[Q-MAN.] Blokada tylnego mostu - rozłączanie przy 25kmh?

Wszystko co związane z napędem a nie pasujące do ww kategorii.
Awatar użytkownika
Cyzio
Mechanik
Mechanik
Posty: 177
Rejestracja: 2011-12-16, 17:10
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: SE/Nowy Sącz

Post autor: Cyzio »

Rozumię że spięcie dyfra w tym momencie (włączony na stałe diff) jest takie same jak jego "zaspawanie" ?? całkowite 50/50 na kołach tylnej osi ??

Pytam bo się nie znam, quattro dopiero poznaje, wiem że w swojej mam EDL....
nawet nigdy FWD nie miałem, za to mam doświadczenie w lataniu na dyfrach szperowanych wiskotycznie ;-)
II V-ce Mister zlotu `13
Hincó
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 331
Rejestracja: 2011-06-26, 14:29
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Bochnia

Post autor: Hincó »

Diff jest wtedy złaczony 'zespawany' i Jazda po łuku na przyczepnej nawierzchni poprostu maksymalnie obiąża samą blokade, jak i półośie. NAtomiast miech różnicowy leży sobie odprężony ;)
W ciągnikach ścina blokade i ją ładnie potrafi zmielić w przekładni głónej. Wiec tu może byc tak samo...
160+PS
Awatar użytkownika
J.A.G
Adam Horch
Adam Horch
Posty: 2519
Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: podlaskie

Post autor: J.A.G »

Wybacz mMłody ale z takim podejściem można wrzucać na się jedynkę przy 50-60km/h, posypią się synchronizatory, koła zębate czy skrzynia - ch#j kupi się drugą. Widzę typowy białostocki śledź z ciebie :-P (żart ;-) )
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest

Mister zlotu `13
mmlody86
Adept
Adept
Posty: 37
Rejestracja: 2012-01-15, 15:08
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Bialystok

Post autor: mmlody86 »

moze wyjasnie o co mi chodzi: jezeli jezdze swoim samochodem to uzywam calego wyposazenia wtedy kiedy mi potrzeba lub kiedy najdzie mi ochota. Nie jestem z tych ludzi co maja takie podejscie "nie ja tego nie zrobie nie ja tak nie zrobie oj bo sie zaraz popsuje..." i wiele innych. Mam w esce blokade? - mam!, kabelek dalo sie przeciac dla wiekszej przyjemnosci z uzytkowania? - dalo!

PS. jak mi sie cos posypie to napewno nie bede nad tym plakal.... tylko wymienie i dalej jazda :D :ok:
Awatar użytkownika
kornikbp
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 784
Rejestracja: 2011-07-10, 17:07
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Biała Podlaska

Post autor: kornikbp »

Wiozłem kiedyś podpitego kumpla, co nie mógł usiedzieć w miejscu, spuścił głowę w dół: "a co toooo?" i już paluchem wcisnął :-? "eee nie działaaaa". oczywiście jechalismy więcej niz te 25kmh. dlatego wolę dać ten przełącznik, ale to już jak kto lubi :)
dziękuję za info, zaraz może potestuję :ok:
Ostatnio zmieniony 2012-01-17, 19:46 przez kornikbp, łącznie zmieniany 1 raz.
A6 C4 2,8 AFC Quattro Manual USA
A6 C4 2,5 AEL Quattro Nogaro Blue
A6 C4 2,5 AEL Silver Wolf Car Hi-fi demo-car
V8 D11 3,6PT Quattro Automatic
Awatar użytkownika
Butterbean
Administrator
Administrator
Posty: 3585
Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
Imię: Tom
Moje Audi: A6 C4
Rok produkcji: 1997
Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
Nadwozie: Avant
Trakcja: quattro
Skąd: Olsztyn
Płeć:

Post autor: Butterbean »

mmlody86 pisze: Nie jestem z tych ludzi co maja takie podejscie "nie ja tego nie zrobie nie ja tak nie zrobie oj bo sie zaraz popsuje..." i wiele innych. Mam w esce blokade? - mam!, kabelek dalo sie przeciac dla wiekszej przyjemnosci z uzytkowania? - dalo!
zalozylo audi kabelek w jakims celu???zalozylo...
esa bo esa ale nie jest to auto rajdowe ze skrzynia biegow o prostych zebach gdzie wbijasz bieg na sile i skrzynia to wytrzymuje...troche nerwowa dyskusja sie tutaj wdarla i emocjonalna ale draznia mnie takie podejscia.zajezdze a potem sie wymieni..
jeszcze jedno pytanie..masz w aucie turbawke?masz...chlodzisz ja po upalaniu czy poprostu gasisz silnik kiedy masz ochote?a jak sie spsuje to wymienisz i dalej heja....?
Ostatnio zmieniony 2012-01-17, 22:12 przez Butterbean, łącznie zmieniany 1 raz.
sprzedaż częsci używanych-
telefon :[/b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.

formularz zamowienia

Mój OLX


(I will always remember ....) to juz 7 lat. :(

albo grubo albo wcale...
mmlody86
Adept
Adept
Posty: 37
Rejestracja: 2012-01-15, 15:08
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Bialystok

Post autor: mmlody86 »

Butterbean o moja turbawke to sie nie martw :)
Awatar użytkownika
kornikbp
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 784
Rejestracja: 2011-07-10, 17:07
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Biała Podlaska

Post autor: kornikbp »

Kablek ciachnięty, auto kręci dupką jak oszalałe. Objeździłem wszystkie większe parkingi w mieście, aż najechali nas policmajstry :super: Spisali dane, sprawdzili imei w telefonach i pogrozili paluszkiem hehe
Dobra faza z tym DIFFem, bliżej weekendu wstawię przełącznik i chyba na zasadzie przekaźnika to zrobić?
tj. wciskam przęłącznik (np dodatkowy od przeciwmgielnych), zapala sie na przełączniku zielony trójkącik + opcjonalnie kontrolka w liczniku - dorobię coś ciekawego, wówczas przekaźnik rozłącza obwód biało-niebieskiego kabelka. Dobrze kminię?

edit: a co do szanowania napędów, turbin i czego no jeszcze, to panowie dajcie na luz. Jeden kupi autko i będzie szczęśliwy z posiadania pięknego modelu, gdzie pieści i zna wszystkie podzespoły jak własną kieszeń, inny kupi z mocnym silnikiem, który dostarczy mu sporo adrenaliny. Łączy nas pasja, nie styl jazdy :zdrowko:
Ostatnio zmieniony 2012-01-18, 00:55 przez kornikbp, łącznie zmieniany 1 raz.
A6 C4 2,8 AFC Quattro Manual USA
A6 C4 2,5 AEL Quattro Nogaro Blue
A6 C4 2,5 AEL Silver Wolf Car Hi-fi demo-car
V8 D11 3,6PT Quattro Automatic
Awatar użytkownika
fuso
Adept
Adept
Posty: 25
Rejestracja: 2012-10-27, 11:09
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Capital-G

Post autor: fuso »

mam pytanie, czy mozer ktos mi zrobic foto wtyku z kablami od diffa bo na zawodach wyciagnalem bialo/niebieski kabel z wtyczki i teraz nie wiem skad go wytargalem :-P ;-)
[ |8 \\S4=( ( )( )( ) )===// 8| ]
AUDI 100 C4 S4 (AAN) Turbo Quattro
Franky Garage
" don't break late , break less ! "
Awatar użytkownika
brydzio1
Adept
Adept
Posty: 11
Rejestracja: 2012-04-05, 12:54
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Wrocław

Post autor: brydzio1 »

fuso, postaram się dzisiaj zrobić jakąś fotkę
Awatar użytkownika
fuso
Adept
Adept
Posty: 25
Rejestracja: 2012-10-27, 11:09
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Capital-G

Post autor: fuso »

i jak z ta fota?? ;)
[ |8 \\S4=( ( )( )( ) )===// 8| ]
AUDI 100 C4 S4 (AAN) Turbo Quattro
Franky Garage
" don't break late , break less ! "
Awatar użytkownika
brydzio1
Adept
Adept
Posty: 11
Rejestracja: 2012-04-05, 12:54
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Wrocław

Post autor: brydzio1 »

fuso, sorry, jutro zrobię - obiecuję ;-)

Obrazek

Obrazek


Obrazek
Ostatnio zmieniony 2012-11-21, 17:33 przez brydzio1, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
fuso
Adept
Adept
Posty: 25
Rejestracja: 2012-10-27, 11:09
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Capital-G

Post autor: fuso »

dziekuje za te fotki ale mi chodzilo o wtyczke do sterownika pod kanapa nie przy wlaczniku ;-)
[ |8 \\S4=( ( )( )( ) )===// 8| ]
AUDI 100 C4 S4 (AAN) Turbo Quattro
Franky Garage
" don't break late , break less ! "
mateusz30
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 332
Rejestracja: 2012-09-09, 22:19
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Biała Podlaska

Post autor: mateusz30 »

koledzy pytanie mam.
Czy jak mam a6 c4 to można dołożyć jakoś ręczną blokadę tylnego mostu?
A6 C4 AAH AVANT SPRZEDANE :wstyd:
S6 C4 AAN AVANT manual w końcu jest!!!!!!!!
S6 C4 AEC AVANT manual
A8 D3 4.2tdi
wszystko w QUATTRO
Awatar użytkownika
Kazikboy
Pan konserwator
Pan konserwator
Posty: 904
Rejestracja: 2012-01-13, 08:19
Imię: PAKA
Moje Audi: S4 C4
Rok produkcji: 1993
Silnik: 4.2 280KM (ABH)
Nadwozie: Avant
Trakcja: quattro
Skąd: Żórawki/szczecin

Post autor: Kazikboy »

mateusz30, pewnie że możesz tylko potrzebujesz tylni dyfer o odpowiednich przełożeniach z możliwością blokowania i cała instalacje sterująca tym ;-)
Obecnie:
S4 V8 LPG ;) finish peinting
Byłe:
A100c4ACKQ,S4C4350PS,Poloclassic,S6C4V8,90Coupe2.3NG,a41.9tdiAFN,Polo1.3 75PS 3F,Escort Cabrio1.6D
CBR400rr75PS,Polo~80PS ABU,Polo1.3 55PS
ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne”