[A6-2.8 AAH] Szarpanie, brak kompletnie mocy, dlawienie sie.

Problemy związane strikte z instalacjami LPG w silnikach benzynowych
dropsik
Adept
Adept
Posty: 37
Rejestracja: 2014-07-30, 22:20
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Chojnice

[A6-2.8 AAH] Szarpanie, brak kompletnie mocy, dlawienie sie.

Post autor: dropsik »

witam
kolejny moj problem tym razem na gazie jest taki ze gdy jade stala predkoscia na gazie auto zaczyna szarpac drgac, cala buda chodzi jakby ktos ja bujal a nawet gozej... na benzynie nie ma tego efektu... i na gazie auto ma chyba z 50km :/ tragedia jest...

jakas rada od czego zaczac sprawdzic? cos moze sie dziac?
Awatar użytkownika
Tomas
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 410
Rejestracja: 2013-09-13, 20:09
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Głubczyce (opolskie)

Post autor: Tomas »

dropsik pisze:na benzynie nie ma tego efektu...
No a filtry gazu wymieniane były?
Była 100 C4 2,5 AAT

Jeśli miałbyś wybrać między dziewczyną a C4... To wybrałbyś 100 czy A6 ?
kamila12345
Adept
Adept
Posty: 3
Rejestracja: 2015-05-15, 18:41
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Rzeszów

Post autor: kamila12345 »

Witam mam taki problem mam autko na Gaz i przy odpalaniu niema problemu natomiast po przejechaniu kilkudziesięciu metrów gaśnie, jeśli np się zatrzymam na światłach, co to może być ?
Larix
Mechanik
Mechanik
Posty: 231
Rejestracja: 2013-12-07, 11:20
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Dolina

Post autor: Larix »

dropsik pisze:... na benzynie nie ma tego efektu...
jakas rada od czego zaczac sprawdzic? cos moze sie dziac?
Więc to raczej problem gazowy a nie silnikowy.
Od czego zacząć ? Od podpięcia laptopa do instalki LPG (o ile to sekwencja).
Następnie regulacja lub wymiana i regulacja określonych elementów instalacji.
Jest:
-Audi 100 '92 quattro Avant 2.8 + Stag-300 automat
-VW Passat B5 2.8 Syncro Tiptronic '98
Awatar użytkownika
muody
Adept
Adept
Posty: 15
Rejestracja: 2014-02-17, 19:47
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: LUBELSKIE

Post autor: muody »

Może za mało płynu chłodzącego i parownik zamarza :?: :roll:
Ostatnio zmieniony 2015-06-06, 15:19 przez muody, łącznie zmieniany 1 raz.
dropsik
Adept
Adept
Posty: 37
Rejestracja: 2014-07-30, 22:20
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Chojnice

Post autor: dropsik »

problem chyba rozwiazany
wymienilem poczatkowo przeplywke poprawy zero przez jakis miesiac.... (caly czas jezdzilem na benzynie) nagle auto zaczelo chodzic hm... powiedzmy dobrze :) nie rwalo itp wiec chyba jakos sie adaptacja przepustnicy zrobila czy jak to moge nazwac... bo nic nie grzebalem a auto nagle chodzi dobrze :)

wiec przyszla wyplata mowie jade z gazem... co trzeba zrobie... pojechalem do renomowanej firmy znajomego... ja wczesniej czulem i slyszalem ze gdzies mi ucieka gaz... i dobrze slyszalem i czulem... miedzy parownikiem a filtrem duzym byl jakis trojnik czwornik z termometrem itp itd i tam bylo 6szt opasek gdzie wszystkie byly przekrecone i puszczalo tam ostro gaz... zrobilem to i przy okazji wymiana wszystkich filtrow... gazu zalane na probe za 30zl mowie cos tam przejade... okazalo sie ze to nie pomoglo problem tkwil w czyms innym...

nagle znajomy wsiadl do auta przegazowal lekko i mowi on chodzi na 5garow... co tez zauwazylem bo sie silnik telepotal jak stary dziadek z parkinsonem... (nikogo tutaj nie obrazajac) i mowi sprawdzimy czy wg wtryski chodza... ( i tutaj strzal w 10) okazalo sie ze jedna cala listwa wg nie chodzila... sciskajac weze kombinerkami silnik nie dawal zadnej reakcji... wszystkie 3 szt sprawdzone z jednej strony i nic zero reakcji przechodzimy na druga strone i tam gdy zostal jeden waz zacisniety auto zgaslo... kolejne 2 tak samo wiec listwa chodzila...
zamowilem nowa zamontowalem sam bo cudow tam nie ma no i dzisiaj wrocilem z podrozy do GD 250km zrobione w dwie strony no i auto chodzi pieknie na benzynie i na gazie no i przy czym dobrze jedzie :D nawer zapi....la :)

wiec temat do zamkniecia :)
rogaldo
Adept
Adept
Posty: 7
Rejestracja: 2015-04-24, 21:18
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: LLU

Post autor: rogaldo »

U mnie samochód szarpie i ogólnie ma mało mocy na LPG na zimnym silniku. Potem, gdy złapie temperatury na ok 50st wszystko wraca do normy. LPG załącza się przy 15st i moim zdaniem za wcześnie się przełącza. U Was przy jakiej temperaturze LPG wkracza do akcji?
Awatar użytkownika
mas0n
Moderator
Moderator
Posty: 678
Rejestracja: 2013-09-23, 15:10
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Warszawa

Post autor: mas0n »

rogaldo, Miałem BRC, tylko do A4. Włączało się przy 70 st. W zimie przy -15 i załączaniu się przy 15 nie zamarza Ci?
kwazik
Mechanik
Mechanik
Posty: 187
Rejestracja: 2013-08-27, 21:37
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Kraków

Post autor: kwazik »

U mnie na LPG przełącza się coś koło 40 stopni.
Poniżej ostrzegał mnie gazownik, że może zamarzać.
Pzdr
kwazik
rogaldo
Adept
Adept
Posty: 7
Rejestracja: 2015-04-24, 21:18
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: LLU

Post autor: rogaldo »

Trochę zamarza, stąd to szarpanie i brak mocy. Niedługo jadę na regulację, to powiem, żeby mi przestawili. Na LPG zrobione prawie 1000km, do momentu założenia LPG przeze mnie silnik nigdy nie był "gazowany chociaż z Niemiec pochodzi" ;)
Awatar użytkownika
grzywacz
Czeladnik
Czeladnik
Posty: 53
Rejestracja: 2015-05-06, 09:56
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Jastrzębie-Zdrój

Post autor: grzywacz »

Witam Zagazowani. W czwartek oddaję swojego do zagazowania, koszt około 3800/4000zł z butlą w kole, wydaje mi się dużo. Pytanie: na co zwrócić uwagę, jaka w końcu jest najlepsza temperatura przełączania z benz. na gaz, czy gazownikowi sam muszę powiedzieć na jaką ma ustawić temp.? co radzicie?
grzywacz&brajan
Awatar użytkownika
maly81
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 266
Rejestracja: 2011-05-23, 08:55
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Białystok /Sztabin

Post autor: maly81 »

grzywacz pisze: koszt około 3800/4000zł z butlą w kole,
dużo za dużo to nie te czasy żeby tyle bulić za sekwencje
100 C4 quattro 2.8
80 B3 1.8 75 KM
Awatar użytkownika
grzywacz
Czeladnik
Czeladnik
Posty: 53
Rejestracja: 2015-05-06, 09:56
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Jastrzębie-Zdrój

Post autor: grzywacz »

Pytałem u innego gazownika zaproponował mi 3400zł Ale audi już dziś poszła do wcześniej wspomnianego fachowca za około 3800zł. Mam nadzieję że będę zadowolony :-) Czy ktoś z Was niedawno montował LPG? Jakie koszty poniósł?
grzywacz&brajan
Larix
Mechanik
Mechanik
Posty: 231
Rejestracja: 2013-12-07, 11:20
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Dolina

Post autor: Larix »

maly81 pisze:
grzywacz pisze: koszt około 3800/4000zł z butlą w kole,
dużo za dużo to nie te czasy żeby tyle bulić za sekwencje
I może jeszcze Valdemary i Alaskę władują :-P
Jest:
-Audi 100 '92 quattro Avant 2.8 + Stag-300 automat
-VW Passat B5 2.8 Syncro Tiptronic '98
Awatar użytkownika
muody
Adept
Adept
Posty: 15
Rejestracja: 2014-02-17, 19:47
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: LUBELSKIE

Post autor: muody »

Wydatek trochę przesadzony (jak dla mnie). Do swojego np. kupiłem na alledrogo za 800 całą, kompletną instalację (bez butli) wyciągniętą z audi z V8 (A8 chyba). Koszt z zamontowaniem, nową butlą i papierami niecałe 2000 jak dobrze pamiętam :mrgreen: Jeździ tak jak nowa, 250 bez problemu :shock:
Ostatnio zmieniony 2015-06-24, 17:52 przez muody, łącznie zmieniany 1 raz.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Instalacje LPG”