[ALL] Heble z A8

Awatar użytkownika
marcino8
Mechanik
Mechanik
Posty: 117
Rejestracja: 2012-03-08, 18:32
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Lubelskie..LKS

[ALL] Heble z A8

Post autor: marcino8 »

Witam Wszystkich...
Zostało mi parę rzeczy po sprzedanym d11....
a wśród gratów kolumny hamulcowe przerobione pod zwykłe tarcze...
Wiadomo że w V8 a także w S4 c4 z lat 91-92 auta występowały z tarczami typu ufo..
Tarcze bardzo dobrej jakości ale bardzo drogie...dostepne tylko w aso 1,5 t pln :shock:
Także skompletowałem to i owo...
tarcze z A8 323mm i zaciski polift :!:
Obrazek
Obrazek
Dodatkowo kolumny mc phersona(nie chciałem uziemiać auta i zrobiłem dystans pod tarczę ,który automatycznie centruje felgę. Stosując ten patent sprawdzony przez innych uzytkowników CCC0 montaż kompletnych hamulców od A8 przebiega praktycznie p&p i można zastosować go w S4 c4 :!:
Zaciski hamulcowe w V8 przykręcone są trzema k 17 do kolumny a od A8 mocowane są dwiema śrubami a żeby zamocować to w V8 trzeba odciąć górne ucho w kolumnie od V8 i rozwiercić dwa pozostałe na klucz19...
Konieczne jest przetoczenie piast V8 oraz usunięcie kołnierza, na którym siedziała tarcza UFO. Jak ktoś nie chce wybijać piasty z kolumny i zakładać nowego łożyska, może potraktować piastę szlifierką:ja wprasowałem nowe łożyska a piastę pojechałem szlifierą... :lol:

Najważniejsze w tym rezanku jest dystans pomiędzy piastę, a tarczę hamulcową:dystans ten ustawia tarczę hamulcową w odpowiednim położeniu między klockami, centruje tarczę oraz felgę :!:
Gotowy zestaw wymagający świeżego lakieru...
Obrazek
I tutaj moje pytanie czy dużo będzie trzeba rzeźbić żeby zapodać je w moim A6?
pozdro
Ostatnio zmieniony 2016-01-14, 17:08 przez marcino8, łącznie zmieniany 2 razy.
aah A6 manual ragussa green avant...
Obrazek
Awatar użytkownika
Mlody
Mechanik
Mechanik
Posty: 228
Rejestracja: 2011-11-27, 22:22
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Łódź

Post autor: Mlody »

Marcin niestety nie założysz tego do c4 normalnej. jeśli chcesz lepsze hamulce to ratuje cię albo 312mm z c5 przedliftu i na żeliwnej zwrotnicy albo girling 60 dwu tłoczkowy z audi 200 hamuje dużo lepiej niż oryginalne 288mm.
GEKON Quattro
Awatar użytkownika
Butterbean
Administrator
Administrator
Posty: 3585
Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
Imię: Tom
Moje Audi: A6 C4
Rok produkcji: 1997
Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
Nadwozie: Avant
Trakcja: quattro
Skąd: Olsztyn
Płeć:

Post autor: Butterbean »

czyms ie rozni golen od v8 od golenia c4?
sprzedaż częsci używanych-
telefon :[/b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.

formularz zamowienia

Mój OLX


(I will always remember ....) to juz 7 lat. :(

albo grubo albo wcale...
Awatar użytkownika
Mlody
Mechanik
Mechanik
Posty: 228
Rejestracja: 2011-11-27, 22:22
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Łódź

Post autor: Mlody »

z v8 jest piasta bardziej wysunięta. i zacisk od ufo mocowany jest na 3 sruby. Żeby te hamulce założyć potrzebne kolumny od ufo. Na zwykłe nie wlezą.
GEKON Quattro
Pawel27
Mechanik
Mechanik
Posty: 241
Rejestracja: 2011-10-02, 20:06
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Lublin

Post autor: Pawel27 »

Marcin - pomyśl na spokojnie czy i za ile chciałbyś sprzedać ten stuff. Ja rozważam w przyszłości konwersje jeśli nie zrobię zapasu z ufolami. Choć chyba mniej problemowo byłoby założyć kolumny od S6.
Awatar użytkownika
Mlody
Mechanik
Mechanik
Posty: 228
Rejestracja: 2011-11-27, 22:22
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Łódź

Post autor: Mlody »

napewno łatwiej całe kolumny z HP-2kami
GEKON Quattro
Awatar użytkownika
GTR34
Adam Horch
Adam Horch
Posty: 1507
Rejestracja: 2011-06-26, 20:17
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Chełm

Post autor: GTR34 »

Szkoda tylko, że kompletne kolumny z S6 to koszt +- 1000zł, bo też bym założył :-? Nie da rady dorobić jakichś adapterów aby do zwykłych kolumn założyć zaciski z S6 dwu-tłokowe ?
Awatar użytkownika
marcino8
Mechanik
Mechanik
Posty: 117
Rejestracja: 2012-03-08, 18:32
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Lubelskie..LKS

Post autor: marcino8 »

Mlody pisze:z v8 jest piasta bardziej wysunięta. i zacisk od ufo mocowany jest na 3 sruby. Żeby te hamulce założyć potrzebne kolumny od ufo. Na zwykłe nie wlezą.
Kubuś no co ty..czytasz nie uważnie...
To są zaciski na kolumnach od V8 d11 ..gotowe
Więc wszystko jest p&p...lakierujesz i masz taki widok...

Obrazek
To są Hp2-z s4
Obrazek
A to A8 polift :!:

A według tych co przerabiali HP2 są gorsze od tych A8-kowych :-)
Ostatnio zmieniony 2013-01-27, 17:15 przez marcino8, łącznie zmieniany 2 razy.
aah A6 manual ragussa green avant...
Obrazek
Awatar użytkownika
Mlody
Mechanik
Mechanik
Posty: 228
Rejestracja: 2011-11-27, 22:22
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Łódź

Post autor: Mlody »

no fakt masz rację. Ale tam potrzeba pierscień na piastę zeby wycentrować tarczę.
GEKON Quattro
Awatar użytkownika
marcino8
Mechanik
Mechanik
Posty: 117
Rejestracja: 2012-03-08, 18:32
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Lubelskie..LKS

Post autor: marcino8 »

A ty dalej swoje....
Najważniejsze w tym rezanku jest dystans pomiędzy piastę, a tarczę hamulcową:dystans ten ustawia tarczę hamulcową w odpowiednim położeniu między klockami, centruje tarczę oraz felgę
Wszystko jest panie tak jak fabryka przykazała ino ładniej...
A może by taki Porsche design zrobił..
Obrazek
aah A6 manual ragussa green avant...
Obrazek
Awatar użytkownika
Mlody
Mechanik
Mechanik
Posty: 228
Rejestracja: 2011-11-27, 22:22
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Łódź

Post autor: Mlody »

w każdym bądz razie do zwykłych kolumn tego nie przymocujesz. Nie pomalujesz tego :D to ameliniowe :lol:
GEKON Quattro
Awatar użytkownika
Butterbean
Administrator
Administrator
Posty: 3585
Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
Imię: Tom
Moje Audi: A6 C4
Rok produkcji: 1997
Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
Nadwozie: Avant
Trakcja: quattro
Skąd: Olsztyn
Płeć:

Post autor: Butterbean »

ten temat zaczyna mi przypominac ogloszenie o sprzedazy...marcin doskonale wiesz ile zachodu potrzeba zaeby to zalozyc.tyle co w normalnej goleni.wg mnie zakladaj i tyle.
bedziesz mial z przodu inny rozstaw kol niz z tylu bylo o tym wlasnie gdzies pisane.ze przez to ze piasta jest odsadzona dalej to masz inny szerszy rozstaw kół.
sprzedaż częsci używanych-
telefon :[/b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.

formularz zamowienia

Mój OLX


(I will always remember ....) to juz 7 lat. :(

albo grubo albo wcale...
Awatar użytkownika
marcino8
Mechanik
Mechanik
Posty: 117
Rejestracja: 2012-03-08, 18:32
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Lubelskie..LKS

Post autor: marcino8 »

Butterbean pisze:ten temat zaczyna mi przypominac ogloszenie o sprzedazy...marcin doskonale wiesz ile zachodu potrzeba zaeby to zalozyc.tyle co w normalnej goleni.wg mnie zakladaj i tyle.
bedziesz mial z przodu inny rozstaw kol niz z tylu bylo o tym wlasnie gdzies pisane.ze przez to ze piasta jest odsadzona dalej to masz inny szerszy rozstaw kół.
Masz rację Butter..nie ma co bić piany :-o
Zobaczymy jak to wyjdzie bo i fela do takich hebli musi być większa ;)
pozdro
aah A6 manual ragussa green avant...
Obrazek
Awatar użytkownika
marcino8
Mechanik
Mechanik
Posty: 117
Rejestracja: 2012-03-08, 18:32
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Lubelskie..LKS

Post autor: marcino8 »

GTR34 pisze:Szkoda tylko, że kompletne kolumny z S6 to koszt +- 1000zł, bo też bym założył :-? Nie da rady dorobić jakichś adapterów aby do zwykłych kolumn założyć zaciski z S6 dwu-tłokowe ?
Widać że da radę...choc na pewno tanie to nie jest....
http://moto.allegro.pl/adaptery-hamulco ... 51100.html
aah A6 manual ragussa green avant...
Obrazek
bolec
Czeladnik
Czeladnik
Posty: 65
Rejestracja: 2011-11-06, 00:16
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Łowicz

Post autor: bolec »

panowie czy napewno dobrą opcją jest przegwintowanie?
myślałem nad wstawieniem tulejki w jarzmo i użycu starej śruby.
do wyboru mam takie tulejki:
http://allegro.pl/tuleja-tulejka-z-braz ... 84904.html
http://allegro.pl/tulejka-slizgowa-pap- ... 77959.html

która lepsza? czy moze polecie przegwintować?
o co kaman z tym dystansem?
ODPOWIEDZ

Wróć do „Układ hamulcowy”