[100 C4] problem z immo

Awatar użytkownika
dr.lolek
Czeladnik
Czeladnik
Posty: 60
Rejestracja: 2014-11-30, 16:50
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: sandomierz

[100 C4] problem z immo

Post autor: dr.lolek »

Jako ze audi ciagle jest naprawiane, to ostatnio podczas wymiany rozrzadu i naprawie glowic wszystko przebieglo ok auto nawet odpalilo, jednak na drugi dzien gdy auto mial odebrac moj tata, szmelc zlapal focha i nie mozna bylo go odpalic caly czas benzyna byla podawana ale bez rezultatu tylko krecil rozrusznik.
Immo dzialal na zasadzie takiej ze mial byc w aucie lub poblizu taki maly plasticzek przy kluczach, przekrecic na zaplon i odczekac chyba 10s i auto palilo.

podumowanie

baterie w tych pier.olnikach byly wymieniane ze dwa msc temu,
auto o silach dojechalo na warsztat
odpalilo po zlozeniu od strzala

brak iskry czy cos podobnego z tego co mi sasiad mowil
marcin łuków
Mechanik
Mechanik
Posty: 141
Rejestracja: 2014-12-31, 01:14
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: łuków

Post autor: marcin łuków »

nie wiem jak w silnikach benzynowych ale w tdi immo było wsadzane dopiero w 94roku. kiedyś odpalałem swoje auto z kluczyka bez wbudowanego modułu immo i odpali normalniw ale po kilku sekundach gaśnie. jeśli to by była tego przyczyna to przynajmniej powinien odpalać na chwilę. a i do immo nie ma żadnej baterii
Awatar użytkownika
dr.lolek
Czeladnik
Czeladnik
Posty: 60
Rejestracja: 2014-11-30, 16:50
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: sandomierz

Post autor: dr.lolek »

tu jest dodane jakies, ale z tego co juz wiem problem zostal rozwiazany przez jego odciecie :mrgreen:
Awatar użytkownika
skoti
Adept
Adept
Posty: 35
Rejestracja: 2014-11-16, 22:50
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: lubuskie

Post autor: skoti »

Kotlet jak to jest z tym immo mam ori kluczyk ale jednolity bez żadnych diod czy przycisków (teraz domyślam się ,że jest to drugi zapasowy) na podstawie niego zrobiłem kopie ,otwieram i odpalam ale po chwili gaśnie. Jak zrobić to ,żeby było ok, w sensie zapasowy kluczyk był też do odpalenia auta. ps. i nie piszcie o zdjęciu immo ;-) dzięki
Audi coupe gt
Audi A6 c4 - quattro ABC
Awatar użytkownika
kasiarka
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 476
Rejestracja: 2011-06-20, 21:31
Imię: Radek
Moje Audi: 100 C4
Rok produkcji: 1992
Silnik: 2.6E 150KM (ABC)
Nadwozie: Avant
Trakcja: quattro
Skąd: Olecko
Płeć:

Post autor: kasiarka »

skoti No to jak nie chcesz dezaktywować immo, to podjedź do kogoś kto dorabia klucze i dorabia pestki do immo. Gośc wpina się pod kompa i jakoś to robi. W mojej miejscowości do a4 b5 dorobienie pestki immo to kwestia 1 dnia stania auta u gościa- cena od 100-150zł ( tak wycenił dla kolegi )

Jest:
100 c4 2.6 Quattro
100 c3 2.5Tdi szczupak
Lancia Thesis 2.0TB Emblema

Było:
Byłe A6 C4 2.6 ośka

Awatar użytkownika
Tomas
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 410
Rejestracja: 2013-09-13, 20:09
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Głubczyce (opolskie)

Post autor: Tomas »

Dokładnie, dorobi ci kluczyk z transparentem immo i będziesz mógł normalnie odpalić auto.
kasiarka pisze:dorobienie pestki immo to kwestia 1 dnia
Jak ja pytałem u siebie to zawsze była kwestia 2-3 godzin, więc można powiedzieć że na miejscu.
Była 100 C4 2,5 AAT

Jeśli miałbyś wybrać między dziewczyną a C4... To wybrałbyś 100 czy A6 ?
Awatar użytkownika
Grzesiek
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 271
Rejestracja: 2011-06-15, 22:25
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Piski

Post autor: Grzesiek »

kasiarka, A wiesz jak zdezaktywować immo w C4?
kamilo
Adept
Adept
Posty: 32
Rejestracja: 2013-08-30, 12:36
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: kraśnik

Post autor: kamilo »

Ja sprawdzałem działanie immo u siebie:pastylka z klucza musi być błisko stacyjki.Kiedy kładłem pastylke na połce od zegarów nad stacyjką samochód nie odpalał,aprzy stacyjce tak,także z tym zasięgiem w pobliżu auta,to lipa.Z tym odczekiwaniem 10s też nie wierz.Wkładasz kluczyk z immo przekręcasz kluczyk i kontrolka immo gaśnie po 3s.

Ps.dr.lolek Podłącz pod vag-a i skasuj błędy immobilzera.
Ostatnio zmieniony 2016-01-06, 23:25 przez kamilo, łącznie zmieniany 2 razy.
Awatar użytkownika
Czarny87
Adept
Adept
Posty: 9
Rejestracja: 2016-03-02, 21:09
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Gdańsk

Post autor: Czarny87 »

Temat już trochę wisi ale się podłączenia.
Kupiłem a6 z 95. Miała kilka drobiazgów do ogarnięcia i z wszystkimi się już uporałem. Ale został problem odpalania. Mianowicie przekręcić kluczyk na zapłon odpala się kontrolki, w tym immo. Jak próbuję odpalić to jest efekt jak przy padnięty aku : "cykniecie" i gasną wszystkie kontr. a rozrusznik nawet nie drgnie. Dodam że aku nojka. Na pych odpali. Jednak po kilku minutach (kontrolka immo dalej się swieci) zaczyna spadać z obrotów i nie reaguje na dodanie gazu. Pomaga jedynie szybkie wyłączenie i włączenie zapłonu zanim silnik zgaśnie. Kluczyk jeden raczej oryginał drugi dorobiony wygląda jak z golfa. Podejrzewam że ktoś mógł wymieniać kostkę stacyjki bo jest przyklejone. Ktoś ma pomysł co może być grane? :cry: :?: :?:
Ride or die...
Awatar użytkownika
Grzesiek_Cichy
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 467
Rejestracja: 2014-11-23, 20:40
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Brodnica

Post autor: Grzesiek_Cichy »

Czarny87, podmieniałeś kostkę stacyjki?
Awatar użytkownika
Czarny87
Adept
Adept
Posty: 9
Rejestracja: 2016-03-02, 21:09
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Gdańsk

Post autor: Czarny87 »

Tak. Dziś i bez zmian. Sprawdzamy teraz rozrusznik. ..
Ride or die...
Awatar użytkownika
Grzesiek_Cichy
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 467
Rejestracja: 2014-11-23, 20:40
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Brodnica

Post autor: Grzesiek_Cichy »

Czarny87, napisałeś że na pych odpali więc wtedy rozrusznik nie ma wpływu na silnik jeśli odpali a co innego jakkontrolka immo się zapala i gasnie. Robi Ci odcięcie zapłonu to winy szukaj w immo.
Awatar użytkownika
Czarny87
Adept
Adept
Posty: 9
Rejestracja: 2016-03-02, 21:09
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Gdańsk

Post autor: Czarny87 »

A można go wymontowanie? I gdzie go szukać?
Ride or die...
Awatar użytkownika
Grzesiek_Cichy
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 467
Rejestracja: 2014-11-23, 20:40
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Brodnica

Post autor: Grzesiek_Cichy »

Czarny87,
http://www.audi-c4.pl/viewtopic.php?t=439
http://www.audiklub.org/forum/viewtopic.php?f=&t=57253
Wypowiedzi: "witam w moim audi a6 c4 z 1966 roku 2,5 tdi nie moge uruchomic silnika pali i gasnie ,po pod-10pieciu vaga w silniku bład 17978 engine start blocked by immobilajzer P1570 -35---intermittent ,wiem żę chodzi o immobilajzer jak sie za to zabrac pomocy bo nie moge ruszyc z miejsca"
" miałem jakiś czas temu identyczny problem. Początkowo pojawiał się raz na kilka miesięcy i po 3-4 próbach odpalenia problem znikał, autko odpalało. Potem było coraz gorzej, aż doszło do tego, że musiałem próbować ze 20-30 razy, aż załapie. Problem tkwił w immobilizerze, a konkretnie w przewodach łączących cewkę w stacyjce z immobilizerem. Musisz wymontować licznik, aby dostać się do immobilizera - białej puszki umieszczonej centralnie za prędkościomierzem. Od niej idzie przewód do cewki na stacyjce. Odłącz od tej białej puszki kostkę i styki potraktuj jakimś środkiem poprawiającym kontakt (ja użyłem WD40 - sprawdził się wyśmienicie ;)) Potem będziesz miał prawdopodobnie jeszcze jedną kostkę łączącą przewód od stacyjki z przewodem od immobilizera - tak samo rozłącz i spryskaj jakimś środkiem. To wszystko! U mnie problem tym sposobem został rozwiązany, zwyczajnie coś niekontaktowało na linii stacyjka-immobilizer. Jeżdżę już od tego zabiegu sporo czasu i sytuacja z niemożliwością odpalania więcej się nie powtórzyła ;) Co za ulga... "

Najpierw poczytaj tematy, później vag i sprawdzanie błędów na komputerze. Na "ślepo" nie ma co szukać szkoda kosztów, czasu i nerwów. Pozdrawiam!!
Awatar użytkownika
Czarny87
Adept
Adept
Posty: 9
Rejestracja: 2016-03-02, 21:09
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Gdańsk

Post autor: Czarny87 »

Dzieki.
Niestety nie mam jeszcze VAGa ale skoro i tak mam licznik wymontowany to sprawdzę te styki. Dam znać jaki efekt.
Ride or die...
ODPOWIEDZ

Wróć do „Centralny zamek, alarm, immobilajzer”