczek z osprzętem T za około 1K Pln w sympatycznym stanie
Była Czarna 100 C4 2.6 ABC
Była Szara 100 C4 2.3 AAR ( nigdy wiecej mechanicznego wytrysku )
Jest Czarna A6 C4 2.6 ABC
Była Szara 100 C4 2.3 AAR ( nigdy wiecej mechanicznego wytrysku )
Jest Czarna A6 C4 2.6 ABC
- hubos21
- Audi Mastah
- Posty: 563
- Rejestracja: 2011-05-30, 17:34
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Mogilno
z tym digifantem z T4 za wiele chyba nie zdziałasz bo tam chyba nie ma mapsensora tylko przepływka z tego co pamiętam
Ostatnio zmieniony 2012-10-03, 18:32 przez hubos21, łącznie zmieniany 1 raz.
AUDI 100 C4 2.0 ACE AVANT
-
- Szwendacz filmowiec
- Posty: 44
- Rejestracja: 2011-09-20, 18:18
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Łosice / Marki
- Misiek
- Mechanik
- Posty: 181
- Rejestracja: 2012-01-06, 16:51
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Białystok
Deejay-ku kochany, mogł byś podpytać bądź masz wiedzę w jakich kosztach to oscyluje? no i rozwiń myśl ( układ wolnostojący ) bo efi wiadomo, elektryczny wtrysk paliwka z czego klamoty? z 7A?
Była Czarna 100 C4 2.6 ABC
Była Szara 100 C4 2.3 AAR ( nigdy wiecej mechanicznego wytrysku )
Jest Czarna A6 C4 2.6 ABC
Była Szara 100 C4 2.3 AAR ( nigdy wiecej mechanicznego wytrysku )
Jest Czarna A6 C4 2.6 ABC
-
- Szwendacz filmowiec
- Posty: 44
- Rejestracja: 2011-09-20, 18:18
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Łosice / Marki
- Butterbean
- Administrator
- Posty: 3585
- Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
- Imię: Tom
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Olsztyn
- Płeć:
no i tyle sie dowiedzielismy od deejay...ze ma swoje tajemnice ktore uskutecznia tylko na pw....
sprzedaż częsci używanych-
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
- Kazikboy
- Pan konserwator
- Posty: 904
- Rejestracja: 2012-01-13, 08:19
- Imię: PAKA
- Moje Audi: S4 C4
- Rok produkcji: 1993
- Silnik: 4.2 280KM (ABH)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Żórawki/szczecin
z tego co podejrzalem na AKP i zapamietałem to ssacy od KG bodajrze jest szerszy od MC i tam wchodzi listwa wtryskowa od AAN-a i ecumaster czy jakos tak wstawiaja i strojenie zauwazalnie duzo lepiej mozna utrzymac kucyki z tych silnikow sterowanych EFi
chociaz osobiscie chyba bym wolał 7a
chociaz osobiscie chyba bym wolał 7a
Ostatnio zmieniony 2012-10-08, 15:58 przez Kazikboy, łącznie zmieniany 1 raz.
Obecnie:
S4 V8 LPG finish peinting
Byłe:
A100c4ACKQ,S4C4350PS,Poloclassic,S6C4V8,90Coupe2.3NG,a41.9tdiAFN,Polo1.3 75PS 3F,Escort Cabrio1.6D
CBR400rr75PS,Polo~80PS ABU,Polo1.3 55PS
S4 V8 LPG finish peinting
Byłe:
A100c4ACKQ,S4C4350PS,Poloclassic,S6C4V8,90Coupe2.3NG,a41.9tdiAFN,Polo1.3 75PS 3F,Escort Cabrio1.6D
CBR400rr75PS,Polo~80PS ABU,Polo1.3 55PS
- hubos21
- Audi Mastah
- Posty: 563
- Rejestracja: 2011-05-30, 17:34
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Mogilno
z 7a to tylko pewnie komp i wiązka bo te wtryski niskoomowe to pomyłką, do kolektora z MC pasuje listwa z AAN czy 3b ale trzeba ją skrócić, najprostszą i najszybszą opcją jest zamontowanie DigitalEcuCheater z wbudowanym MAP-em, do tego listwa z wtryskami i rgulatorem oraz czujnik temp powietrza w dolocie, to jest typowe urządzenie do zmiany wszelkich ke-jetów na elektronike, działa jak piggyback czyli podpina się go do seryjnego ECU a sam DEC steruje tylko paliwem a za zapłon, wolne obroty i stukowe odpowiada seryjny ECU
Ostatnio zmieniony 2012-10-11, 22:11 przez hubos21, łącznie zmieniany 1 raz.
AUDI 100 C4 2.0 ACE AVANT