Narzędzia
- Butterbean
- Administrator
- Posty: 3585
- Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
- Imię: Tom
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Olsztyn
- Płeć:
Za 3-4 stówy można kupić naprawdę dobra duża żabę podnośnik.taki który uniesie na 30-40 cm auto.dwie kobylki solidne i jest lepsze rozwiazanie bo masz uwolnione koła..a do skrzyń silników itp.nie oszukujmy się czasy prehistoryczne mamy za nami..lepiej dać komuś zarobić i w tym czasie samemu zapracować tym co się umie niż zostać kaleka itp..jeśli najazd to wolnostojący koło garażu gdzie wysokość i tak pow 1,5 metra.z najazdów nie zrobisz zawieszenia,klocków,itp.przydatny przy wydanie oleju.ew jakieś prace z wydechem itp.nobi jeszcze cześć osprzętu silnika wymienisz..ale osłony przegubu juz na najeździe nie wymienisz
sprzedaż częsci używanych-
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
-
- Mechanik
- Posty: 105
- Rejestracja: 2016-01-21, 08:41
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: północna pólkula
Od osłony przegubu to mam żaby, kobyłki i lewarki, a silnik to bloczek i naprzód. Ale wiele razy najazdy się przydały. Brakowało ich do tego stopnia, że je zrobiliśmy.
Jak mam dać komuś w okolicy zarobić przy ASB to raczej wolę skrzynię przekładać całą albo auto sprzedać -sam ogarniam takie kwestie, a na najazdach kilka razy poprawiałem robotę po miszczach od automatów co nawet miski nie dokręcili, za to przelali olejem skrzynię, żeby te 50km do domu nie zdążyła pompa powietrza ssać
"Polecany zakład", a w ciągu pół roku trzy takie przypadki tylko w moim otoczeniu,
Nie wszędzie się da kanał, nie w każdym rejonie jest szansa zaprowadzić auto w pewne ręce. I przy normalnej cenie.
Cena najazdów nie jest zaporowa, jeżeli komuś się przydadzą...czemu nie.
Ja mam kanał obecnie ale i tak najazdów nie wyrzucam.
Są prace, przy których wolę raz dwa na najazdy wjechać niż się uganiać z żabami i podkładaniem kobyłek. Zwyczajnie tak jest wygodniej.
Jak mam dać komuś w okolicy zarobić przy ASB to raczej wolę skrzynię przekładać całą albo auto sprzedać -sam ogarniam takie kwestie, a na najazdach kilka razy poprawiałem robotę po miszczach od automatów co nawet miski nie dokręcili, za to przelali olejem skrzynię, żeby te 50km do domu nie zdążyła pompa powietrza ssać
"Polecany zakład", a w ciągu pół roku trzy takie przypadki tylko w moim otoczeniu,
Nie wszędzie się da kanał, nie w każdym rejonie jest szansa zaprowadzić auto w pewne ręce. I przy normalnej cenie.
Cena najazdów nie jest zaporowa, jeżeli komuś się przydadzą...czemu nie.
Ja mam kanał obecnie ale i tak najazdów nie wyrzucam.
Są prace, przy których wolę raz dwa na najazdy wjechać niż się uganiać z żabami i podkładaniem kobyłek. Zwyczajnie tak jest wygodniej.
Ostatnio zmieniony 2016-03-29, 08:55 przez miron72, łącznie zmieniany 1 raz.
- Casian
- Administrator
- Posty: 1220
- Rejestracja: 2011-09-04, 21:29
- Imię: Przemysław
- Moje Audi: 100 C4
- Rok produkcji: 1993
- Silnik: 2.5TDI 115KM (AAT)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: FWD
- Skąd: Świdnica
- Płeć:
Skrzyń nie mam zamiaru wymieniać, chodzi bardziej o o zawieszenia, końcówki drążków, czekają mnie gumy na stabilizatorach, jak pisałem wcześniej same pierdoły nic większego bo wiedza nie za duża. Musiałbym jechać do Buttera na przeszkolenia
Więc może faktycznie na ta chwilę najazdy mogą być nie potrzebne. W garażu posiadam żabę i 2 kobyłki. Brak jest na pewno klucza dynamometrycznego. Ale sam nie wiem czy też potrzebny.
Więc może faktycznie na ta chwilę najazdy mogą być nie potrzebne. W garażu posiadam żabę i 2 kobyłki. Brak jest na pewno klucza dynamometrycznego. Ale sam nie wiem czy też potrzebny.
Kół możesz mieć cztery ale cylindrów musi być pięć !!
perełka zlotu 2014 wg.butterbean
Auto zlotu Stegna 2018
perełka zlotu 2014 wg.butterbean
Auto zlotu Stegna 2018
- Grzesiek_Cichy
- C4 Autorytet
- Posty: 467
- Rejestracja: 2014-11-23, 20:40
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Brodnica
Casian, za zestaw do cofania tłoczków, oraz zestaw do odpowietrzania hamulcó 3 lata temu płaciłem coś ok.250zł. Aktualnie ceny są niskie ale czy ich wytrzymałość również?
Zestaw żaby z udzwigiem do 3T i podnoszeniem roboczym na wysokość 45-48 z kobyłkami ok 400zł(Proline). Zestaw najazdów przydatny jeśli się kanału nie posiada, z tym że leżenie pod samochodem gdzie są ograniczenia ruchowe tez nie jest praktycznym rozwiązaniem. Klucz dynamotetryczny bardziej się sprawdza przy skręcaniu silnika, skrzyń itp przy domowym uzytkowaniu czy jest tak niezbędny nie wiem? zależy czy coś ruszasz samemu w pojedynkę czy też zlecasz takie naprawy komuś innemu wtedy koszt zakupu takiego klucza przekładasz na inny wydatek przedmiotu którego będziesz bardziej i częsciej potrzebować i uzywać. Uzytkuję klucze Proline, ich zestawy walizek(600zł), klucze, imbusy, spline, torx sata tutaj płaskie, grzechotki, odgięte-poligony jak i corona i też dają radę.
Klucze sata jakość na wysokim poziomie ale i cena również, uzywam i polecam:
http://allegro.pl/klucze-plasko-oczkowe ... 90393.html
http://allegro.pl/klucze-plasko-oczkowe ... 80401.html
Klucze do przewodów hamulcowych są też niezbędne choć jak śruba nie puści to najlepszy klucz nie pomoże a szybciej zrobi się okrągła
Warto inwestować w swoje narzędzia i jeśli użytek osobisty to jakość na dłuższy okres więc cena większa. Trzeba liczyć na siebie gdy innych brak bądź zawodzą.
Casian, mówisz że wiedza nie duża. Polecam sposób taki który kiedyś stosowałem: Zanim cokolwiek dotykasz, w przypadku gdy nie wiesz jak za to się zabrać trochę teorii którą podpierasz się przed pracą, poczytać, zwrócić uwagę na szczegóły i sposoby montażu, demontazu, naprawy to co może Cię zaskoczyć. Jeśli teorię poznasz to z praktycznego punktu widzenia nie jest tak źle.
Zestaw żaby z udzwigiem do 3T i podnoszeniem roboczym na wysokość 45-48 z kobyłkami ok 400zł(Proline). Zestaw najazdów przydatny jeśli się kanału nie posiada, z tym że leżenie pod samochodem gdzie są ograniczenia ruchowe tez nie jest praktycznym rozwiązaniem. Klucz dynamotetryczny bardziej się sprawdza przy skręcaniu silnika, skrzyń itp przy domowym uzytkowaniu czy jest tak niezbędny nie wiem? zależy czy coś ruszasz samemu w pojedynkę czy też zlecasz takie naprawy komuś innemu wtedy koszt zakupu takiego klucza przekładasz na inny wydatek przedmiotu którego będziesz bardziej i częsciej potrzebować i uzywać. Uzytkuję klucze Proline, ich zestawy walizek(600zł), klucze, imbusy, spline, torx sata tutaj płaskie, grzechotki, odgięte-poligony jak i corona i też dają radę.
Klucze sata jakość na wysokim poziomie ale i cena również, uzywam i polecam:
http://allegro.pl/klucze-plasko-oczkowe ... 90393.html
http://allegro.pl/klucze-plasko-oczkowe ... 80401.html
Klucze do przewodów hamulcowych są też niezbędne choć jak śruba nie puści to najlepszy klucz nie pomoże a szybciej zrobi się okrągła
Warto inwestować w swoje narzędzia i jeśli użytek osobisty to jakość na dłuższy okres więc cena większa. Trzeba liczyć na siebie gdy innych brak bądź zawodzą.
Casian, mówisz że wiedza nie duża. Polecam sposób taki który kiedyś stosowałem: Zanim cokolwiek dotykasz, w przypadku gdy nie wiesz jak za to się zabrać trochę teorii którą podpierasz się przed pracą, poczytać, zwrócić uwagę na szczegóły i sposoby montażu, demontazu, naprawy to co może Cię zaskoczyć. Jeśli teorię poznasz to z praktycznego punktu widzenia nie jest tak źle.
- Casian
- Administrator
- Posty: 1220
- Rejestracja: 2011-09-04, 21:29
- Imię: Przemysław
- Moje Audi: 100 C4
- Rok produkcji: 1993
- Silnik: 2.5TDI 115KM (AAT)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: FWD
- Skąd: Świdnica
- Płeć:
Zestaw do tłoczków..
1. http://archi.inosak.org/db/item5704722265_1.html
a może taki
2. http://archi.inosak.org/db/item5937473371_1.html
Coś są warte? A może podpowiecie jak Wy to robicie u siebie?
1. http://archi.inosak.org/db/item5704722265_1.html
a może taki
2. http://archi.inosak.org/db/item5937473371_1.html
Coś są warte? A może podpowiecie jak Wy to robicie u siebie?
Kół możesz mieć cztery ale cylindrów musi być pięć !!
perełka zlotu 2014 wg.butterbean
Auto zlotu Stegna 2018
perełka zlotu 2014 wg.butterbean
Auto zlotu Stegna 2018
- Grzesiek_Cichy
- C4 Autorytet
- Posty: 467
- Rejestracja: 2014-11-23, 20:40
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Brodnica
- Grzesiek_Cichy
- C4 Autorytet
- Posty: 467
- Rejestracja: 2014-11-23, 20:40
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Brodnica
Casian, no jasne że się da i całkiem dobrze się to sprawuje:) po za droższym pneumatycznym to tylko kwestia docisku talerzyka do cylinderka powietrzem a nie gwintem cała procedura jest taka sama z tym że cena inna. Mam, używam i polecam. Bedziesz zadowolony a cena nie taka straszna. Proces wymiany klocków będzie dla przyjemny i zaoszczędzisz kase na mechanikach którzy zrobią to samo co Ty z tym że za pieniądze które po pewnym czasie Ci się zwrócą własnie na taki zakup. Pozdrawiam
- Casian
- Administrator
- Posty: 1220
- Rejestracja: 2011-09-04, 21:29
- Imię: Przemysław
- Moje Audi: 100 C4
- Rok produkcji: 1993
- Silnik: 2.5TDI 115KM (AAT)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: FWD
- Skąd: Świdnica
- Płeć:
a do czego słuzy ten czerwony cylinderek.. jakby taka pompka ? po lewej stronie w tej walizeczce ?
Ostatnio zmieniony 2016-04-04, 19:41 przez Casian, łącznie zmieniany 1 raz.
Kół możesz mieć cztery ale cylindrów musi być pięć !!
perełka zlotu 2014 wg.butterbean
Auto zlotu Stegna 2018
perełka zlotu 2014 wg.butterbean
Auto zlotu Stegna 2018
- Grzesiek_Cichy
- C4 Autorytet
- Posty: 467
- Rejestracja: 2014-11-23, 20:40
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Brodnica
Casian, raczej pasta do tłoczków cylinderka. Do odpowietrzania to za wiele tym nie zrobisz...zwłaszcza w układzie z abs itd.
Logicznie jeśli wymieniasz klocki to tłoczki masz wysunięte co za tym idzie idealny moment na zabezpieczenie go pastą do tego typu spraw i wtedy go idealnie cofasz oto tym zestawem.
Logicznie jeśli wymieniasz klocki to tłoczki masz wysunięte co za tym idzie idealny moment na zabezpieczenie go pastą do tego typu spraw i wtedy go idealnie cofasz oto tym zestawem.
Ostatnio zmieniony 2016-04-04, 20:34 przez Grzesiek_Cichy, łącznie zmieniany 1 raz.
- Grzesiek_Cichy
- C4 Autorytet
- Posty: 467
- Rejestracja: 2014-11-23, 20:40
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Brodnica
Casian, pasta do tłoczków to podstawa każdych prac przy ich zasięgu. Nie zapiekają się, guma nie przywiera do tłoczka gdy pojawi się oczywiście woda, rdza itp. To warunek konieczny gruntownego ich działania. Pasta kosztuje...."grosze" a efekt to bezpieczeństwo i bezproblemowe korzystanie z pojazdu. Jarzma w których pracują klocki dobrze przejechać szczotką drucianą i polecam posmarować smarem miedziowych. Śruby których długo nie ruszasz po takim "miedziowym" zabiegu czy to klocki sprawują się rewelacyjnie.
- Casian
- Administrator
- Posty: 1220
- Rejestracja: 2011-09-04, 21:29
- Imię: Przemysław
- Moje Audi: 100 C4
- Rok produkcji: 1993
- Silnik: 2.5TDI 115KM (AAT)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: FWD
- Skąd: Świdnica
- Płeć:
Kół możesz mieć cztery ale cylindrów musi być pięć !!
perełka zlotu 2014 wg.butterbean
Auto zlotu Stegna 2018
perełka zlotu 2014 wg.butterbean
Auto zlotu Stegna 2018
- Grzesiek_Cichy
- C4 Autorytet
- Posty: 467
- Rejestracja: 2014-11-23, 20:40
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Brodnica