[100 C4] Swap Na 2.3 10V Turbo + digifant

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
Awatar użytkownika
Misiek
Mechanik
Mechanik
Posty: 181
Rejestracja: 2012-01-06, 16:51
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Białystok

[100 C4] Swap Na 2.3 10V Turbo + digifant

Post autor: Misiek »

Ciągle chodzi mi po głowie swap na silnik 10V Turbo o oznaczeniu mc1/mc2/kg
i zaadoptowanie do niego digifanta z t4 2.5 R5 Jest w tym jakiś sens?

Fabrycznie silnik KG miał 182KM na mechanicznym wytrysku, mam ośkę więc strzelał bym w wynik max 230-240KM. Digifant usprawnił by silnik dość mocno, było by to prawie 7A Turbo tylko 10V. Dlaczego 2.3 R5? No właśnie :] ( R5)

Nie chce AAN/3B bo to są zbyt duże koszty. W swapie na samo KG zamknął bym się pewnie max w 1200zł sama przekładka to już we własnym zakresie + do tego nie mam Quattro a tak skrzynia i 90% podzespołów będzie pasić z mojego AAR-a.

Warto się zainteresować tym tematem? Mam do ogarnięcia własnie taki silniczek z osprzętem T za około 1K Pln w sympatycznym stanie
Była Czarna 100 C4 2.6 ABC
Była Szara 100 C4 2.3 AAR ( nigdy wiecej mechanicznego wytrysku )
Jest Czarna A6 C4 2.6 ABC :)
Awatar użytkownika
hubos21
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 563
Rejestracja: 2011-05-30, 17:34
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Mogilno

Post autor: hubos21 »

z tym digifantem z T4 za wiele chyba nie zdziałasz bo tam chyba nie ma mapsensora tylko przepływka z tego co pamiętam
Ostatnio zmieniony 2012-10-03, 18:32 przez hubos21, łącznie zmieniany 1 raz.
AUDI 100 C4 2.0 ACE AVANT
deejay.ftb
Szwendacz filmowiec
Szwendacz filmowiec
Posty: 44
Rejestracja: 2011-09-20, 18:18
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Łosice / Marki

Post autor: deejay.ftb »

chcac przezbroic 'zemste Roberta Boscha' na EFI chyba najlepiej pojsc w uklad wolnostojacy - znam kilka samochodow ktore tak jezdza - koszty mysle zblizone a efekt zdecydowanie na plus. przyklad: ziom z forum B2 ma coupe z MC1 EFI podajace na asfalt zmierzone 229,3BHP/339Nm
Awatar użytkownika
Misiek
Mechanik
Mechanik
Posty: 181
Rejestracja: 2012-01-06, 16:51
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Białystok

Post autor: Misiek »

Deejay-ku kochany, mogł byś podpytać bądź masz wiedzę w jakich kosztach to oscyluje? no i rozwiń myśl ( układ wolnostojący ) bo efi wiadomo, elektryczny wtrysk paliwka :P z czego klamoty? z 7A?
Była Czarna 100 C4 2.6 ABC
Była Szara 100 C4 2.3 AAR ( nigdy wiecej mechanicznego wytrysku )
Jest Czarna A6 C4 2.6 ABC :)
deejay.ftb
Szwendacz filmowiec
Szwendacz filmowiec
Posty: 44
Rejestracja: 2011-09-20, 18:18
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Łosice / Marki

Post autor: deejay.ftb »

Misiek, PW
Awatar użytkownika
Butterbean
Administrator
Administrator
Posty: 3585
Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
Imię: Tom
Moje Audi: A6 C4
Rok produkcji: 1997
Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
Nadwozie: Avant
Trakcja: quattro
Skąd: Olsztyn
Płeć:

Post autor: Butterbean »

no i tyle sie dowiedzielismy od deejay...ze ma swoje tajemnice ktore uskutecznia tylko na pw....
sprzedaż częsci używanych-
telefon :[/b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.

formularz zamowienia

Mój OLX


(I will always remember ....) to juz 7 lat. :(

albo grubo albo wcale...
Awatar użytkownika
Misiek
Mechanik
Mechanik
Posty: 181
Rejestracja: 2012-01-06, 16:51
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Białystok

Post autor: Misiek »

Butterbean, nie chciał robić reklamy komuś na całym forum dlatego otrzymałem pw :ok:
Była Czarna 100 C4 2.6 ABC
Była Szara 100 C4 2.3 AAR ( nigdy wiecej mechanicznego wytrysku )
Jest Czarna A6 C4 2.6 ABC :)
Awatar użytkownika
Kazikboy
Pan konserwator
Pan konserwator
Posty: 904
Rejestracja: 2012-01-13, 08:19
Imię: PAKA
Moje Audi: S4 C4
Rok produkcji: 1993
Silnik: 4.2 280KM (ABH)
Nadwozie: Avant
Trakcja: quattro
Skąd: Żórawki/szczecin

Post autor: Kazikboy »

z tego co podejrzalem na AKP i zapamietałem to ssacy od KG bodajrze jest szerszy od MC i tam wchodzi listwa wtryskowa od AAN-a i ecumaster czy jakos tak wstawiaja i strojenie zauwazalnie duzo lepiej mozna utrzymac kucyki z tych silnikow sterowanych EFi ;)
chociaz osobiscie chyba bym wolał 7a ;)
Ostatnio zmieniony 2012-10-08, 15:58 przez Kazikboy, łącznie zmieniany 1 raz.
Obecnie:
S4 V8 LPG ;) finish peinting
Byłe:
A100c4ACKQ,S4C4350PS,Poloclassic,S6C4V8,90Coupe2.3NG,a41.9tdiAFN,Polo1.3 75PS 3F,Escort Cabrio1.6D
CBR400rr75PS,Polo~80PS ABU,Polo1.3 55PS
Awatar użytkownika
Misiek
Mechanik
Mechanik
Posty: 181
Rejestracja: 2012-01-06, 16:51
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Białystok

Post autor: Misiek »

Kazikboy, Ba, też bym wolał 7A i zrobić swap ale tak naprawde znaleźć teraz 7A w przyzwoitym stanie to graniczy z cudem a i tak ludzie padło sprzedają za grubą walute :/
Była Czarna 100 C4 2.6 ABC
Była Szara 100 C4 2.3 AAR ( nigdy wiecej mechanicznego wytrysku )
Jest Czarna A6 C4 2.6 ABC :)
Awatar użytkownika
hubos21
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 563
Rejestracja: 2011-05-30, 17:34
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Mogilno

Post autor: hubos21 »

z 7a to tylko pewnie komp i wiązka bo te wtryski niskoomowe to pomyłką, do kolektora z MC pasuje listwa z AAN czy 3b ale trzeba ją skrócić, najprostszą i najszybszą opcją jest zamontowanie DigitalEcuCheater z wbudowanym MAP-em, do tego listwa z wtryskami i rgulatorem oraz czujnik temp powietrza w dolocie, to jest typowe urządzenie do zmiany wszelkich ke-jetów na elektronike, działa jak piggyback czyli podpina się go do seryjnego ECU a sam DEC steruje tylko paliwem a za zapłon, wolne obroty i stukowe odpowiada seryjny ECU

Ostatnio zmieniony 2012-10-11, 22:11 przez hubos21, łącznie zmieniany 1 raz.
AUDI 100 C4 2.0 ACE AVANT
ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”