[Q-MAN.] Blokada tylnego mostu - rozłączanie przy 25kmh?
- kornikbp
- Audi Mastah
- Posty: 784
- Rejestracja: 2011-07-10, 17:07
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Biała Podlaska
[Q-MAN.] Blokada tylnego mostu - rozłączanie przy 25kmh?
Trochę śniegu napadało, czytałem, że fajna sprawa poszaleć z załączoną blokadą na dużym ośnieżonym parkingu
Kwestia rozłączania się blokady przy 25kmh - bezpieczeństwo.
Poczytałem, że pod kanapą znajduje się sterownik i wystarczy przeciąć/wstawić przełącznik na którymś kabelku. No właśnie, na którym? Ludzie różnie pisali więc może ktoś temat obadał organoleptycznie?
Kwestia rozłączania się blokady przy 25kmh - bezpieczeństwo.
Poczytałem, że pod kanapą znajduje się sterownik i wystarczy przeciąć/wstawić przełącznik na którymś kabelku. No właśnie, na którym? Ludzie różnie pisali więc może ktoś temat obadał organoleptycznie?
A6 C4 2,8 AFC Quattro Manual USA
A6 C4 2,5 AEL Quattro Nogaro Blue
A6 C4 2,5 AEL Silver Wolf Car Hi-fi demo-car
V8 D11 3,6PT Quattro Automatic
A6 C4 2,5 AEL Quattro Nogaro Blue
A6 C4 2,5 AEL Silver Wolf Car Hi-fi demo-car
V8 D11 3,6PT Quattro Automatic
- Butterbean
- Administrator
- Posty: 3585
- Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
- Imię: Tom
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Olsztyn
- Płeć:
-jeśli chce ktoś obejść wyłączanie blokady powyżej 25km/h (czy ilu tam) należy przeciąć biało-niebieski kabelek. idący do wtyczki, podłączonej do sterownika. Proponowałbym zrobienie przełącznika - żeby nie okazało się że ktoś w zakręcie przy 160km/h nie włączy tej blokady dla jaj czy coś Efekt pewnie podobny jak zaciągnięcie ręcznego
sprzedaż częsci używanych-
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
- Butterbean
- Administrator
- Posty: 3585
- Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
- Imię: Tom
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Olsztyn
- Płeć:
mmlody86, ej no mlody.
masz naprawde s4?
jesli zapniesz dyfer diffem to przy 25 na godzine i wyzej rozepnie ci ta blokade.
wylacznik jest po to aby sygnal predkosci nie docieral do sterownika dyfra i nie rozlaczal..
Wazne!!! uzywac tylko na naprawde luznej nawerzchni....
Teoretycznie wystarzy odciac ten sygnal.ale wtedy ktos dla jaj zapnie ci diff przy wiekszej predkosci i dobrej przyczpenosci np w lecie na asfalcie i masz tylny most do remontu a wlasciwie ta blokade dyfra.
dlatego tez mozna zrobic przelacznik.wtedy to swiadomie wylaczasz sygnal predkosci i go wlaczasz.jest to swoiste zabezpieczenie tego pierwszego wlacznika ktory masz w konsoli srodkowej.
masz naprawde s4?
jesli zapniesz dyfer diffem to przy 25 na godzine i wyzej rozepnie ci ta blokade.
wylacznik jest po to aby sygnal predkosci nie docieral do sterownika dyfra i nie rozlaczal..
Wazne!!! uzywac tylko na naprawde luznej nawerzchni....
Teoretycznie wystarzy odciac ten sygnal.ale wtedy ktos dla jaj zapnie ci diff przy wiekszej predkosci i dobrej przyczpenosci np w lecie na asfalcie i masz tylny most do remontu a wlasciwie ta blokade dyfra.
dlatego tez mozna zrobic przelacznik.wtedy to swiadomie wylaczasz sygnal predkosci i go wlaczasz.jest to swoiste zabezpieczenie tego pierwszego wlacznika ktory masz w konsoli srodkowej.
Ostatnio zmieniony 2012-01-16, 19:11 przez Butterbean, łącznie zmieniany 1 raz.
sprzedaż częsci używanych-
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
- J.A.G
- Adam Horch
- Posty: 2519
- Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: podlaskie
Młody ma S4 (w dodatku trochę dłubnięte) ale wychodzi z założenia że nikt z pasażerów dla ciekawości nie pośle palucha na DIFF przy 120km/h
Tomek taki drugi wyłącznik musiałby być gdzieś skitrany jeśli maiłby spełniać swoją funkcję, chyba że zawsze jeździ sami kierowca/właściciel.
Tomek taki drugi wyłącznik musiałby być gdzieś skitrany jeśli maiłby spełniać swoją funkcję, chyba że zawsze jeździ sami kierowca/właściciel.
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
- Butterbean
- Administrator
- Posty: 3585
- Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
- Imię: Tom
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Olsztyn
- Płeć:
przypomina mi sie anegdota ze starego wydania motoru jeszcze z lat 80 gdzie pan instruktor z 40 letnim starzem odpowiadal na pytania redaktora.jego najbardziej kestremalne przezycie to wtedy gdy kursantka zarzucila w warszawie zamiast chyba 3 biegu bieg wsteczny.podobno tamta skrzynia umozliwiala taki manewr.oczywiscie toporna mechanika i proste zeby bez synchronizacji w skrzyni spowodowala ze auto wrecz poderwalo tylem do gory....
wracajac do zabezpieczenia to mozna zawsze zastosowac wlacznik na desce w listwie przelacznikow.zawsze mozna zrobic to tak ze najpierw trzeba wlaczyczyc diff i dopiero ten wlacznik poda prad na wlacznik a wlasciwie przekaznik ktory umozliwi wylaczenie blokady.wtedy procedura wylaczenia ogranicznika wyglada nastepujaco:stoisz.wciskasz diff i mozesz sobie ruszyc.a dopiero wlaczenie kolejnego guzika rozlacza obwod predkosci do sterowniak dyfra.
wracajac do zabezpieczenia to mozna zawsze zastosowac wlacznik na desce w listwie przelacznikow.zawsze mozna zrobic to tak ze najpierw trzeba wlaczyczyc diff i dopiero ten wlacznik poda prad na wlacznik a wlasciwie przekaznik ktory umozliwi wylaczenie blokady.wtedy procedura wylaczenia ogranicznika wyglada nastepujaco:stoisz.wciskasz diff i mozesz sobie ruszyc.a dopiero wlaczenie kolejnego guzika rozlacza obwod predkosci do sterowniak dyfra.
sprzedaż częsci używanych-
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
- Kazikboy
- Pan konserwator
- Posty: 904
- Rejestracja: 2012-01-13, 08:19
- Imię: PAKA
- Moje Audi: S4 C4
- Rok produkcji: 1993
- Silnik: 4.2 280KM (ABH)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Żórawki/szczecin
poprostu pod wpływem emocji i wbijania w fotel nikt nie jest wstanie sie ruszycJ.A.G pisze:Młody ma S4 (w dodatku trochę dłubnięte) ale wychodzi z założenia że nikt z pasażerów dla ciekawości nie pośle palucha na DIFF przy 120km/h
a tak swoja droga jak testowałem dawce zanim został rozebrany to właczałem blokade i chciałem sie pokrecic w miejscu czy wtedy tez po uzyskaniu predkosci było auto wyłaczenie czy jak sie slizga to nie działa ;p ??
Obecnie:
S4 V8 LPG finish peinting
Byłe:
A100c4ACKQ,S4C4350PS,Poloclassic,S6C4V8,90Coupe2.3NG,a41.9tdiAFN,Polo1.3 75PS 3F,Escort Cabrio1.6D
CBR400rr75PS,Polo~80PS ABU,Polo1.3 55PS
S4 V8 LPG finish peinting
Byłe:
A100c4ACKQ,S4C4350PS,Poloclassic,S6C4V8,90Coupe2.3NG,a41.9tdiAFN,Polo1.3 75PS 3F,Escort Cabrio1.6D
CBR400rr75PS,Polo~80PS ABU,Polo1.3 55PS
- Butterbean
- Administrator
- Posty: 3585
- Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
- Imię: Tom
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Olsztyn
- Płeć:
Kazikboy, dziala dziala.
sprzedaż częsci używanych-
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
- Kazikboy
- Pan konserwator
- Posty: 904
- Rejestracja: 2012-01-13, 08:19
- Imię: PAKA
- Moje Audi: S4 C4
- Rok produkcji: 1993
- Silnik: 4.2 280KM (ABH)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Żórawki/szczecin
to niewiem czemu nie mogłem stanać w miejscu i zatoczyć "koło"
gdzie auto zostało wcześniej przetestowane przez brata to w tym samym miejscu była dziura po jednym kole i 3 sładu wkoło od pozostałych
przepraszam jeśli to nie ten dział ale juz podepne sie tutaj wkońcu też chodzi o diFF to jepszy manualny czy juz nastepca sterowany EDS >??
gdzie auto zostało wcześniej przetestowane przez brata to w tym samym miejscu była dziura po jednym kole i 3 sładu wkoło od pozostałych
przepraszam jeśli to nie ten dział ale juz podepne sie tutaj wkońcu też chodzi o diFF to jepszy manualny czy juz nastepca sterowany EDS >??
Obecnie:
S4 V8 LPG finish peinting
Byłe:
A100c4ACKQ,S4C4350PS,Poloclassic,S6C4V8,90Coupe2.3NG,a41.9tdiAFN,Polo1.3 75PS 3F,Escort Cabrio1.6D
CBR400rr75PS,Polo~80PS ABU,Polo1.3 55PS
S4 V8 LPG finish peinting
Byłe:
A100c4ACKQ,S4C4350PS,Poloclassic,S6C4V8,90Coupe2.3NG,a41.9tdiAFN,Polo1.3 75PS 3F,Escort Cabrio1.6D
CBR400rr75PS,Polo~80PS ABU,Polo1.3 55PS
- Butterbean
- Administrator
- Posty: 3585
- Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
- Imię: Tom
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Olsztyn
- Płeć:
Kazikboy, gupie pytanie...
wiadomo ze kazdy chce miec kontrole i mozliwosc wylaczenia i wlaczenia...
wiadomo ze kazdy chce miec kontrole i mozliwosc wylaczenia i wlaczenia...
sprzedaż częsci używanych-
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
-
- Adept
- Posty: 37
- Rejestracja: 2012-01-15, 15:08
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Bialystok
ja jak kupilem swoja eske to pierwsze co zrobilem to odrazu przecielem kabelek niebiesko-bialy, i jakos do glowy mi nie przychodzi zeby ktos mogl wcisnac go od tak sobie dla ciekawosci... zazwyczaj jak ktos wsiada to nigdy takiego wlacznika na oczy nie widzial i zawsze sie pyta co to jest zanim zacznie tam paluchy pchac
PS. ja jakos sie nie martwie o to czy cos z dyfrem sie stanie czy nie na suchym asfalcie przy dobrej przyczepnosci... Audi to nie Trabant ze mocniej sie oprzesz i sie rozsypie cos...
PS2. a tu dowod na to ze czasami warto uzyc DIFF na suchym
PS. ja jakos sie nie martwie o to czy cos z dyfrem sie stanie czy nie na suchym asfalcie przy dobrej przyczepnosci... Audi to nie Trabant ze mocniej sie oprzesz i sie rozsypie cos...
PS2. a tu dowod na to ze czasami warto uzyc DIFF na suchym
- Butterbean
- Administrator
- Posty: 3585
- Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
- Imię: Tom
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Olsztyn
- Płeć:
mmlody86, tu nie chodzi o samo uzycie a raczej o wlaczenie..poczytaj na a80,tam chlopaki opisuja problemy z regeneracja tych palstikowych widelek..
sprzedaż częsci używanych-
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
- Butterbean
- Administrator
- Posty: 3585
- Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
- Imię: Tom
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Olsztyn
- Płeć:
no dobra.bede sarkastyczny ale mysle ze przy tym podejsciu nie mam juz innych argumentow....
osobiscie uwazam ze nie sztuka jest tak uzywac zeby zniszczyc ale tak uzywac zeby wykorzystac do maximum ale w bezpiecznych warunkach..
osobiscie uwazam ze nie sztuka jest tak uzywac zeby zniszczyc ale tak uzywac zeby wykorzystac do maximum ale w bezpiecznych warunkach..
Ostatnio zmieniony 2012-01-16, 23:48 przez Butterbean, łącznie zmieniany 1 raz.
sprzedaż częsci używanych-
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...