[100 C4] Większe turbo zamiast K16
-
- C4 Autorytet
- Posty: 321
- Rejestracja: 2013-09-01, 22:53
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Świętokrzyskie
[100 C4] Większe turbo zamiast K16
Witam.
jak w temacie, zastanawiam sie nad opcją zmiany turbosprężarki na wiekszą.
obecnie mam K16,
Pacjent to A100 C4 avant z silnikiem AAT po szczepie ba nastawnik HDK.
W aucie do wymiany wtryskiwacze i przy okazji głowica do zrzucenia, założenia uszczelka metalowa ponieważ jeszcze mam oryginalną szmaciankę z numerami OEM.
przy okazji porting głowicy, czyszczenie zaworów i wrzucenie podwójnych sprężyn.
i teraz poszukuję innet turbosprężarki.
i myśli krążą wokół następujących opcji.
TD04-13-T4 w gorącej muszli z BMW 2.4TD, T3 z Volvo 940 2.4TD. K24-7000, opcja sprawdzona i przetestowana, ładnie szybko wstaje, prawie P&P.
podobnie lub szybciej będzie wstawać TD04, do K24. w okolicach 2200rpm full boost.
teraz zastanawiam sie nad turbo z volvo, jest na grubszym wałku, będzie wymagało więcej rzeźby, ale potencjał wiekszy, minus to późniejsze wstawanie turbosprężarki.
poszukuję jeszcze innych opcji które by pasowały na kolektor od AAT.
pacjent oprócz nabytej brzydoty, w postaci przymusu ponownego lakierowania, jest w świetnej technicznej kondycji.
oprócz przeszczepu nastawnika, zmieniony mapsensor na ten z AEL, ponieważ ori nie działał.
efekt to stałe 1,3bara , niemal bezdymnie na ori wtryskiwaczach AAT i to podlewających.
auto klepie regularne 9s do 100kmh czym powiem szczerze jestem mocno zdziwiony.
zdecydowanie ciągnie na każdym biegu, nawet na piątce w okolicach 180kmh wiecej nie jechałem.
ewentualnie poszukuję części na wiekszą chybrydę na bazie T3 z volvo
jak w temacie, zastanawiam sie nad opcją zmiany turbosprężarki na wiekszą.
obecnie mam K16,
Pacjent to A100 C4 avant z silnikiem AAT po szczepie ba nastawnik HDK.
W aucie do wymiany wtryskiwacze i przy okazji głowica do zrzucenia, założenia uszczelka metalowa ponieważ jeszcze mam oryginalną szmaciankę z numerami OEM.
przy okazji porting głowicy, czyszczenie zaworów i wrzucenie podwójnych sprężyn.
i teraz poszukuję innet turbosprężarki.
i myśli krążą wokół następujących opcji.
TD04-13-T4 w gorącej muszli z BMW 2.4TD, T3 z Volvo 940 2.4TD. K24-7000, opcja sprawdzona i przetestowana, ładnie szybko wstaje, prawie P&P.
podobnie lub szybciej będzie wstawać TD04, do K24. w okolicach 2200rpm full boost.
teraz zastanawiam sie nad turbo z volvo, jest na grubszym wałku, będzie wymagało więcej rzeźby, ale potencjał wiekszy, minus to późniejsze wstawanie turbosprężarki.
poszukuję jeszcze innych opcji które by pasowały na kolektor od AAT.
pacjent oprócz nabytej brzydoty, w postaci przymusu ponownego lakierowania, jest w świetnej technicznej kondycji.
oprócz przeszczepu nastawnika, zmieniony mapsensor na ten z AEL, ponieważ ori nie działał.
efekt to stałe 1,3bara , niemal bezdymnie na ori wtryskiwaczach AAT i to podlewających.
auto klepie regularne 9s do 100kmh czym powiem szczerze jestem mocno zdziwiony.
zdecydowanie ciągnie na każdym biegu, nawet na piątce w okolicach 180kmh wiecej nie jechałem.
ewentualnie poszukuję części na wiekszą chybrydę na bazie T3 z volvo
Sprzedam części do silnika AEL=> http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=14375
Jest: Audi 100 C4 Avant 2.5TDI ok 180KM/400Nm
Audi A6 C4 Quattro AEL,
Jest: Audi 100 C4 Avant 2.5TDI ok 180KM/400Nm
Audi A6 C4 Quattro AEL,
-
- C4 Autorytet
- Posty: 321
- Rejestracja: 2013-09-01, 22:53
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Świętokrzyskie
K24 z meska jest za male na moje potrzeby.
Wystarcza do okolo 200KM a turbo z s2 do okolo 250-260KM
Wystarcza do okolo 200KM a turbo z s2 do okolo 250-260KM
Sprzedam części do silnika AEL=> http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=14375
Jest: Audi 100 C4 Avant 2.5TDI ok 180KM/400Nm
Audi A6 C4 Quattro AEL,
Jest: Audi 100 C4 Avant 2.5TDI ok 180KM/400Nm
Audi A6 C4 Quattro AEL,
- Kazikboy
- Pan konserwator
- Posty: 904
- Rejestracja: 2012-01-13, 08:19
- Imię: PAKA
- Moje Audi: S4 C4
- Rok produkcji: 1993
- Silnik: 4.2 280KM (ABH)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Żórawki/szczecin
a może taka wejdzie ?
http://allegro.pl/turbosprezarka-iveco- ... 08723.html
http://allegro.pl/turbosprezarka-iveco- ... 08723.html
Obecnie:
S4 V8 LPG finish peinting
Byłe:
A100c4ACKQ,S4C4350PS,Poloclassic,S6C4V8,90Coupe2.3NG,a41.9tdiAFN,Polo1.3 75PS 3F,Escort Cabrio1.6D
CBR400rr75PS,Polo~80PS ABU,Polo1.3 55PS
S4 V8 LPG finish peinting
Byłe:
A100c4ACKQ,S4C4350PS,Poloclassic,S6C4V8,90Coupe2.3NG,a41.9tdiAFN,Polo1.3 75PS 3F,Escort Cabrio1.6D
CBR400rr75PS,Polo~80PS ABU,Polo1.3 55PS
-
- C4 Autorytet
- Posty: 321
- Rejestracja: 2013-09-01, 22:53
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Świętokrzyskie
Kazikboy, sa gdzie dostepne wymiary kompresora tej turbosprezarki?
Nieju231, w czym wystepowala he221w lub hx30?
Nieju231, w czym wystepowala he221w lub hx30?
Sprzedam części do silnika AEL=> http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=14375
Jest: Audi 100 C4 Avant 2.5TDI ok 180KM/400Nm
Audi A6 C4 Quattro AEL,
Jest: Audi 100 C4 Avant 2.5TDI ok 180KM/400Nm
Audi A6 C4 Quattro AEL,
-
- C4 Autorytet
- Posty: 321
- Rejestracja: 2013-09-01, 22:53
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Świętokrzyskie
Nieju231, i takie cos by mnie interesowalo
Sprzedam części do silnika AEL=> http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=14375
Jest: Audi 100 C4 Avant 2.5TDI ok 180KM/400Nm
Audi A6 C4 Quattro AEL,
Jest: Audi 100 C4 Avant 2.5TDI ok 180KM/400Nm
Audi A6 C4 Quattro AEL,
-
- Mechanik
- Posty: 143
- Rejestracja: 2012-12-15, 20:54
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Częstochowa
Ładuj taką:arwam pisze:Nieju231, i takie cos by mnie interesowalo
http://olx.pl/oferta/turbina-iveco-stra ... 9ae36e58d0
-
- Mechanik
- Posty: 143
- Rejestracja: 2012-12-15, 20:54
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Częstochowa
Jak mi się wydaje to wszystkie turbiny holset są z ciężarówek lub maszyn budowlanych ??Nieju231 pisze:Audki no troche przesadziłeś, bo taka turbina z ciągnika siodłowego to dużo za duża co by nie gadać.
Ostatnio zmieniony 2015-10-04, 11:27 przez audki, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- C4 Autorytet
- Posty: 321
- Rejestracja: 2013-09-01, 22:53
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Świętokrzyskie
Chlopaki, ja powaznie mowie o poszukiwaniu turbo, nie interesuje mnie wyczyn w tym aucie, chce jedynie odnowic setup z silnika z coupe, z tym ze dac turbo z wiekszym zapasem wytrzymalosci
Sprzedam części do silnika AEL=> http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=14375
Jest: Audi 100 C4 Avant 2.5TDI ok 180KM/400Nm
Audi A6 C4 Quattro AEL,
Jest: Audi 100 C4 Avant 2.5TDI ok 180KM/400Nm
Audi A6 C4 Quattro AEL,
-
- Adept
- Posty: 5
- Rejestracja: 2014-11-18, 17:56
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Racibórz
Podepne sie pod temat,
Chce zakupic turbinke z 2,2t k24, bedzie ona z kolektorem , wesgate oraz downpipe. Wiem ze potrzeba jeszcze wymienic wtryski ( koncowki) apropo tego jakie koncowki polecacie pod setup oraz czy znacie katy i inne dane jakie sa potrzebne do ustawienia koncowek. Do tego centralny ic oraz mapa. Czytalem cos o pompach a wiec ta seryjna nie da rady? Jaka pompe potrzebuje i czy owa pompe musze jakos rzezbic zeby zalozyc do ael. Licze na konkretne porady, mozna napisac na pw zeby bylo konkretniej. Pozdro
Chce zakupic turbinke z 2,2t k24, bedzie ona z kolektorem , wesgate oraz downpipe. Wiem ze potrzeba jeszcze wymienic wtryski ( koncowki) apropo tego jakie koncowki polecacie pod setup oraz czy znacie katy i inne dane jakie sa potrzebne do ustawienia koncowek. Do tego centralny ic oraz mapa. Czytalem cos o pompach a wiec ta seryjna nie da rady? Jaka pompe potrzebuje i czy owa pompe musze jakos rzezbic zeby zalozyc do ael. Licze na konkretne porady, mozna napisac na pw zeby bylo konkretniej. Pozdro
-
- C4 Autorytet
- Posty: 321
- Rejestracja: 2013-09-01, 22:53
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Świętokrzyskie
Pompy w c4 po 94 w aat i ael sa takie same, wazne zeby byly zdrowe.
Koncowki 230 lub 260 ustaw na cisnienie 200/300, k24 pozwala na moc okolo 260km i okolo 500Nm.
Koncowki 230 lub 260 ustaw na cisnienie 200/300, k24 pozwala na moc okolo 260km i okolo 500Nm.
Sprzedam części do silnika AEL=> http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=14375
Jest: Audi 100 C4 Avant 2.5TDI ok 180KM/400Nm
Audi A6 C4 Quattro AEL,
Jest: Audi 100 C4 Avant 2.5TDI ok 180KM/400Nm
Audi A6 C4 Quattro AEL,