[Q-AUT.] Dodanie Quattro :)
- misiek_lbn
- C4 Autorytet
- Posty: 254
- Rejestracja: 2012-01-03, 03:13
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Lublin
[Q-AUT.] Dodanie Quattro :)
Napisze pytanie bo mnie ciekawość zeżre Luźne pytanko z nudów czy się da i co potrzeba do dodania quattro w C4? Przede wszystkim czy budy z Q różnią się czymś (tunel, mocowanie skrzyni, wału, mostu, zawiasu)? Co konkretnie trzeba poza samym wałem, mostem, zawiasem (?), skrzynią biegów? Pewnie jakaś elektronika?
Może być chociażby na przykładzie mojego ACK z 4 biegowym automatem
Może być chociażby na przykładzie mojego ACK z 4 biegowym automatem
- szybki-ens
- C4 Autorytet
- Posty: 411
- Rejestracja: 2011-03-11, 10:58
- Imię: Kamil
- Moje Audi: Inne
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: inny
- Nadwozie: Sedan
- Trakcja: FWD
- Skąd: Suwałki
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
- Płeć:
inna podłoga, inne zawieszenie tylne, inny zbiornik paliwa, inna skrzynia i miliard innych rzeczy, które znacznie przekroczą wartość i sens takiej inwestycji.
Było:
100 C3 1,8CC 90KM
A6 C4 2,5 TDI 140KM 6-gang quattro
A8 D2 2,8 193KM quattro
Toyota Corolla XI 1.6 Valvematic 132 KM
Volvo S80 D5 163KM
Jest:
Audi A5 Sportback 2,0 TDI 211KM
II V-ce Mister zlotu `12
100 C3 1,8CC 90KM
A6 C4 2,5 TDI 140KM 6-gang quattro
A8 D2 2,8 193KM quattro
Toyota Corolla XI 1.6 Valvematic 132 KM
Volvo S80 D5 163KM
Jest:
Audi A5 Sportback 2,0 TDI 211KM
II V-ce Mister zlotu `12
- J.A.G
- Adam Horch
- Posty: 2519
- Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: podlaskie
Potrzebna będzie ci buda z C4 która miała quattro potem skrzynia, wał, dyfer i kpl. zawieszenie tylne.
Nie da się, buda jest inna, brak mocowań na zawias tylny, dyfer i podporę wału. Jeśłi chodzi ci to na serio po głowie to odpuść sobie, lepszą opcją jest sprzedaż swojej ośki i zakup AWD-taniej na pewno.
Oczywiście teoretycznie da się ale to robią to wyczynowi rzeźnicy z zapleczem warsztatowym i masą części, potrzebnych elementów i nie zważający na koszty operacji a raczej własną satysfakcję z wykonania "przeszczepu". To zakręceni ludzie którzy mają N.A.S ale w pozytywnym znaczeniu. Ostatnio kilku do 80tki przewalało z tym że tam nawet chyba łatwiej to zegrać.
Nie da się, buda jest inna, brak mocowań na zawias tylny, dyfer i podporę wału. Jeśłi chodzi ci to na serio po głowie to odpuść sobie, lepszą opcją jest sprzedaż swojej ośki i zakup AWD-taniej na pewno.
Oczywiście teoretycznie da się ale to robią to wyczynowi rzeźnicy z zapleczem warsztatowym i masą części, potrzebnych elementów i nie zważający na koszty operacji a raczej własną satysfakcję z wykonania "przeszczepu". To zakręceni ludzie którzy mają N.A.S ale w pozytywnym znaczeniu. Ostatnio kilku do 80tki przewalało z tym że tam nawet chyba łatwiej to zegrać.
Ostatnio zmieniony 2012-01-22, 11:05 przez J.A.G, łącznie zmieniany 1 raz.
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
- szybki-ens
- C4 Autorytet
- Posty: 411
- Rejestracja: 2011-03-11, 10:58
- Imię: Kamil
- Moje Audi: Inne
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: inny
- Nadwozie: Sedan
- Trakcja: FWD
- Skąd: Suwałki
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
- Płeć:
w tym wypadku tylko i wyłącznie wchodzi to w grę.J.A.G pisze:lepszą opcją jest sprzedaż swojej ośki i zakup AWD-taniej na pewno.
Było:
100 C3 1,8CC 90KM
A6 C4 2,5 TDI 140KM 6-gang quattro
A8 D2 2,8 193KM quattro
Toyota Corolla XI 1.6 Valvematic 132 KM
Volvo S80 D5 163KM
Jest:
Audi A5 Sportback 2,0 TDI 211KM
II V-ce Mister zlotu `12
100 C3 1,8CC 90KM
A6 C4 2,5 TDI 140KM 6-gang quattro
A8 D2 2,8 193KM quattro
Toyota Corolla XI 1.6 Valvematic 132 KM
Volvo S80 D5 163KM
Jest:
Audi A5 Sportback 2,0 TDI 211KM
II V-ce Mister zlotu `12
- misiek_lbn
- C4 Autorytet
- Posty: 254
- Rejestracja: 2012-01-03, 03:13
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Lublin
- Dawid2542
- Audi Mastah
- Posty: 903
- Rejestracja: 2011-05-21, 19:10
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: śląsk
hmm może sie troche nie zgodze... jeśli miałbys to robiś samemu i masz o tym pojęcie to czemu nie? kupujesz auto po dzwonie w przód, moze być nawet i ostry dzwon,bulisz go na bok, swojego na podnośnik i masz wszystko jak na dłoni tylko przekładasz i przerabiasz co trzeba, wtedy zostaje ci cały twój zawias, skrzynia biegów i reszta karoserii z dawcy i możesz na tym wyjść nawet na zero pod warunkiem że rezasz samemu...
- Butterbean
- Administrator
- Posty: 3585
- Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
- Imię: Tom
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Olsztyn
- Płeć:
J.A.G, Dawid2542, Hincó,
przerabial to ologsm z a6.mial dwa auta na podnosniku..i przkeladal z jednego do drugiego.zeszlo pol roku.stwierdzil ze nigdy wiecej.
na koniec mial problem ze sprzedaniem auta bo akzdy patrzyl podejrzliwie co za szczepan.
dawid skoro podajesz opcje kupic unfala z przodem rozbitym to nie wiem czy nie latwiej jest przeszczepisc podluznice przodek i silnik do tamtego unfala niz zabierac z niego i robic cala podloge ...
przerabial to ologsm z a6.mial dwa auta na podnosniku..i przkeladal z jednego do drugiego.zeszlo pol roku.stwierdzil ze nigdy wiecej.
na koniec mial problem ze sprzedaniem auta bo akzdy patrzyl podejrzliwie co za szczepan.
dawid skoro podajesz opcje kupic unfala z przodem rozbitym to nie wiem czy nie latwiej jest przeszczepisc podluznice przodek i silnik do tamtego unfala niz zabierac z niego i robic cala podloge ...
sprzedaż częsci używanych-
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
- Kazikboy
- Pan konserwator
- Posty: 904
- Rejestracja: 2012-01-13, 08:19
- Imię: PAKA
- Moje Audi: S4 C4
- Rok produkcji: 1993
- Silnik: 4.2 280KM (ABH)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Żórawki/szczecin
tak dokładnie jest z kazdym audi do 2000roku bodajrze gdyż w a4 b6 juz tyłko wyminia sie ławe tylnia podłoga przystosowana na obydwa napedy niewiem jak w a6 ale mysle ze c6 tez juz tak ma
dlatego kupic b2 quattro coupe trudniej niz zadbane c4 i drozej...
dlatego kupic b2 quattro coupe trudniej niz zadbane c4 i drozej...
Obecnie:
S4 V8 LPG finish peinting
Byłe:
A100c4ACKQ,S4C4350PS,Poloclassic,S6C4V8,90Coupe2.3NG,a41.9tdiAFN,Polo1.3 75PS 3F,Escort Cabrio1.6D
CBR400rr75PS,Polo~80PS ABU,Polo1.3 55PS
S4 V8 LPG finish peinting
Byłe:
A100c4ACKQ,S4C4350PS,Poloclassic,S6C4V8,90Coupe2.3NG,a41.9tdiAFN,Polo1.3 75PS 3F,Escort Cabrio1.6D
CBR400rr75PS,Polo~80PS ABU,Polo1.3 55PS
-
- Szwendacz filmowiec
- Posty: 44
- Rejestracja: 2011-09-20, 18:18
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Łosice / Marki
dostepnosc konfiguracji docelowych moim zdaniem przekresla sens takiej zabawy, co innego w 80tce gdzie bodaj najbardziej poszukiwana kombinacja TDI+avant+quattro nie wystepowala w naturze. ino ze przy B4 sytuacja jest o tyle prostsza ze w podlodze pod konserwacja sa nagwintowane otwory do montazu zawieszenia wahaczowego wiec pozostaje "tylko" wymiana zbiornika paliwa i uspawanie mocowania podpory walu.
krotko mowiac szkoda pradu.
krotko mowiac szkoda pradu.
-
- Mechanik
- Posty: 112
- Rejestracja: 2013-04-01, 20:28
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Kraków/Zamość
Nieprawda. A4 b5 robisz za 2000 zł i wcale nie musi być po 2000 roku. Koledzy z A4-klub sprzedawali nie raz zestaw do quattro za 1500 zł (skrzynia 6 + wał + dyfer+ zawiecha tylnia kpl. + linki i przewody hamulcowe + drugi zbiornik + może jeszcze coś co pomyliłem) - jak samemu robisz to 500 zł na browary idzie i inne wydatki. jak nie samemu to drożej wyjdzie, ale da radę. Pewnie z C5 też tak da radę.Kazikboy pisze:tak dokładnie jest z kazdym audi do 2000roku bodajrze gdyż w a4 b6 juz tyłko wyminia sie ławe tylnia podłoga przystosowana na obydwa napedy niewiem jak w a6 ale mysle ze c6 tez juz tak ma
dlatego kupic b2 quattro coupe trudniej niz zadbane c4 i drozej...
W 80 B3, chyba trzeba tylko podłogę było z tyłu przerabiać, ale to też ogarnie dobry blacharz.
Audi A4 B6 1.9 TDI PD (AVB+) 142 KM, 322 Nm 2003r. - jest
Audi A4 B5 1.9 TDI PD (AJM/AWX+) 155 KM, 344Nm 2000r. - jest
Audi S4 C4 2.2 TQ + LPG - LPG (AAN+) 271 KM, 422Nm 1994r. - było
Audi 90 2.3 10V + LPG (NG) 133 KM 1991r. - było
Audi A4 B5 1.9 TDI PD (AJM/AWX+) 155 KM, 344Nm 2000r. - jest
Audi S4 C4 2.2 TQ + LPG - LPG (AAN+) 271 KM, 422Nm 1994r. - było
Audi 90 2.3 10V + LPG (NG) 133 KM 1991r. - było