[A6-2.5TDI AAT] Słaba reakcja na gaz i słabe przyspieszenie

Wszystko co jest związane z układem powietrznym silników wysokoprężnych.
Scania V8
Czeladnik
Czeladnik
Posty: 86
Rejestracja: 2014-03-19, 22:15
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Bielsk Podlaski

[A6-2.5TDI AAT] Słaba reakcja na gaz i słabe przyspieszenie

Post autor: Scania V8 »

Kąt wtrysku w bs 82-83 , dawka 3.8mg c
kopci czarnym nie dużo jak na zdrowego diesla przystało , jest zastanowienie wciśniesz do końca przy 2,5k obr to 1-2sek i zaczyna przyspieszać, pali za 2-3obr wału, dolot szczelny ,egr śrubką zatknięty ale planuje dziada blaszką zakręcić , tak patrzyłem na logi takjakby turbo ciut późno ładuje nwm może mi się zdaje, no kurde fajna fura z tej audicy ale jej zamulenie wku*** ee nie będe wulgaryzował :D

Logi
Grupa 001, 003: http://vaglog.pl/log_212588.html
Grupa 008, 011: http://vaglog.pl/log_212589.html
Grupa 004, 010: http://vaglog.pl/log_212590.html
PrezesA6
Adept
Adept
Posty: 9
Rejestracja: 2014-09-08, 21:17
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Sławatycze

Post autor: PrezesA6 »

Ja mam tak samo tylko w AEL'u, że zanim przyspieszy i odpali to chwile myśli :) ktoś poradzi?
Ostatnio zmieniony 2015-04-23, 19:35 przez PrezesA6, łącznie zmieniany 1 raz.
Scania V8
Czeladnik
Czeladnik
Posty: 86
Rejestracja: 2014-03-19, 22:15
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Bielsk Podlaski

Post autor: Scania V8 »

Dzisiaj podłączyłem vaga i są 2 błędy , jeden to 00542 g80 needle lift sensor, drugi 00550 start of injection regulation, kąt wtrysku mam 90 i chyba wywala za skalę nie wiem może się mylę, a i jak można zmniejszyć kąt wtrysku?
dawid89
Czeladnik
Czeladnik
Posty: 77
Rejestracja: 2014-07-05, 23:27
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Gdańsk

Post autor: dawid89 »

kat wtrysku za duzy ksiazkowo 55-65 kat wtrysku ust.na pompie
Scania V8
Czeladnik
Czeladnik
Posty: 86
Rejestracja: 2014-03-19, 22:15
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Bielsk Podlaski

Post autor: Scania V8 »

mechanik powiedział ze G80 to błąd wtrysku sterującego , przeczyścił nastawnik ,kąta wtrysku nie zmieniał, tamten g80 narazie zniknął, błąd 00550 start of injection został czy też ma coś wspólnego ze wtryskiem ? http://vaglog.pl/log_219279.html 13 grupa na postoju bez gazowania
http://vaglog.pl/log_219278.html 8 grupa z przygazowaniem
ODPOWIEDZ

Wróć do „Turbiny i układ dolotowy”