[100 C4] problem z immo
- dr.lolek
- Czeladnik
- Posty: 60
- Rejestracja: 2014-11-30, 16:50
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: sandomierz
[100 C4] problem z immo
Jako ze audi ciagle jest naprawiane, to ostatnio podczas wymiany rozrzadu i naprawie glowic wszystko przebieglo ok auto nawet odpalilo, jednak na drugi dzien gdy auto mial odebrac moj tata, szmelc zlapal focha i nie mozna bylo go odpalic caly czas benzyna byla podawana ale bez rezultatu tylko krecil rozrusznik.
Immo dzialal na zasadzie takiej ze mial byc w aucie lub poblizu taki maly plasticzek przy kluczach, przekrecic na zaplon i odczekac chyba 10s i auto palilo.
podumowanie
baterie w tych pier.olnikach byly wymieniane ze dwa msc temu,
auto o silach dojechalo na warsztat
odpalilo po zlozeniu od strzala
brak iskry czy cos podobnego z tego co mi sasiad mowil
Immo dzialal na zasadzie takiej ze mial byc w aucie lub poblizu taki maly plasticzek przy kluczach, przekrecic na zaplon i odczekac chyba 10s i auto palilo.
podumowanie
baterie w tych pier.olnikach byly wymieniane ze dwa msc temu,
auto o silach dojechalo na warsztat
odpalilo po zlozeniu od strzala
brak iskry czy cos podobnego z tego co mi sasiad mowil
-
- Mechanik
- Posty: 141
- Rejestracja: 2014-12-31, 01:14
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: łuków
nie wiem jak w silnikach benzynowych ale w tdi immo było wsadzane dopiero w 94roku. kiedyś odpalałem swoje auto z kluczyka bez wbudowanego modułu immo i odpali normalniw ale po kilku sekundach gaśnie. jeśli to by była tego przyczyna to przynajmniej powinien odpalać na chwilę. a i do immo nie ma żadnej baterii
- skoti
- Adept
- Posty: 35
- Rejestracja: 2014-11-16, 22:50
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: lubuskie
Kotlet jak to jest z tym immo mam ori kluczyk ale jednolity bez żadnych diod czy przycisków (teraz domyślam się ,że jest to drugi zapasowy) na podstawie niego zrobiłem kopie ,otwieram i odpalam ale po chwili gaśnie. Jak zrobić to ,żeby było ok, w sensie zapasowy kluczyk był też do odpalenia auta. ps. i nie piszcie o zdjęciu immo dzięki
Audi coupe gt
Audi A6 c4 - quattro ABC
Audi A6 c4 - quattro ABC
- kasiarka
- C4 Autorytet
- Posty: 476
- Rejestracja: 2011-06-20, 21:31
- Imię: Radek
- Moje Audi: 100 C4
- Rok produkcji: 1992
- Silnik: 2.6E 150KM (ABC)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Olecko
- Płeć:
skoti No to jak nie chcesz dezaktywować immo, to podjedź do kogoś kto dorabia klucze i dorabia pestki do immo. Gośc wpina się pod kompa i jakoś to robi. W mojej miejscowości do a4 b5 dorobienie pestki immo to kwestia 1 dnia stania auta u gościa- cena od 100-150zł ( tak wycenił dla kolegi )
Jest:
100 c4 2.6 Quattro
100 c3 2.5Tdi szczupak
Lancia Thesis 2.0TB Emblema
Było:
Byłe A6 C4 2.6 ośka
- Tomas
- C4 Autorytet
- Posty: 410
- Rejestracja: 2013-09-13, 20:09
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Głubczyce (opolskie)
Dokładnie, dorobi ci kluczyk z transparentem immo i będziesz mógł normalnie odpalić auto.
Jak ja pytałem u siebie to zawsze była kwestia 2-3 godzin, więc można powiedzieć że na miejscu.kasiarka pisze:dorobienie pestki immo to kwestia 1 dnia
Była 100 C4 2,5 AAT
Jeśli miałbyś wybrać między dziewczyną a C4... To wybrałbyś 100 czy A6 ?
Jeśli miałbyś wybrać między dziewczyną a C4... To wybrałbyś 100 czy A6 ?
-
- Adept
- Posty: 32
- Rejestracja: 2013-08-30, 12:36
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: kraśnik
Ja sprawdzałem działanie immo u siebie:pastylka z klucza musi być błisko stacyjki.Kiedy kładłem pastylke na połce od zegarów nad stacyjką samochód nie odpalał,aprzy stacyjce tak,także z tym zasięgiem w pobliżu auta,to lipa.Z tym odczekiwaniem 10s też nie wierz.Wkładasz kluczyk z immo przekręcasz kluczyk i kontrolka immo gaśnie po 3s.
Ps.dr.lolek Podłącz pod vag-a i skasuj błędy immobilzera.
Ps.dr.lolek Podłącz pod vag-a i skasuj błędy immobilzera.
Ostatnio zmieniony 2016-01-06, 23:25 przez kamilo, łącznie zmieniany 2 razy.
- Czarny87
- Adept
- Posty: 9
- Rejestracja: 2016-03-02, 21:09
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Gdańsk
Temat już trochę wisi ale się podłączenia.
Kupiłem a6 z 95. Miała kilka drobiazgów do ogarnięcia i z wszystkimi się już uporałem. Ale został problem odpalania. Mianowicie przekręcić kluczyk na zapłon odpala się kontrolki, w tym immo. Jak próbuję odpalić to jest efekt jak przy padnięty aku : "cykniecie" i gasną wszystkie kontr. a rozrusznik nawet nie drgnie. Dodam że aku nojka. Na pych odpali. Jednak po kilku minutach (kontrolka immo dalej się swieci) zaczyna spadać z obrotów i nie reaguje na dodanie gazu. Pomaga jedynie szybkie wyłączenie i włączenie zapłonu zanim silnik zgaśnie. Kluczyk jeden raczej oryginał drugi dorobiony wygląda jak z golfa. Podejrzewam że ktoś mógł wymieniać kostkę stacyjki bo jest przyklejone. Ktoś ma pomysł co może być grane?
Kupiłem a6 z 95. Miała kilka drobiazgów do ogarnięcia i z wszystkimi się już uporałem. Ale został problem odpalania. Mianowicie przekręcić kluczyk na zapłon odpala się kontrolki, w tym immo. Jak próbuję odpalić to jest efekt jak przy padnięty aku : "cykniecie" i gasną wszystkie kontr. a rozrusznik nawet nie drgnie. Dodam że aku nojka. Na pych odpali. Jednak po kilku minutach (kontrolka immo dalej się swieci) zaczyna spadać z obrotów i nie reaguje na dodanie gazu. Pomaga jedynie szybkie wyłączenie i włączenie zapłonu zanim silnik zgaśnie. Kluczyk jeden raczej oryginał drugi dorobiony wygląda jak z golfa. Podejrzewam że ktoś mógł wymieniać kostkę stacyjki bo jest przyklejone. Ktoś ma pomysł co może być grane?
Ride or die...
- Grzesiek_Cichy
- C4 Autorytet
- Posty: 467
- Rejestracja: 2014-11-23, 20:40
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Brodnica
- Grzesiek_Cichy
- C4 Autorytet
- Posty: 467
- Rejestracja: 2014-11-23, 20:40
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Brodnica
- Grzesiek_Cichy
- C4 Autorytet
- Posty: 467
- Rejestracja: 2014-11-23, 20:40
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Brodnica
Czarny87,
http://www.audi-c4.pl/viewtopic.php?t=439
http://www.audiklub.org/forum/viewtopic.php?f=&t=57253
Wypowiedzi: "witam w moim audi a6 c4 z 1966 roku 2,5 tdi nie moge uruchomic silnika pali i gasnie ,po pod-10pieciu vaga w silniku bład 17978 engine start blocked by immobilajzer P1570 -35---intermittent ,wiem żę chodzi o immobilajzer jak sie za to zabrac pomocy bo nie moge ruszyc z miejsca"
" miałem jakiś czas temu identyczny problem. Początkowo pojawiał się raz na kilka miesięcy i po 3-4 próbach odpalenia problem znikał, autko odpalało. Potem było coraz gorzej, aż doszło do tego, że musiałem próbować ze 20-30 razy, aż załapie. Problem tkwił w immobilizerze, a konkretnie w przewodach łączących cewkę w stacyjce z immobilizerem. Musisz wymontować licznik, aby dostać się do immobilizera - białej puszki umieszczonej centralnie za prędkościomierzem. Od niej idzie przewód do cewki na stacyjce. Odłącz od tej białej puszki kostkę i styki potraktuj jakimś środkiem poprawiającym kontakt (ja użyłem WD40 - sprawdził się wyśmienicie ) Potem będziesz miał prawdopodobnie jeszcze jedną kostkę łączącą przewód od stacyjki z przewodem od immobilizera - tak samo rozłącz i spryskaj jakimś środkiem. To wszystko! U mnie problem tym sposobem został rozwiązany, zwyczajnie coś niekontaktowało na linii stacyjka-immobilizer. Jeżdżę już od tego zabiegu sporo czasu i sytuacja z niemożliwością odpalania więcej się nie powtórzyła Co za ulga... "
Najpierw poczytaj tematy, później vag i sprawdzanie błędów na komputerze. Na "ślepo" nie ma co szukać szkoda kosztów, czasu i nerwów. Pozdrawiam!!
http://www.audi-c4.pl/viewtopic.php?t=439
http://www.audiklub.org/forum/viewtopic.php?f=&t=57253
Wypowiedzi: "witam w moim audi a6 c4 z 1966 roku 2,5 tdi nie moge uruchomic silnika pali i gasnie ,po pod-10pieciu vaga w silniku bład 17978 engine start blocked by immobilajzer P1570 -35---intermittent ,wiem żę chodzi o immobilajzer jak sie za to zabrac pomocy bo nie moge ruszyc z miejsca"
" miałem jakiś czas temu identyczny problem. Początkowo pojawiał się raz na kilka miesięcy i po 3-4 próbach odpalenia problem znikał, autko odpalało. Potem było coraz gorzej, aż doszło do tego, że musiałem próbować ze 20-30 razy, aż załapie. Problem tkwił w immobilizerze, a konkretnie w przewodach łączących cewkę w stacyjce z immobilizerem. Musisz wymontować licznik, aby dostać się do immobilizera - białej puszki umieszczonej centralnie za prędkościomierzem. Od niej idzie przewód do cewki na stacyjce. Odłącz od tej białej puszki kostkę i styki potraktuj jakimś środkiem poprawiającym kontakt (ja użyłem WD40 - sprawdził się wyśmienicie ) Potem będziesz miał prawdopodobnie jeszcze jedną kostkę łączącą przewód od stacyjki z przewodem od immobilizera - tak samo rozłącz i spryskaj jakimś środkiem. To wszystko! U mnie problem tym sposobem został rozwiązany, zwyczajnie coś niekontaktowało na linii stacyjka-immobilizer. Jeżdżę już od tego zabiegu sporo czasu i sytuacja z niemożliwością odpalania więcej się nie powtórzyła Co za ulga... "
Najpierw poczytaj tematy, później vag i sprawdzanie błędów na komputerze. Na "ślepo" nie ma co szukać szkoda kosztów, czasu i nerwów. Pozdrawiam!!