Grupa 001, 003: http://vaglog.pl/log_212588.html
Grupa 008, 011: http://vaglog.pl/log_212589.html
Grupa 004, 010: http://vaglog.pl/log_212590.html
Grupa 004: http://vaglog.pl/log_212433.html
Grupa 000: http://vaglog.pl/log_212434.html
Grupa 001: http://vaglog.pl/log_212432.html
Brak dynamiki w przyśpieszaniu , czy kratka w ic jak jest pełna to dużo mocy zabiera?
[A6-2.5TDI AAT] Logi do oceny wartości na pompie
- gustav
- Mechanik
- Posty: 215
- Rejestracja: 2013-04-07, 09:55
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Biała Podlaska
Lepiej późno niż wcale.
Dziwnie te logi wykonałeś. Zalecam powtórkę z rozrywki ale 1 grupa = 1 logowanie i na 3 lub 4 biegu.
Mówisz o kratce a nie zamieściłeś loga z grupp 007 gdzie masz widoczne temperatury silnika, paliwa, oraz powietrza zasysanego.
Dziwnie te logi wykonałeś. Zalecam powtórkę z rozrywki ale 1 grupa = 1 logowanie i na 3 lub 4 biegu.
Mówisz o kratce a nie zamieściłeś loga z grupp 007 gdzie masz widoczne temperatury silnika, paliwa, oraz powietrza zasysanego.
Ostatnio zmieniony 2016-05-30, 12:21 przez gustav, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Czeladnik
- Posty: 86
- Rejestracja: 2014-03-19, 22:15
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Bielsk Podlaski
ok zrobie jeszcze raz logi, a zawór n108 ma coś do przyspieszenia? nastawnik był czyszczony ale gość który to robił nieczyścił zaworu , kiedyś mechanik jak pierwszy raz podpiął vaga to mówił że była wysoka temp paliwa, lekko czuć idzie szybciej na zimnym jak na ciepłym , turbo spoko , ciągnie od 2,2k obr reszta git , od dołu fajnie dynamicznie ciągnie a przy wyższych praca miękka się robi takjakby nie wyrabiał kąt wtrysku , dodam że jak się rozgrzeje to pracuje jak benzyna cichutko, i czasami wywala błąd 00550 start of injection regulation
na tym filmiku audi piękną prace ma ,
na tym filmiku audi piękną prace ma ,