[S4-2.2T AAN] AAN przerywa przy gwałtownym dodawaniu gazu

Wszystko co tyczy się silników rzędowych pięciocylindrowych.
ddominik0077
Adept
Adept
Posty: 21
Rejestracja: 2013-11-04, 21:40
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: suwałki

[S4-2.2T AAN] AAN przerywa przy gwałtownym dodawaniu gazu

Post autor: ddominik0077 »

Witam. Samochód przerywa po gwałtownym dodaniu gazu, dzisiaj wymieniona pompa paliwa ponieważ podejrzewałem że to przez zbyt niskie ciśnienie ale jednak nie. Jeżeli dodajemy gwałtownie gazu auto przerywa w granicach 3k obrotów, jeżeli jedziemy bardzo ale to bardzo spokojnie, delikatnie wciskając gaz samochód ciągnie aż do końca. Przepływomierz odpinany dla sprawdzenia- to samo ( dzisiaj wieczorem go wyczyszczę ) Audi na luzie normalnie się wkręca jak gdyby nigdy nic. Komputer niby nie wykazał żadnych błędów( tak powiedział mi mechanik) Auti bez gazu, czysta benzyna. Jakie są wasze sugestie na ten temat , co może być nie tak ?
Ostatnio zmieniony 2015-07-08, 18:58 przez ddominik0077, łącznie zmieniany 1 raz.
kk84
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 995
Rejestracja: 2012-05-30, 22:02
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: WGM

Post autor: kk84 »

Układ zapłonowy w jakiej kondycji ?.
ddominik0077
Adept
Adept
Posty: 21
Rejestracja: 2013-11-04, 21:40
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: suwałki

Post autor: ddominik0077 »

Świece mają max 1k km. Cewki oryginalne.
kk84
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 995
Rejestracja: 2012-05-30, 22:02
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: WGM

Post autor: kk84 »

22 lata cewki .. nieźle. Masz możliwość podmienić od kogoś na chwilę cały dekiel z cewkami ?. Najlepiej z modułami mocy :-P. Wykluczysz wtedy układ zapłonowy. Z tego co piszesz to wypadają Ci zapłony pod doładowaniem.
ddominik0077
Adept
Adept
Posty: 21
Rejestracja: 2013-11-04, 21:40
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: suwałki

Post autor: ddominik0077 »

J.A.G mieszka w puszczy ale brak mi z nim kontaktu, a z 2.2t u mnie chyba ciężko :/
Tych cewek w żaden sposób oprócz podmienienia nie można sprawdzić ?
Ostatnio zmieniony 2015-07-08, 20:05 przez ddominik0077, łącznie zmieniany 1 raz.
kk84
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 995
Rejestracja: 2012-05-30, 22:02
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: WGM

Post autor: kk84 »

Napisz Jackowi PW :).
ddominik0077
Adept
Adept
Posty: 21
Rejestracja: 2013-11-04, 21:40
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: suwałki

Post autor: ddominik0077 »

Ostatnia wizyta: |14 Maj 2015|, o 21:51 (Minut: 11) :-|
Macie do niego jakiś kontakt poza forum ? ;-)
kk84
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 995
Rejestracja: 2012-05-30, 22:02
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: WGM

Post autor: kk84 »

Mamy ale Jacek ceni sobie swoją prywatność :mrgreen: .
zrywka
Mechanik
Mechanik
Posty: 112
Rejestracja: 2013-04-01, 20:28
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Kraków/Zamość

Post autor: zrywka »

Ostatnio też zauważyłem, że u mnie się tak dzieje, jak cisnę do podłogi.
Moduły mam zmienione, ale cewki mają 21 lat. chyba czas na zmianę na TFSI.
Audi A4 B6 1.9 TDI PD (AVB+) 142 KM, 322 Nm 2003r. - jest
Audi A4 B5 1.9 TDI PD (AJM/AWX+) 155 KM, 344Nm 2000r. - jest
Audi S4 C4 2.2 TQ + LPG - LPG (AAN+) 271 KM, 422Nm 1994r. - było
Audi 90 2.3 10V + LPG (NG) 133 KM 1991r. - było
gruby
Mechanik
Mechanik
Posty: 107
Rejestracja: 2012-12-23, 20:48
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Zielona Góra

Post autor: gruby »

Któraś cewka 100%, miałem to samo, wymieniłem świece i nic, dopiero wymiana cewek po kolei dała rezultat :-) ja trafiłem na 3 garnku ;-)
ddominik0077
Adept
Adept
Posty: 21
Rejestracja: 2013-11-04, 21:40
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: suwałki

Post autor: ddominik0077 »

Dzisiaj umawiając się u mechanika, mechanik stwierdził że to będzie czujnik położenia wału. Możliwe ? Jutro jestem umówiony na wizytę.
kk84
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 995
Rejestracja: 2012-05-30, 22:02
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: WGM

Post autor: kk84 »

Jeżeli to by był G28 (czujnik położenia wału korbowego) to silnik by nie odpalił nawet. Zresztą podobnie miała by się sytuacja przy padniętym czujniku punktu zapłonu G4 lub czujniku położenia wałka rozrządu G40.
To, że na zgaszonym w błędach masz brak sygnału z G28 to jest NORMA dla M2.3.2, po odpaleniu kiedy ECU "widzi" impulsy błąd znika.

Układ zapłonowy będzie winien Twojej przypadłości.

Tutaj masz kopalnię wiedzy na ten temat : http://forums.quattroworld.com/s4s6/msgs/20986.phtml

W wolnej chwili poczytaj :ok: , warto.
Awatar użytkownika
J.A.G
Adam Horch
Adam Horch
Posty: 2519
Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: podlaskie

Post autor: J.A.G »

Witaj.
Wybacz ale nie zaglądam za często na forum...
Pomógłbym chętnie, tylko problem w tym, że ja nie mam oryginalnych cewek. Mam cewki po konwersji z nowszych silników TFSI a swoje stare sprzedałem. Zostały mi tylko 3 fajki ori Beru używane zaledwie niecałe 2 lata, jak potrzebujesz to tanio oddam albo sobie podmienisz żeby zobaczyć, bo sparciałe i stare na pewno mają przebicie.
Pozdrawiam
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest

Mister zlotu `13
zrywka
Mechanik
Mechanik
Posty: 112
Rejestracja: 2013-04-01, 20:28
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Kraków/Zamość

Post autor: zrywka »

Bez sensu kupować używane fajki jak nowe są po 14 zł/szt.

http://www.janmor.pl/catalog/1853/connector/JM2047
Ostatnio zmieniony 2015-07-12, 18:43 przez zrywka, łącznie zmieniany 1 raz.
Audi A4 B6 1.9 TDI PD (AVB+) 142 KM, 322 Nm 2003r. - jest
Audi A4 B5 1.9 TDI PD (AJM/AWX+) 155 KM, 344Nm 2000r. - jest
Audi S4 C4 2.2 TQ + LPG - LPG (AAN+) 271 KM, 422Nm 1994r. - było
Audi 90 2.3 10V + LPG (NG) 133 KM 1991r. - było
Awatar użytkownika
J.A.G
Adam Horch
Adam Horch
Posty: 2519
Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: podlaskie

Post autor: J.A.G »

Bez sensu jest kupowanie czegokolwiek tej produkcji...
Znajdź nowe Beru w podobnej cenie, lepiej już kupić deko krótsze wspominane na forum kiedyś Boscha z BMW za 20-25zł/szt.
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest

Mister zlotu `13
ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki pięciocylindrowe”