[FWD] Wybicie sworznia wachacza do demontażu przegubu

gti18
Mechanik
Mechanik
Posty: 124
Rejestracja: 2014-06-19, 18:09
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: SK

[FWD] Wybicie sworznia wachacza do demontażu przegubu

Post autor: gti18 »

Witam potrzebuje w swojej 100 wymienic przegub i zabrałem się za odkręcenie sworznia wahacza, teraz jest tylko pytanie jak go wybić. Naparzanie młotkiem po wahaczu nic nie daje, macie jakies sposoby jak wyciągnąc sworzen z zwrotnicy?
Awatar użytkownika
Binas Tuchola
Moderator
Moderator
Posty: 353
Rejestracja: 2012-04-23, 22:13
Imię: Wojciech
Moje Audi: 100 C4
Rok produkcji: 1992
Silnik: 2.6E 150KM (ABC)
Nadwozie: Avant
Trakcja: FWD
Skąd: Tuchola
Podziękował: 1 raz

Post autor: Binas Tuchola »

ja podważałem łyżką montażową ;)
"Żyć Krótko Ale Zajebiście"
gti18
Mechanik
Mechanik
Posty: 124
Rejestracja: 2014-06-19, 18:09
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: SK

Post autor: gti18 »

Wszelkie łyżki rułki itp nic nie dają :-P
kadela69
Czeladnik
Czeladnik
Posty: 78
Rejestracja: 2014-05-08, 15:58
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: tychy

Post autor: kadela69 »

Niech jedna osoba kreci kierownica a druga mlotkiem w wahacz i moze sie zluzuje
gti18
Mechanik
Mechanik
Posty: 124
Rejestracja: 2014-06-19, 18:09
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: SK

Post autor: gti18 »

Wystarczy tgylko końcówkę wahacza wyciągnąć czy końcówke drązka też trzeba wybić :roll: :?:
marcin łuków
Mechanik
Mechanik
Posty: 141
Rejestracja: 2014-12-31, 01:14
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: łuków

Post autor: marcin łuków »

możesz wymienić przegub w inny sposób,dużo łatwiejszy. wymontuj całą półośkę odkręcając od skrzyni biegów. powinna wyjść wymykiem. ja tak przynajmniej w ael wymieniałem. nie musisz w ten sposób wybijać sworzni
Awatar użytkownika
Butterbean
Administrator
Administrator
Posty: 3585
Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
Imię: Tom
Moje Audi: A6 C4
Rok produkcji: 1997
Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
Nadwozie: Avant
Trakcja: quattro
Skąd: Olsztyn
Płeć:

Post autor: Butterbean »

ale co tu wybijac..dluga rura.zapierasz ja o sanki.o ile kojarz to zawsze wkladam ja od przodu kola...druga osoba nawet niezbyt mocno stuka w wachacz..ja napinam rure zeby nie wrocil..druga opcja-podeprzyj o tarcze hamulcowa kolo i unos je lewarkiem..zluzujesz w ten sposob nacisk sprezyny na wachacz..
sprzedaż częsci używanych-
telefon :[/b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.

formularz zamowienia

Mój OLX


(I will always remember ....) to juz 7 lat. :(

albo grubo albo wcale...
Larix
Mechanik
Mechanik
Posty: 231
Rejestracja: 2013-12-07, 11:20
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Dolina

Post autor: Larix »

Przegub zewnętrzny ?
Ja przy wymianie tylko końcówkę drążka musiałem odkręcić. Po co wahacz ?
Jest:
-Audi 100 '92 quattro Avant 2.8 + Stag-300 automat
-VW Passat B5 2.8 Syncro Tiptronic '98
Awatar użytkownika
mas0n
Moderator
Moderator
Posty: 678
Rejestracja: 2013-09-23, 15:10
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Warszawa

Post autor: mas0n »

Butterbean, a w 100 nie da się wyciągnąć bez rozkręcania zawiechy? Jak wymieniałem łożysko to półoś wyciągnąłem przez skręcenie kół. trochę naparłem i wyskoczyła.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Wahacze”