Regulamin działu technicznego - SILNIKI BENZYNOWE

Naprawa, regulacja, usterki, porady, spostrzeżenia. Wszytko co dotyczy silników wysokoprężnych czyli popularnych diesli, tutaj również układ chłodzenia i wydechowy.
Zablokowany
Awatar użytkownika
Administrator
Administrator
Administrator
Posty: 8
Rejestracja: 2011-02-28, 21:50
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Polska

Regulamin działu technicznego - SILNIKI BENZYNOWE

Post autor: Administrator »

Zanim, stworzysz temat w tym dziale zapoznaj się z poniższymi zasadami nazywania tematów.

Umieszczamy tu tylko tematy związane z silnikami wysokoprężnymi modelu 100 oraz A6 C4 .
Jeżeli temat jest związany np. ze skrzynią biegów lub układem napędowym w dieslu należy go umieścić w forum "Układ napędowy i skrzynie biegów" itd.

Przed każdym tematem dodawaj tagi w taki sposób, jak zaprezentowane jest to poniżej (pamiętaj także o nawiasach kwadratowych na [ ] ):

[kod silnika pojemność moc] opis problemu
[NC 2,0 102 KM] opis problemu
[AAT 2,5 115 KM] opis problemu
itp.

Jeżeli uważasz, że Twój temat dotyczy wielu modeli możesz skorzystać z tagów tego typu:

[C4]Opis problemu
[ALL]Opis problemu
[Wszystkie]Opis problemu
itp.

Wersje silnikowe:

100 C4
[AAS 2,4 82 KM]
[AAT 2,5 115 KM]
[ABP 2,5 115 KM]

A6 C4
[AAT 2,5 115 KM]
[AEL 2,5 140 KM]
[AHU 1,9 90 KM]

Umieszczenie w temacie kodu silnika ułatwi rozwiązanie problemu. Znajdziesz go w książce serwisowej, na naklejce w bagażniku we wnęce koła zapasowego lub pod maską na silniku.

UWAGA UWAGA !
Jeśli otrzymaliście odpowiedź na swoje pytania i dzięki temu udało się wam rozwiązać
Wasz problem lub usunęliście go w inny sposób prośba...prosimy koniecznie o napisanie kilka słów o tym co było przyczyną niesprawności/usterki oraz o tym jak sobie z tym poradziliście.
Na pewno pomoże to wszystkim pozostałym użytkownikom forum mającym podobny problem i zminimalizuje powielanie tematów.
Zablokowany

Wróć do „Silniki wysokoprężne”