[A6 C4] Części zamienne
- J.A.G
- Adam Horch
- Posty: 2519
- Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: podlaskie
Jak metaliczny i częściej przy ruszaniu/cofaniu to jednak krzyżak a do tego "suche" przeguby potęgują ten efekt które trzeba przemyć ze starego gumowato-smolistego smaru i dać świeżego.
[ Dodano: 2011-07-10, 10:08 ]
Podpora to takie głuche pierd....dyknięcie w okolicy pleców przy zmianie biegów i raptownym dodaniu/puszczeniu gazu.
[ Dodano: 2011-07-10, 10:08 ]
Podpora to takie głuche pierd....dyknięcie w okolicy pleców przy zmianie biegów i raptownym dodaniu/puszczeniu gazu.
Ostatnio zmieniony 1970-01-01, 01:00 przez J.A.G, łącznie zmieniany 1 raz.
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
-
- C4 Autorytet
- Posty: 293
- Rejestracja: 2011-05-31, 12:38
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Rzeszów
czyli podpora jest na bankJ.A.G pisze:Podpora to takie głuche pierd...dyknięcie w okolicy pleców przy zmianie biegów i raptownym dodaniu/puszczeniu gazu.
ale to obijanie się jest caly czas więc czyli to nie to
[ Dodano: 2011-07-10, 13:05 ]
no ale to jak się podpora tłucze to trzeba wał zmieniać czy co ??
Ostatnio zmieniony 1970-01-01, 01:00 przez lipton, łącznie zmieniany 1 raz.
- J.A.G
- Adam Horch
- Posty: 2519
- Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: podlaskie
Masz po prostu ogólnoustrojowe uszkodzenie wału - podpora+krzyżak+ew. przeguby bo przeważnie jak jedno walnięte to i reszta. Wał kupisz w podobnym stanie co swój a podporę się wymienia, na allegro jest rzemiosło za 170zł ale pasuje te od Transita podróba za ok 40zł tylko trzeba trochę pomodzić z otworami bo lekko są przesunięte. Sam jeszcze podpory u siebie nie wymieniałem ale już niedługo.
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
-
- C4 Autorytet
- Posty: 293
- Rejestracja: 2011-05-31, 12:38
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Rzeszów
w sumie to się nie dzieje często ostatnio prawie wcale dlatego wolę tam nie zaglądać i nie zrywać z miejsca bo i tak gumy nie spali a im dłużej to się nie upomina tym lepiej
zastanawia się dlaczego w benzyniakach jest taki przycisk między siedzeniami z 4 kołami do czego to służy ?? można rozłączyć napęd ?
zastanawia się dlaczego w benzyniakach jest taki przycisk między siedzeniami z 4 kołami do czego to służy ?? można rozłączyć napęd ?
Ostatnio zmieniony 2011-07-11, 00:36 przez lipton, łącznie zmieniany 1 raz.
- J.A.G
- Adam Horch
- Posty: 2519
- Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: podlaskie
Weź nie załamuj mnie toż to w secie było nie w A6. To mechaniczna blokada tylnego dyfra, słynny przycisk DIFF. U nas jest elektroniczna EDS poprzez dohamowanie koła z poślizgiem. Napęd na 4 koła w każdym audi jest stały i nie rozłączalny masz ew. tylko tą blokadę.
Może ktoś tunel środkowy przerzucił z sety z tym przyciskiem że go widziałeś w A6.
Może ktoś tunel środkowy przerzucił z sety z tym przyciskiem że go widziałeś w A6.
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
- J.A.G
- Adam Horch
- Posty: 2519
- Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: podlaskie
Kolejna przydatna rzecz dla posiadaczy wszystkich C4
Śruba rzymska do regulacji zbieżności (między drążkiem kier. a końcówką) niedostępna nawet w ASO pasuje od Opla Kadeta, Ascona i niektórych Daewoo nr 90105358
Jest ona delikatnie krótsza ale lepiej to niż zgniła i pokiereszowana stara śruba.
[ Dodano: 2011-08-06, 22:23 ]
Gdzie ta edycja postu herbato?
Śruba rzymska do regulacji zbieżności (między drążkiem kier. a końcówką) niedostępna nawet w ASO pasuje od Opla Kadeta, Ascona i niektórych Daewoo nr 90105358
Jest ona delikatnie krótsza ale lepiej to niż zgniła i pokiereszowana stara śruba.
[ Dodano: 2011-08-06, 22:23 ]
Gdzie ta edycja postu herbato?
Ostatnio zmieniony 2011-08-06, 22:21 przez J.A.G, łącznie zmieniany 1 raz.
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
- Lechu
- C4 Autorytet
- Posty: 317
- Rejestracja: 2011-08-30, 22:57
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: z nienacka
Wąż od intercoolera do kolektora, pasuje idealnie bo można go wyginać jak się chce (karbowany), i kosztuję troszkę ponad 70 PLN.
Oryginalny wąż kosztuje w ASO ponad 400 PLN ( 4A0 145 746 C ). Zamiennik jest prawdopodobnie od KAMAZ-a, którego koszt to wspomniane 70 PLN .
edit by szybki-ens: po co link skoro można w ten sposób to zrobić? pozdrawiam
Oryginalny wąż kosztuje w ASO ponad 400 PLN ( 4A0 145 746 C ). Zamiennik jest prawdopodobnie od KAMAZ-a, którego koszt to wspomniane 70 PLN .
edit by szybki-ens: po co link skoro można w ten sposób to zrobić? pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 2011-09-15, 09:12 przez Lechu, łącznie zmieniany 3 razy.