[A6 C4] Skrzypienie przy kręceniu kierownicą
- Nyku
- Adept
- Posty: 8
- Rejestracja: 2013-09-22, 22:04
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Sosnowiec
[A6 C4] Skrzypienie przy kręceniu kierownicą
Witam , dzisiaj podczas kręceniem kierownicą usłyszałem dziwne skrzypienie wydobywające się tak jakby z deski rozdzielczej. Po wnikliwszej analizie dostrzegłem że dzwięk wydobywa się z okolic kielicha od strony pasażera. Spotkał się ktoś z takim przypadkiem i wie co może być tego przyczyną abym nie musiał się dobierać do drążków kierowniczych czy to McPersona?
Gdy stwierdziłem że nagram film z tym jakie to wydaje dzwięki to akurat ucichło, piszczy i na odpalonym i na zgaszonym silniku. Płyn do wspomagania w normie.
Gdy stwierdziłem że nagram film z tym jakie to wydaje dzwięki to akurat ucichło, piszczy i na odpalonym i na zgaszonym silniku. Płyn do wspomagania w normie.
-
- Mechanik
- Posty: 208
- Rejestracja: 2012-02-24, 17:22
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Jasło
-
- Mechanik
- Posty: 170
- Rejestracja: 2012-01-02, 21:12
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Kędzierzyn-Koźle
-
- Mechanik
- Posty: 112
- Rejestracja: 2013-04-01, 20:28
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Kraków/Zamość
Dokładnie, na 100% to łożysko. Niestety w C4 i w C3, V8 to bolączka tego układu. I jeśli masz zawiechę niską to choćbyś nawet założył Lemfordera, to nasze drogi to zweryfikują. U mnie to co 20 000 km pada. Bo to tak jak kolega napisał plastik jest z kuleczkami.
BTW. nie mam na to sposobu?
A w B5 właśnie zaczęło mi tak "chrumczeć" a od wczoraj jeszcze stukać. Nic tylko zapraszać więcej TIR`ów do naszej pieknej krainy.
BTW. nie mam na to sposobu?
A w B5 właśnie zaczęło mi tak "chrumczeć" a od wczoraj jeszcze stukać. Nic tylko zapraszać więcej TIR`ów do naszej pieknej krainy.
Ostatnio zmieniony 2014-04-02, 17:01 przez zrywka, łącznie zmieniany 1 raz.
Audi A4 B6 1.9 TDI PD (AVB+) 142 KM, 322 Nm 2003r. - jest
Audi A4 B5 1.9 TDI PD (AJM/AWX+) 155 KM, 344Nm 2000r. - jest
Audi S4 C4 2.2 TQ + LPG - LPG (AAN+) 271 KM, 422Nm 1994r. - było
Audi 90 2.3 10V + LPG (NG) 133 KM 1991r. - było
Audi A4 B5 1.9 TDI PD (AJM/AWX+) 155 KM, 344Nm 2000r. - jest
Audi S4 C4 2.2 TQ + LPG - LPG (AAN+) 271 KM, 422Nm 1994r. - było
Audi 90 2.3 10V + LPG (NG) 133 KM 1991r. - było
-
- Mechanik
- Posty: 112
- Rejestracja: 2013-04-01, 20:28
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Kraków/Zamość
ale tutaj przy drążku kierowniczym?Nuras pisze:Ostatnio też z tym walczyłem. Wymieniłem łożysko poduszkę i dalej to samo. Okazało się że trzeba tylko dokręcić magiel od strony pasażera jedna śrubka na klucz 13
Audi A4 B6 1.9 TDI PD (AVB+) 142 KM, 322 Nm 2003r. - jest
Audi A4 B5 1.9 TDI PD (AJM/AWX+) 155 KM, 344Nm 2000r. - jest
Audi S4 C4 2.2 TQ + LPG - LPG (AAN+) 271 KM, 422Nm 1994r. - było
Audi 90 2.3 10V + LPG (NG) 133 KM 1991r. - było
Audi A4 B5 1.9 TDI PD (AJM/AWX+) 155 KM, 344Nm 2000r. - jest
Audi S4 C4 2.2 TQ + LPG - LPG (AAN+) 271 KM, 422Nm 1994r. - było
Audi 90 2.3 10V + LPG (NG) 133 KM 1991r. - było
-
- Mechanik
- Posty: 170
- Rejestracja: 2012-01-02, 21:12
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Kędzierzyn-Koźle
Ta śrubka jest schowana pod serwem chyba. Jak miałem stuki przy skręcaniu kierownica szybko lewo prawo na zgaszonym silniku to to występowało. Śrubka 13 kasuje luz na listwie przekładni. Dokręcasz tą 13-tką ćwierć obrotu,sprawdzasz czy dalej stuka i jedziesz się przejechać by sprawdzić czy kierwonica po pokonaniu zakrętu wraca na wprost. Powtarzasz aż nie pozbędziesz się stuków.
A6 C4 1.9 ON:):)
- Nuras
- Czeladnik
- Posty: 71
- Rejestracja: 2012-08-30, 19:24
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Kamień Pomorski
Ja musiałem ją dokręcić, jak kolega kręcił kierownicą ja przystawiłem palec do magla tam przy śrubie gdzie blacha styka się z maglownicą i wtedy czułem luz no i oczywiście tam stukało bo pod oporem przeskakiwała maglownica powodując ten dźwięk
Są już dwa A6 C4 2.5 TDI AEL+ Avant, A6 C4 2.5 TDI AEL+ Limuzyna Quattro
-
- Mechanik
- Posty: 112
- Rejestracja: 2013-04-01, 20:28
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Kraków/Zamość
kurcze to moze to jest u mnie a nie lozysko mcphersona. musze to sprawdzic.
Audi A4 B6 1.9 TDI PD (AVB+) 142 KM, 322 Nm 2003r. - jest
Audi A4 B5 1.9 TDI PD (AJM/AWX+) 155 KM, 344Nm 2000r. - jest
Audi S4 C4 2.2 TQ + LPG - LPG (AAN+) 271 KM, 422Nm 1994r. - było
Audi 90 2.3 10V + LPG (NG) 133 KM 1991r. - było
Audi A4 B5 1.9 TDI PD (AJM/AWX+) 155 KM, 344Nm 2000r. - jest
Audi S4 C4 2.2 TQ + LPG - LPG (AAN+) 271 KM, 422Nm 1994r. - było
Audi 90 2.3 10V + LPG (NG) 133 KM 1991r. - było
- J.A.G
- Adam Horch
- Posty: 2519
- Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: podlaskie
Na klucz 16Nuras pisze:magiel od strony pasażera jedna śrubka na klucz 13
Na klucz 10Matrix1540 pisze:Śrubka 13 kasuje luz na listwie przekładni. Dokręcasz tą 13-tką ćwierć obrotu,sprawdzasz czy dalej stuka
Jeden kolega pisał o śrubie mocującej magiel do nadwozia a drugi o kasowniku luzu w maglu między wałkiem a listwą, to dwie różne śruby.
Z dokręcaniem tej 16tki do nadwozia radzę uważać, jest przelotowa przez magiel, zbyt mocne powoduje owalizację tulei magla i przeciekanie oleju wsp przez uszczelnienia w tej części magla.
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13