Kąt wtrysku w bs 82-83 , dawka 3.8mg c
kopci czarnym nie dużo jak na zdrowego diesla przystało , jest zastanowienie wciśniesz do końca przy 2,5k obr to 1-2sek i zaczyna przyspieszać, pali za 2-3obr wału, dolot szczelny ,egr śrubką zatknięty ale planuje dziada blaszką zakręcić , tak patrzyłem na logi takjakby turbo ciut późno ładuje nwm może mi się zdaje, no kurde fajna fura z tej audicy ale jej zamulenie wku*** ee nie będe wulgaryzował
Logi
Grupa 001, 003: http://vaglog.pl/log_212588.html
Grupa 008, 011: http://vaglog.pl/log_212589.html
Grupa 004, 010: http://vaglog.pl/log_212590.html
[A6-2.5TDI AAT] Słaba reakcja na gaz i słabe przyspieszenie
-
- Czeladnik
- Posty: 86
- Rejestracja: 2014-03-19, 22:15
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Bielsk Podlaski
mechanik powiedział ze G80 to błąd wtrysku sterującego , przeczyścił nastawnik ,kąta wtrysku nie zmieniał, tamten g80 narazie zniknął, błąd 00550 start of injection został czy też ma coś wspólnego ze wtryskiem ? http://vaglog.pl/log_219279.html 13 grupa na postoju bez gazowania
http://vaglog.pl/log_219278.html 8 grupa z przygazowaniem
http://vaglog.pl/log_219278.html 8 grupa z przygazowaniem