[A6 C4 2,5TDI AEL] Bosch VP 37 w AEL'ach
- Kamyk
- Mechanik
- Posty: 119
- Rejestracja: 2011-04-10, 20:24
- Imię: Kamil
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1996
- Silnik: 2.5TDI 140KM (AEL)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: FWD
- Skąd: Ostrów Maz
- Płeć:
[A6 C4 2,5TDI AEL] Bosch VP 37 w AEL'ach
Witam. Internet jest podzielony jedni mówią, że siedzą u Nas 11mm inni że to 10mm, chcę w końcu jasno i konkretnie wyjaśnić tą sprawę
moja pompka:
moja pompka:
Ostatnio zmieniony 2011-06-21, 15:21 przez Kamyk, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- C4 Autorytet
- Posty: 331
- Rejestracja: 2011-06-26, 14:29
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Bochnia
Z tego co mi wiadomo to są to 'dziesiątki'. W aftomacie pewnie siedzi 11, znaczy niemal napewno jak w przypadku 1,9. Można je poznać po tym że korpus ma lamele jakby wzmacniające. Rzuć okiem na alle i tam z aftomatów są tak jak pisze ale do c4 cięzko, ale od 1.9 są
Luknij w ten temat > http://www.a6klub.pl/a6-c4-ael-200-wykres-vt25312.htm pompa od t4 więc w seri nie było '11' chyba że zmiana była ze względu na tzw 'fale'. Jednak ja jestem pewien że pokazałeś nam '10'
NA alle, obczaj pompy z silników ahh alh i bodaj afd- zobaczysz jak wygląda 11, u nas obudowy są analogiczne
11 :
http://moto.allegro.pl/vw-t4-2-5-tdi-15 ... 04455.html#
http://moto.allegro.pl/vw-audi-1-9-tdi- ... 82974.html
Luknij w ten temat > http://www.a6klub.pl/a6-c4-ael-200-wykres-vt25312.htm pompa od t4 więc w seri nie było '11' chyba że zmiana była ze względu na tzw 'fale'. Jednak ja jestem pewien że pokazałeś nam '10'
NA alle, obczaj pompy z silników ahh alh i bodaj afd- zobaczysz jak wygląda 11, u nas obudowy są analogiczne
11 :
http://moto.allegro.pl/vw-t4-2-5-tdi-15 ... 04455.html#
http://moto.allegro.pl/vw-audi-1-9-tdi- ... 82974.html
Ostatnio zmieniony 2011-06-27, 00:49 przez Hincó, łącznie zmieniany 1 raz.
160+PS
- Kamyk
- Mechanik
- Posty: 119
- Rejestracja: 2011-04-10, 20:24
- Imię: Kamil
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1996
- Silnik: 2.5TDI 140KM (AEL)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: FWD
- Skąd: Ostrów Maz
- Płeć:
No to mi kolego popsułeś humor, bo jeśli jest tak jak mówisz, to 10mm nie da rady planowanym przeze mnie 0.260mmHincó pisze:Z tego co mi wiadomo to są to 'dziesiątki'. W aftomacie pewnie siedzi 11, znaczy niemal napewno jak w przypadku 1,9. Można je poznać po tym że korpus ma lamele jakby wzmacniające. Rzuć okiem na alle i tam z aftomatów są tak jak pisze ale do c4 cięzko, ale od 1.9 są
Luknij w ten temat > http://www.a6klub.pl/a6-c4-ael-200-wykres-vt25312.htm pompa od t4 więc w seri nie było '11' chyba że zmiana była ze względu na tzw 'fale'. Jednak ja jestem pewien że pokazałeś nam '10'
NA alle, obczaj pompy z silników ahh alh i bodaj afd- zobaczysz jak wygląda 11, u nas obudowy są analogiczne
11 :
http://moto.allegro.pl/vw-t4-2-5-tdi-15 ... 04455.html#
http://moto.allegro.pl/vw-audi-1-9-tdi- ... 82974.html
Trzeba będzie robić hybrydę...
-
- Adept
- Posty: 24
- Rejestracja: 2011-03-10, 21:02
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Olsztyn
A ja proponuje zalogować się na forum VAGOLANDIA - Forum techniczne,jest tam kolega Piotruś,światowej sławy specjalista on na pewno rozwieje wasze wątpliwości i odpowie na nurtujące ws pytania!
Ostatnio zmieniony 2011-06-29, 11:26 przez maximus, łącznie zmieniany 1 raz.
- afro89
- Administrator
- Posty: 1028
- Rejestracja: 2011-08-25, 13:53
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Warszowice
Ja mam osobiście 0,230 i jest wszystko w najlepszym porządku, daje radę i moc z dołu jest wyraźnie odczywalna. AEL ma 11mm, AAT 10mm, a zaś AAT w automacie też ma 11mm. Tak to kiedyś wyczytałem i zostało to potwierdzone. Tak a propos po co chcesz 0,260 Jaką suszarke tam będziesz wsadzał żeby to uciągła i był oczekiwany efekt. A jak chcesz mieć najmocniejszą VP 37 jaka powstała to kup od T4 150 KM symbole AHY i AXG.
Ostatnio zmieniony 2012-01-05, 17:30 przez afro89, łącznie zmieniany 2 razy.
Mój czołg AEL 300KM 555NM: http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=426
Mister zlotu `12
Najszybsze auto zlotu `13
Mister zlotu `12
Najszybsze auto zlotu `13
- afro89
- Administrator
- Posty: 1028
- Rejestracja: 2011-08-25, 13:53
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Warszowice
Panowie przeczytajcie ten temat od początku do końca. Jest tak jak napisałem wcześniej.
Kamyk Jest 11mm
http://www.audiklub.org/forum/viewtopic ... &hilit=AEL
Kamyk Jest 11mm
http://www.audiklub.org/forum/viewtopic ... &hilit=AEL
Mój czołg AEL 300KM 555NM: http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=426
Mister zlotu `12
Najszybsze auto zlotu `13
Mister zlotu `12
Najszybsze auto zlotu `13
- Kamyk
- Mechanik
- Posty: 119
- Rejestracja: 2011-04-10, 20:24
- Imię: Kamil
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1996
- Silnik: 2.5TDI 140KM (AEL)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: FWD
- Skąd: Ostrów Maz
- Płeć:
Dawno mnie nie było, długo by opowiadać, a pogawędki najlepiej przy piwku... więc ten temat odwieśmy na haczyk do wiosny. Wracając do tematu pompy. Wielkie dzięki za informacje ja również swego czasu zasięgnąłem języka i dowiedziałem się od ludzi z tdiclub.com sporo o AELu i jego potencjale.
Od razu odpowiadam na ewentualne pytania:
- turbawka montowana m.in w 3.0TDI sterowanie kierownicami przerobione z elektronicznego na "gruchę" Sterownik od Multivana ponieważ fabryczny AELowski to dinozaur i nie ma sensu rzeźbić go by sterował turbiną VNT. Naturalnie mod wymaga przerobienia instalacji podciśnienia modyfikacji wiązki itp, ale jest to do ogarnięcia... czemu 0,260? dowiedziałem się od ludzi z tdiclub.com, że 7 otworkowe końcówki Fratelli Bosio są felerne, konkretnie pozostawia wiele do życzenia ich trwałość i jakość wykonania. Naturalnie można dać sobie spokój i osiągnąć świetne rezultaty na 0,230, ale 0,260 + GTB 2260VK to już celowanie w osiągi S6 4.2 ...
Niestety projekt z powodu FWD, kryzysu finansowego i lawinowo rosnących cen paliwa zarzucony, pewnie prędzej kupię S6 na niedzielne przejażdżki do kościoła
GTB 2260VK Kolego.afro89 pisze:Tak a propos po co chcesz 0,260 Jaką suszarke tam będziesz wsadzał żeby to uciągła i był oczekiwany efekt.
Od razu odpowiadam na ewentualne pytania:
- turbawka montowana m.in w 3.0TDI sterowanie kierownicami przerobione z elektronicznego na "gruchę" Sterownik od Multivana ponieważ fabryczny AELowski to dinozaur i nie ma sensu rzeźbić go by sterował turbiną VNT. Naturalnie mod wymaga przerobienia instalacji podciśnienia modyfikacji wiązki itp, ale jest to do ogarnięcia... czemu 0,260? dowiedziałem się od ludzi z tdiclub.com, że 7 otworkowe końcówki Fratelli Bosio są felerne, konkretnie pozostawia wiele do życzenia ich trwałość i jakość wykonania. Naturalnie można dać sobie spokój i osiągnąć świetne rezultaty na 0,230, ale 0,260 + GTB 2260VK to już celowanie w osiągi S6 4.2 ...
Niestety projekt z powodu FWD, kryzysu finansowego i lawinowo rosnących cen paliwa zarzucony, pewnie prędzej kupię S6 na niedzielne przejażdżki do kościoła
- anton
- Czeladnik
- Posty: 85
- Rejestracja: 2012-07-08, 08:44
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: włodawa
Nie wytrzymałem i dzisiaj rozebrałem pompe z aela o takich numerach 046 130 108d i zmierzyłem tłokorozdzielacz i okazało sie ze ma on 11mm wiec jestem skłonny tej teorii ze:
AAT manual - 10-stka
AAT automat - 11-stka
AEL manual - 11-stka
automat - 11-stka
AAT manual - 10-stka
AAT automat - 11-stka
AEL manual - 11-stka
automat - 11-stka
mój zielony autobus
http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=2472& ... sc&start=0
http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=2472& ... sc&start=0
- anton
- Czeladnik
- Posty: 85
- Rejestracja: 2012-07-08, 08:44
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: włodawa
napewno 046 130 108d to 11-stka ja u siebie mam 046 130 108F i sam nie wiem na czym jezdze
[ Dodano: 2012-12-16, 21:53 ]
Kurde tak sie teraz zastanawiam czy to nie jakas sciema ze były i 10 tki pompy w tych autach bo według etki nie ma podziału na pompy aat i ael
[ Dodano: 2012-12-16, 21:53 ]
Kurde tak sie teraz zastanawiam czy to nie jakas sciema ze były i 10 tki pompy w tych autach bo według etki nie ma podziału na pompy aat i ael
mój zielony autobus
http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=2472& ... sc&start=0
http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=2472& ... sc&start=0