[A6 C4 2,5TDI AEL] Bosch VP 37 w AEL'ach

Wszystko ci się tyczy układu wtryskowego w silnikach wysokorpężnych

Jakiej wielkości głowice były w pompach wtryskowych w AEL'ach?

głowiczka 10mm
1
6%
głowiczka 11mm
17
94%
 
Liczba głosów: 18

pawel
Mechanik
Mechanik
Posty: 142
Rejestracja: 2012-12-13, 08:57
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Śląsk

Post autor: pawel »

anton pisze:
[ Dodano: 2012-12-16, 21:53 ]
Kurde tak sie teraz zastanawiam czy to nie jakas sciema ze były i 10 tki pompy w tych autach bo według etki nie ma podziału na pompy aat i ael
Otóż to, nie chciałem już podobną tezą burzyć zastanego "ładu" na forum (jak w temacie wtryskiwaczy), ale tak właśnie w etce jest jak to słusznie zauważyłeś. Być może po prostu AAT ale w audi 100 miały 10-ki a później już stosowano 11 ?

Stąd moje pytanie - gdyby więcej ludzi, którzy naocznie stwierdzili jakie mają te tłokorozdzielacze napisało, w jakich pompach je mają to byśmy dociekli jakiejś rzetelnej prawdy na ten temat.
AAT@17xKM/380Nm
Awatar użytkownika
Casian
Administrator
Administrator
Posty: 1220
Rejestracja: 2011-09-04, 21:29
Imię: Przemysław
Moje Audi: 100 C4
Rok produkcji: 1993
Silnik: 2.5TDI 115KM (AAT)
Nadwozie: Avant
Trakcja: FWD
Skąd: Świdnica
Płeć:

Post autor: Casian »

To napisać jak to spr to zaglądnę u siebie i mogę zdać relacje.. Mam 100 AAT z 93`
Kół możesz mieć cztery ale cylindrów musi być pięć !!

perełka zlotu 2014 wg.butterbean
Auto zlotu Stegna 2018
Awatar użytkownika
anton
Czeladnik
Czeladnik
Posty: 85
Rejestracja: 2012-07-08, 08:44
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: włodawa

Post autor: anton »

Casian,
tylko i wyłacznie sprawdzisz to po rozebraniu pompy i zmierzeniu tłokorozdzielacza
Awatar użytkownika
Casian
Administrator
Administrator
Posty: 1220
Rejestracja: 2011-09-04, 21:29
Imię: Przemysław
Moje Audi: 100 C4
Rok produkcji: 1993
Silnik: 2.5TDI 115KM (AAT)
Nadwozie: Avant
Trakcja: FWD
Skąd: Świdnica
Płeć:

Post autor: Casian »

No to :dupa: :kwasny:
Kół możesz mieć cztery ale cylindrów musi być pięć !!

perełka zlotu 2014 wg.butterbean
Auto zlotu Stegna 2018
Awatar użytkownika
anton
Czeladnik
Czeladnik
Posty: 85
Rejestracja: 2012-07-08, 08:44
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: włodawa

Post autor: anton »

dzisiaj doszły mnie słuchy ze piata cyfra z numeru boscha onacza srednice pompy
pompa z aela
Obrazek
niby sie zgadza
ta druga pompa ze zdjecia pochodzi z bmw 2.5 TDS i rozebrałem tłokorozdzielaczi faktycznie ma 10mm wiec mamy odpowiedzi na nasze pytania
Obrazek

Według mnie 10-tki były tylko w 100 c4 a w a6 sa juz 11-stki nawet ETKA nie ma rozgraniczen co do AELa i AAt
POGROMCA MITÓW :-P :-P
pawel
Mechanik
Mechanik
Posty: 142
Rejestracja: 2012-12-13, 08:57
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Śląsk

Post autor: pawel »

Moja pompa w A6 C4 AAT r. 1994 manual ma oznaczenie 046 130 108d, w numerze boscha jest 415 (ta 5-ka oznacza podobno ilość cylindrów).
AAT@17xKM/380Nm
Awatar użytkownika
Casian
Administrator
Administrator
Posty: 1220
Rejestracja: 2011-09-04, 21:29
Imię: Przemysław
Moje Audi: 100 C4
Rok produkcji: 1993
Silnik: 2.5TDI 115KM (AAT)
Nadwozie: Avant
Trakcja: FWD
Skąd: Świdnica
Płeć:

Post autor: Casian »

Dziwna sprawa mam 100 C4 z AAT a umer pompy 0 460 415 998.. Więc miałbym tłokorozdzielacz 11 mm ??
Chyba że chodzi o inny numer to mam 046 130 108A..
Ostatnio zmieniony 2012-12-25, 14:38 przez Casian, łącznie zmieniany 1 raz.
Kół możesz mieć cztery ale cylindrów musi być pięć !!

perełka zlotu 2014 wg.butterbean
Auto zlotu Stegna 2018
Awatar użytkownika
afro89
Administrator
Administrator
Posty: 1028
Rejestracja: 2011-08-25, 13:53
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Warszowice

Post autor: afro89 »

Casian, No jeśli to jest prawda co mówią poprzednicy to na to wygląda że masz pompę 11mm, być może w przeszłości ktoś wymieniał pompę wtryskową albo coś.
Mój czołg AEL 300KM 555NM: http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=426

Mister zlotu `12
Najszybsze auto zlotu `13
Awatar użytkownika
GTR34
Adam Horch
Adam Horch
Posty: 1507
Rejestracja: 2011-06-26, 20:17
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Chełm

Post autor: GTR34 »

Casian, Na to wychodzi, a masz skrzynie manual czy automat ? Bo automaty również miały pompę 11mm. Jeśli zaś masz manuala, to być może ktoś mieniał pompę, na pompkę z AEL'a lub z AAT ze skrzynią automat.
Ostatnio zmieniony 2012-12-25, 16:10 przez GTR34, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Casian
Administrator
Administrator
Posty: 1220
Rejestracja: 2011-09-04, 21:29
Imię: Przemysław
Moje Audi: 100 C4
Rok produkcji: 1993
Silnik: 2.5TDI 115KM (AAT)
Nadwozie: Avant
Trakcja: FWD
Skąd: Świdnica
Płeć:

Post autor: Casian »

only.. manual :) Jeżeli to prawda to Panowie !!!!!! Mamy cały zestaw pod ładne mody :D Z tego co sie orientuje to w ogółe moja kochana setka jest juz po modach do A6 bo co nie patrze w niej to wszystko jest robione pod modernizacje :)
Ostatnio zmieniony 2012-12-25, 20:56 przez Casian, łącznie zmieniany 1 raz.
Kół możesz mieć cztery ale cylindrów musi być pięć !!

perełka zlotu 2014 wg.butterbean
Auto zlotu Stegna 2018
Awatar użytkownika
GTR34
Adam Horch
Adam Horch
Posty: 1507
Rejestracja: 2011-06-26, 20:17
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Chełm

Post autor: GTR34 »

Casian, W takim razie ktoś kiedyś mieniał u Ciebie pompę, masz turbo k16 to i śmiało możesz zakładać do tego wtryski 230 stki i do tego dobry soft i jest grubo :mrgreen:
Awatar użytkownika
afro89
Administrator
Administrator
Posty: 1028
Rejestracja: 2011-08-25, 13:53
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Warszowice

Post autor: afro89 »

wystarczą 0.216 to dobrych wyników.
Mój czołg AEL 300KM 555NM: http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=426

Mister zlotu `12
Najszybsze auto zlotu `13
pawel
Mechanik
Mechanik
Posty: 142
Rejestracja: 2012-12-13, 08:57
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Śląsk

Post autor: pawel »

Casian pisze: Chyba że chodzi o inny numer to mam 046 130 108A..
Jeżeli masz taki numer to ta pompa prawdopodobnie (moim zdaniem) siedzi u ciebie od nowości.
AAT@17xKM/380Nm
Awatar użytkownika
anton
Czeladnik
Czeladnik
Posty: 85
Rejestracja: 2012-07-08, 08:44
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: włodawa

Post autor: anton »

pawel pisze:Moja pompa w A6 C4 AAT r. 1994 manual ma oznaczenie 046 130 108d, w numerze boscha jest 415 (ta 5-ka oznacza podobno ilość cylindrów).
to prawda co napisałec piatka oznacza ilosc cylindrów na zdjeciu mamy pompe z bmw 2.5tds i jest tam 6-stka co zgadza sie z ilościa cylindrów

[ Dodano: 2012-12-26, 09:58 ]
Casian pisze:only.. manual :) Jeżeli to prawda to Panowie !!!!!! Mamy cały zestaw pod ładne mody :D Z tego co sie orientuje to w ogółe moja kochana setka jest juz po modach do A6 bo co nie patrze w niej to wszystko jest robione pod modernizacje :)

ja też do tej pory nie wiedziałem ze moje AAT jest po chipsie az do dnia jak przyszły kostki od tomka z BB dywan nie był nigdy rozcinany ja go rozdziewiczyłem i wyjołem kopma w celu wydłubania kostek i tu zdziwko SKN TUNING 2002r weszłem na ich strone i okazało sie ze mam
Obrazek
według mnie bardzo mało jest juz seryjnych AAT

[ Dodano: 2012-12-26, 10:28 ]
ETKA wyraznie pokazuje ze tylko w AUDI 100 C4 były róznice w pompach w a6 juz sa takie same w aat i w ael
Obrazek
Ostatnio zmieniony 2012-12-26, 10:02 przez anton, łącznie zmieniany 3 razy.
pawel
Mechanik
Mechanik
Posty: 142
Rejestracja: 2012-12-13, 08:57
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Śląsk

Post autor: pawel »

Swoją drogą fajny ten tuning SKN, te same osiągi w dwóch wersjach - eko i bez eko :)

Ciekawe na czym to EKO miałoby polegać, wygląda na to, że ma zmodyfikowaną mapę "gazu" uwalniając moc na ostatnich 25% wciśnięcia pedału - jaką wersję masz ty, czy da się wyczuć jakoś podczas jazdy czy dysponujesz wersją eko czy standard ? Ten soft to mogła by być fajna baza do modów na 0.210 przez tuningowych forumowych magików.
AAT@17xKM/380Nm
ODPOWIEDZ

Wróć do „Pompy wtryskowe i wtryskiwacze”