[A6 C4] Sportowy wałek rozrządu.

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
Awatar użytkownika
lucas3512
Mechanik
Mechanik
Posty: 141
Rejestracja: 2012-01-22, 12:43
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: lubelskie

Post autor: lucas3512 »

To prawda, jak poleje paliwem, doda powietrza, to się to "dusi" w komorze i ostry wałek rozwiązałby sprawę, tylko, czy jak na "ośkę", to jest sens takie mody robić :?:
Według mnie do ośki wystarczy te około 170KM, powyżej, to już walka z trakcją się zaczyna :mrgreen:
Jeśli masz pięć cylindrów, nie potrzebujesz stereo ;)
Awatar użytkownika
J.A.G
Adam Horch
Adam Horch
Posty: 2519
Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: podlaskie

Post autor: J.A.G »

Bez przesady, jak ktoś napisał porszaki, evo to nie ta klasa, nawet nieporównuj Dodek...
Afro, prędzej masz coś skopane z programem, osprzętem albo wydech potrzebuje większego przelotu że przy 3.500tyś się dusił spalinami...
Hamowałeś toto w ogóle?
Ogólnie nie mówię nie ale wałęk i to za tysiaka w aelu to przerost formy nad treścią :-/
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest

Mister zlotu `13
Awatar użytkownika
Kamyk
Mechanik
Mechanik
Posty: 119
Rejestracja: 2011-04-10, 20:24
Imię: Kamil
Moje Audi: A6 C4
Rok produkcji: 1996
Silnik: 2.5TDI 140KM (AEL)
Nadwozie: Avant
Trakcja: FWD
Skąd: Ostrów Maz
Płeć:

Post autor: Kamyk »

rozwiercanie gniazd zaworowych i montaż większych zaworów również jest w naszych TDI praktykowany... przynajmniej tak twierdzi mój znajomy od VW T4 300+ ...

www.tdiclub.com
Awatar użytkownika
afro89
Administrator
Administrator
Posty: 1028
Rejestracja: 2011-08-25, 13:53
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Warszowice

Post autor: afro89 »

lucas3512, Ten kolega AKP ma założony sportowy wałek rozrządu. Ja się tylko zastanawiam nad takim rozwiązaniem, nic nie jest postanowione.

J.A.G, Wydech przelot. Program raczej dobry, robiony przez użytkownika z AKP To_JA_! Turbina wątpię żeby mnie trzymała, ponieważ jest dosyć spora po stronie ciepłej. Dlatego przyszło mi na myśl że teraz może mnie trzymać konstrukcja głowicy. Takie są moje przypuszczenia, a ja zamierzam wysłuchać waszych zdań. Nie będę się tu mądrzył, bo tylko się pytam, a od tego jest forum. :ok: W końcu muszę jechać na tą hamownię i przedstawię wam wykres to uznacie. :mrgreen:
Mój czołg AEL 300KM 555NM: http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=426

Mister zlotu `12
Najszybsze auto zlotu `13
Awatar użytkownika
J.A.G
Adam Horch
Adam Horch
Posty: 2519
Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: podlaskie

Post autor: J.A.G »

A temp jaką masz przy pałowaniu w kolektorze? Prędzej ICek ci się gotuje niż głowica się "zapcha".
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest

Mister zlotu `13
Awatar użytkownika
afro89
Administrator
Administrator
Posty: 1028
Rejestracja: 2011-08-25, 13:53
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Warszowice

Post autor: afro89 »

Nad IC myślę już coraz to bardziej poważnie, w przyszłym tyg będę to chyba zamawiał.
Mój czołg AEL 300KM 555NM: http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=426

Mister zlotu `12
Najszybsze auto zlotu `13
Awatar użytkownika
Mongolski
Mechanik
Mechanik
Posty: 171
Rejestracja: 2011-05-24, 12:00
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Legnica

Post autor: Mongolski »

moze poprostu wtryski nie wyrabiaja i w zwiazku z tym dostaje za duzo powietrrza ;-)
Obrazek
ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”