[ALL ] Tłumiki w C4 - żytność serii, zmodyfikowane, opinie

Wszystko co nie pasuje do w/w kategorii forum a powinno być w dziale "Techniczne"
Matrix1540
Mechanik
Mechanik
Posty: 170
Rejestracja: 2012-01-02, 21:12
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Kędzierzyn-Koźle

Post autor: Matrix1540 »

Ja u siebie mam cały ori ze wszystkimi złączkami, wieszakami itp:) najlepsze jest to że jeden wieszak jest już mało pewny a na tłumikach nie ma nawet śladu rdzy:) sąsiad ma bore 1.9 tdi i ostatnio mu dwie dziury zaspawałem:) jednak VW to nigdy nie będzie Audi:) Kiedyś miałem 80-tkę z 89r. i po 21 latach rdza była gdzieniegdzie ale cały się jeszcze super trzymał:) a LPG mu nie pomagało nie rdzewieć:) Pozdro
A6 C4 1.9 ON:):)
Awatar użytkownika
luk_kop91
Czeladnik
Czeladnik
Posty: 60
Rejestracja: 2012-01-04, 12:19
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Stargard Szczeciński

Post autor: luk_kop91 »

U mnie też jest oryginalny od kolektora aż po zderzak o dziwo nawet dwa katalizatory :D Muszę się wziąć i uszczelnić tylko go (na łączeniu mam przedmuch) :)
Awatar użytkownika
J.A.G
Adam Horch
Adam Horch
Posty: 2519
Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: podlaskie

Post autor: J.A.G »

Matti przebijanie katów to nie za bardzo mądry pomysł...
Wycinasz, sprzedajesz na allegro, kupujesz nówki tłumiki, mechanik ci wspawa i jeszcze z 50zł na rozpustę zostaje. Nic nie brzęczy nie grzechocze, nie wypada z tłumika po przygazówce w nogi pieszym i dźwięk pozostaje normalny.

Tłumiki ori, bo jak ktoś dobrze kombinował są z nierdzewnej stali a przynajmniej puszki tłumików, rury są ze stali ale galwanizowanej i grubościennej. Przyłóżcie magnes do tłumika, zobaczycie. Nie wiem czy każde tak miały czy ale eski na pewno.
Ostatnio zmieniony 1970-01-01, 01:00 przez J.A.G, łącznie zmieniany 1 raz.
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest

Mister zlotu `13
Awatar użytkownika
Matti
Czeladnik
Czeladnik
Posty: 79
Rejestracja: 2012-02-22, 19:47
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: OK

Post autor: Matti »

J.A.G, Jest miodzio ;] głosu zmiany nie zauważyłem, na początku trochę po brzęczał a teraz jest normalnie ;]
Obrazek
karol89
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 321
Rejestracja: 2012-02-23, 16:43
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Mazowieckie

Post autor: karol89 »

U mnie jest tak, wspawane proste rury zamiast katów (takie autko kupiłem już) trochę takie brzęczący dźwięk zastanawiam się nad tłumikami przelotowymi by tego nie było :roll:
200 C3 Typ44 quattro 2.1 R5 turbo JY 1984
A6 C4 4A quattro 2.8 V6 ACK 1996
Awatar użytkownika
adriang92
Guru
Guru
Posty: 1310
Rejestracja: 2011-06-20, 14:52
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Zbędowice

Post autor: adriang92 »

karol89, ja mam przelotki rozprezne od rm motors i niedokonca mi sie podoba dzwiek, tzn słychac je, jak miałem katy to była cisza pod podłoga nic nie było słychac a te rozprezne juz tak, taki dziwny metaliczny dzwiek maja jak sie depnie to taki szum słychac ale tez bulgot, podejzewam ze ten metaliczny szum powstaje dlatego ze rura w srodku nawiercana była, jak by jednolita była to by tego nie było pewnie, tata kiedys w ACE wspawałi rure z kwasu w ori puszke i wygłuszyli sznurem azbestowym to cichutkie były. Kiedys chyba rozetne ori puchy bo leza i przerobie na przelot a te z RM wyleca. Jedyny pozytyw ich to taki ze spalanie spadło.
karol89
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 321
Rejestracja: 2012-02-23, 16:43
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Mazowieckie

Post autor: karol89 »

No nie jest źle ogólnie.
Tylko że strasznie katujesz tymi przegazówkami a silnik zimny tego nie lubi :evil:
200 C3 Typ44 quattro 2.1 R5 turbo JY 1984
A6 C4 4A quattro 2.8 V6 ACK 1996
Awatar użytkownika
adriang92
Guru
Guru
Posty: 1310
Rejestracja: 2011-06-20, 14:52
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Zbędowice

Post autor: adriang92 »

karol89, na tym filmiku silnik juz dawno goracy był bo stał ponad godz i sie rozmrazał :ok:
Awatar użytkownika
Casian
Administrator
Administrator
Posty: 1220
Rejestracja: 2011-09-04, 21:29
Imię: Przemysław
Moje Audi: 100 C4
Rok produkcji: 1993
Silnik: 2.5TDI 115KM (AAT)
Nadwozie: Avant
Trakcja: FWD
Skąd: Świdnica
Płeć:

Post autor: Casian »

U mnie ori wydech w całości.. Niestety część uszu przy budzie przy ostatnim tłumiku już zardzewiały i odpadły. Teraz musze mieć trytki żeby nie spadał całkowicie. Wieszaki jeszcze są tylko one miały takie zakończenia żeby na wybojach sie nie przesuwały i właśnie te zakończenia odpadły. :-/
Kół możesz mieć cztery ale cylindrów musi być pięć !!

perełka zlotu 2014 wg.butterbean
Auto zlotu Stegna 2018
karol89
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 321
Rejestracja: 2012-02-23, 16:43
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Mazowieckie

Post autor: karol89 »

adriang92 pisze:karol89, na tym filmiku silnik juz dawno goracy był bo stał ponad godz i sie rozmrazał :ok:
To zmienia postać rzeczy :mrgreen:
200 C3 Typ44 quattro 2.1 R5 turbo JY 1984
A6 C4 4A quattro 2.8 V6 ACK 1996
Awatar użytkownika
adriang92
Guru
Guru
Posty: 1310
Rejestracja: 2011-06-20, 14:52
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Zbędowice

Post autor: adriang92 »

To zmienia postać rzeczy
Na zimnym nigdy nie katuje, nawet jak jade zanim nie zobacze 90 na blacie to 2,5 ostatecznie 3tys nie przekraczam :ok: Najpierw dogrzanie potem jazda, kiedys jak mały byłem miałem "motorower" hondy to tez najpierw z 5-10 min pyrkała na wolnych dopiero jechałem :ok:

Ale widze ze nie tylko ja problem wieszakow mam, na ostatnim wydechu tez juz ktos wzmaciał drutem grubym bo sie urywał, cały wedech bez plamki a wieszaki zgnite.. juz ostatni na jednym mi sie trzyma bo przy wlocie odpadł.. Kiedys bedzie trzeba jakis inny wydech wpasowac
ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne”