Witam
Może banalne pytanie ale jeszcze nie wyciągałem tych przełączników. Chodzi mi o te co są nad radiem. Mam jeden chyba walnięty a boje się coś połamać.
Dzięki za wszelką pomoc.
[100 C4] Jak wymontować przełączniki na konsoli głównej?
- Casian
- Administrator
- Posty: 1220
- Rejestracja: 2011-09-04, 21:29
- Imię: Przemysław
- Moje Audi: 100 C4
- Rok produkcji: 1993
- Silnik: 2.5TDI 115KM (AAT)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: FWD
- Skąd: Świdnica
- Płeć:
[100 C4] Jak wymontować przełączniki na konsoli głównej?
Ostatnio zmieniony 2011-09-14, 17:01 przez Casian, łącznie zmieniany 3 razy.
- J.A.G
- Adam Horch
- Posty: 2519
- Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: podlaskie
Są dwie zaślepki po obu stronach ramki, podważasz je delikatnie śrubokrętem żeby nie porysować i pod nimi masz wkręty, wszystko. Wyciągając podciągaj instalację drugą ręką od str wyjętego radio bo ciężko idzie.
Ostatnio zmieniony 2011-09-13, 21:58 przez J.A.G, łącznie zmieniany 1 raz.
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
- Butterbean
- Administrator
- Posty: 3585
- Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
- Imię: Tom
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Olsztyn
- Płeć:
dopowiem tylko ze tam sa srubki na klucz 8.najlepiej nasadke stosowac.
z kazdej strony sa dwie sruby.wykrecasz gorna.
jesli masz jakies zaslepki czyli martwe guziki zacznij demontaz od nich.latwiej potem wsadzic palca i wypchnac zamontowany obok wlasciwy wlacznik.
z kazdej strony sa dwie sruby.wykrecasz gorna.
jesli masz jakies zaslepki czyli martwe guziki zacznij demontaz od nich.latwiej potem wsadzic palca i wypchnac zamontowany obok wlasciwy wlacznik.
sprzedaż częsci używanych-
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
- Casian
- Administrator
- Posty: 1220
- Rejestracja: 2011-09-04, 21:29
- Imię: Przemysław
- Moje Audi: 100 C4
- Rok produkcji: 1993
- Silnik: 2.5TDI 115KM (AAT)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: FWD
- Skąd: Świdnica
- Płeć:
Wielkie dzięki chłopaki. Okazało się że kostka wypadła i od razu dodatkowo naprawiło się przeciwmgielne tylne .
Zrobiłem taki mały manual tej operacji. Może komuś się przyda
Więc, podważamy zaślepki na końcach listwy z przełącznikami.
Tak wyglądają te zaślepki:
Następnie kluczem nasadkowym 8 wykręcamy te dwie śrubki z jednej i z drugiej strony:
Uważając na instalację z tyłu wysuwamy cały segment z przełącznikami i voilà tout
Zrobiłem taki mały manual tej operacji. Może komuś się przyda
Więc, podważamy zaślepki na końcach listwy z przełącznikami.
Tak wyglądają te zaślepki:
Następnie kluczem nasadkowym 8 wykręcamy te dwie śrubki z jednej i z drugiej strony:
Uważając na instalację z tyłu wysuwamy cały segment z przełącznikami i voilà tout
Ostatnio zmieniony 2011-09-14, 16:59 przez Casian, łącznie zmieniany 1 raz.
- Butterbean
- Administrator
- Posty: 3585
- Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
- Imię: Tom
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Olsztyn
- Płeć:
brawo.skopiuj ten post do dzialu gdzie sa takie manuale.dobra robota
sprzedaż częsci używanych-
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...