Wyskoczyły mi ostatnio dwa błędy ,jeden to 00542 G80 Needle lift sensor
drugi 0550 start of injection regulation czy one są związane z wtryskiem sterującym i z przyspieszeniem ? Samochód pracuje cicho ,równo, lekko twardo i dalej się zastanowi póki się zbierze , żaden mechanik nie ma czasu sprawdzić co to jest bo każdy robót 100 naraz nabierze no to sam zrobiłem logi
grupa 0 http://vaglog.pl/log_212434.html
stat. grupa 4 http://vaglog.pl/log_212433.html
dyn. grupa 4 i 10 http://vaglog.pl/log_212590.html
stat. grupa 13 http://vaglog.pl/log_219279.html
dyn.grupa 8 i 11 http://vaglog.pl/log_212589.html
[A6-2.5TDI AAT] Wtrysk Sterujący
-
- Czeladnik
- Posty: 86
- Rejestracja: 2014-03-19, 22:15
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Bielsk Podlaski
[A6-2.5TDI AAT] Wtrysk Sterujący
Ostatnio zmieniony 2015-06-01, 21:49 przez Scania V8, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Mechanik
- Posty: 103
- Rejestracja: 2014-04-21, 23:23
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Chmielno
-
- Czeladnik
- Posty: 86
- Rejestracja: 2014-03-19, 22:15
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Bielsk Podlaski
kąty zmniejszone w bs jest ok 60* , troche lepiej idzie dawka ustawiona na 3,8mg pracuje jeszcze ciszej prawie jak benzyna
Ostatnio zmieniony 2015-06-20, 08:51 przez Scania V8, łącznie zmieniany 1 raz.