[ALL ] Tłumiki w C4 - żytność serii, zmodyfikowane, opinie
-
- Mechanik
- Posty: 170
- Rejestracja: 2012-01-02, 21:12
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Kędzierzyn-Koźle
Ja u siebie mam cały ori ze wszystkimi złączkami, wieszakami itp:) najlepsze jest to że jeden wieszak jest już mało pewny a na tłumikach nie ma nawet śladu rdzy:) sąsiad ma bore 1.9 tdi i ostatnio mu dwie dziury zaspawałem:) jednak VW to nigdy nie będzie Audi:) Kiedyś miałem 80-tkę z 89r. i po 21 latach rdza była gdzieniegdzie ale cały się jeszcze super trzymał:) a LPG mu nie pomagało nie rdzewieć:) Pozdro
A6 C4 1.9 ON:):)
- J.A.G
- Adam Horch
- Posty: 2519
- Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: podlaskie
Matti przebijanie katów to nie za bardzo mądry pomysł...
Wycinasz, sprzedajesz na allegro, kupujesz nówki tłumiki, mechanik ci wspawa i jeszcze z 50zł na rozpustę zostaje. Nic nie brzęczy nie grzechocze, nie wypada z tłumika po przygazówce w nogi pieszym i dźwięk pozostaje normalny.
Tłumiki ori, bo jak ktoś dobrze kombinował są z nierdzewnej stali a przynajmniej puszki tłumików, rury są ze stali ale galwanizowanej i grubościennej. Przyłóżcie magnes do tłumika, zobaczycie. Nie wiem czy każde tak miały czy ale eski na pewno.
Wycinasz, sprzedajesz na allegro, kupujesz nówki tłumiki, mechanik ci wspawa i jeszcze z 50zł na rozpustę zostaje. Nic nie brzęczy nie grzechocze, nie wypada z tłumika po przygazówce w nogi pieszym i dźwięk pozostaje normalny.
Tłumiki ori, bo jak ktoś dobrze kombinował są z nierdzewnej stali a przynajmniej puszki tłumików, rury są ze stali ale galwanizowanej i grubościennej. Przyłóżcie magnes do tłumika, zobaczycie. Nie wiem czy każde tak miały czy ale eski na pewno.
Ostatnio zmieniony 1970-01-01, 01:00 przez J.A.G, łącznie zmieniany 1 raz.
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
- adriang92
- Guru
- Posty: 1310
- Rejestracja: 2011-06-20, 14:52
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Zbędowice
karol89, ja mam przelotki rozprezne od rm motors i niedokonca mi sie podoba dzwiek, tzn słychac je, jak miałem katy to była cisza pod podłoga nic nie było słychac a te rozprezne juz tak, taki dziwny metaliczny dzwiek maja jak sie depnie to taki szum słychac ale tez bulgot, podejzewam ze ten metaliczny szum powstaje dlatego ze rura w srodku nawiercana była, jak by jednolita była to by tego nie było pewnie, tata kiedys w ACE wspawałi rure z kwasu w ori puszke i wygłuszyli sznurem azbestowym to cichutkie były. Kiedys chyba rozetne ori puchy bo leza i przerobie na przelot a te z RM wyleca. Jedyny pozytyw ich to taki ze spalanie spadło.
- Casian
- Administrator
- Posty: 1220
- Rejestracja: 2011-09-04, 21:29
- Imię: Przemysław
- Moje Audi: 100 C4
- Rok produkcji: 1993
- Silnik: 2.5TDI 115KM (AAT)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: FWD
- Skąd: Świdnica
- Płeć:
U mnie ori wydech w całości.. Niestety część uszu przy budzie przy ostatnim tłumiku już zardzewiały i odpadły. Teraz musze mieć trytki żeby nie spadał całkowicie. Wieszaki jeszcze są tylko one miały takie zakończenia żeby na wybojach sie nie przesuwały i właśnie te zakończenia odpadły.
Kół możesz mieć cztery ale cylindrów musi być pięć !!
perełka zlotu 2014 wg.butterbean
Auto zlotu Stegna 2018
perełka zlotu 2014 wg.butterbean
Auto zlotu Stegna 2018
- adriang92
- Guru
- Posty: 1310
- Rejestracja: 2011-06-20, 14:52
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Zbędowice
Na zimnym nigdy nie katuje, nawet jak jade zanim nie zobacze 90 na blacie to 2,5 ostatecznie 3tys nie przekraczam Najpierw dogrzanie potem jazda, kiedys jak mały byłem miałem "motorower" hondy to tez najpierw z 5-10 min pyrkała na wolnych dopiero jechałemTo zmienia postać rzeczy
Ale widze ze nie tylko ja problem wieszakow mam, na ostatnim wydechu tez juz ktos wzmaciał drutem grubym bo sie urywał, cały wedech bez plamki a wieszaki zgnite.. juz ostatni na jednym mi sie trzyma bo przy wlocie odpadł.. Kiedys bedzie trzeba jakis inny wydech wpasowac