ETKA Online Photoshop Online Download Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Album Chat
Strona główna Google Szuklaj z Google Szukaj Grupy Użytkownicy Twoje konto Statystyki Rejestracja Zaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Wyszukaj w temacie:
Lub:
[Inne] a4 1.9 tdi 110km siwy dym i telepanie
Autor Wiadomość
adriang92 
Guru




Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Sedan
Rok produkcji: 1994
Oznaczenie silnika: AAH
Pojemność silnika: 2.8 v6
Imię: Adrian
Trakcja: Quattro
Pomógł: 25 razy
Wiek: 27
Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 1310
Skąd: Zbędowice
Wysłany: |28 Gru 2014|, o 16:28   [Inne] a4 1.9 tdi 110km siwy dym i telepanie

Siemka:) kolega ma problem ze swojm 1.9tdiq, zaczela mu wiecej palic, potem postala tydzien odpala i kupa siwego dymu a silnik tlucze jak sieczkarnia. Zgasil za jakis czas odpal i jeszcze gorzej. Z tego co wiem to takie objawy sa od problemow z wtryskiem. Jak do niej podejsc z diagnoza i vagiem bo chlopak juz silnika szukac chce :P niedawno mial uszczelniana pompe z tym ze nie w boshu.. Podejzewam ze sie rozsypala, bo mowil ze jak podpinal na serwisie pokazalo blad zbyt wysokiego cisnienia na listwie
_________________

 
     
afro89 
Administrator




Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 1996
Oznaczenie silnika: AEL
Pojemność silnika: 2,5
Imię: Krzysztof
Trakcja: Ośka
Pomógł: 25 razy
Wiek: 29
Dołączył: 25 Sie 2011
Posty: 1026
Skąd: Warszowice
Wysłany: |28 Gru 2014|, o 19:48   

Jakie zbyt wysokie ciśnienie na listwie?? Wtryski do sprawdzenia czy jakiś nie leje
_________________
Mój czołg AEL 300KM 555NM: http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=426

Mister zlotu `12

Najszybsze auto zlotu `13
 
 
     
adriang92 
Guru




Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Sedan
Rok produkcji: 1994
Oznaczenie silnika: AAH
Pojemność silnika: 2.8 v6
Imię: Adrian
Trakcja: Quattro
Pomógł: 25 razy
Wiek: 27
Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 1310
Skąd: Zbędowice
Wysłany: |28 Gru 2014|, o 22:41   

afro89, Nie pytaj mnie bo ja jeszcze go nie podpinałem, jutro dopiero to zobie a gdzieś na serwisie był jak jeszcze jezdziła i mówił że takie coś mu typ powiedział na listwie i na wtrysku którymś, ja z diesli to wiem tyle że są także jak coś nie tak to sory :)
_________________

 
     
afro89 
Administrator




Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 1996
Oznaczenie silnika: AEL
Pojemność silnika: 2,5
Imię: Krzysztof
Trakcja: Ośka
Pomógł: 25 razy
Wiek: 29
Dołączył: 25 Sie 2011
Posty: 1026
Skąd: Warszowice
Wysłany: |28 Gru 2014|, o 22:48   

No to podepnij i zobacz jakie są błędy. Zloguj jeszcze gr 013, będziemy wiedzieć jakie ma korekty na wtryskach, przydało by się także gr 000 i 004, oczywiście na wolnych obrotach to wszystko, i w miarę możliwości na jak najcieplejszym silniku, o ile się nie rozpadnie
_________________
Mój czołg AEL 300KM 555NM: http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=426

Mister zlotu `12

Najszybsze auto zlotu `13
 
 
     
adriang92 
Guru




Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Sedan
Rok produkcji: 1994
Oznaczenie silnika: AAH
Pojemność silnika: 2.8 v6
Imię: Adrian
Trakcja: Quattro
Pomógł: 25 razy
Wiek: 27
Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 1310
Skąd: Zbędowice
Wysłany: |29 Gru 2014|, o 14:34   

afro89, I tu jest problem bo rozgrzać ją ciężko będzie bo po odpaleniu silnik z ramy wyrwać chce :-/ Ale coś wykminimy, ma już czym jezdzic bo na szybko vitare złapał to z tym można się pobawic :-P
_________________

 
     
Matrix1540 
Mechanik



Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 1996
Oznaczenie silnika: 1Z+
Pojemność silnika: 1984
Imię: Mateusz
Trakcja: Ośka
Pomógł: 2 razy
Wiek: 28
Dołączył: 02 Sty 2012
Posty: 170
Skąd: Kędzierzyn-Koźle
Wysłany: |29 Gru 2014|, o 18:09   

Nawet nie powiedział co to jest za silnik, jakie zasilanie PD czy stara zwykla pompa? Raz że pompe uszczelnial a potem że coś z listwa. Nie czaje o jakim motorze jest mowa. Poza tym zeby wtryski sie skończyły w 1.9 tdi na pompie to chyba pierwszy raz w życiu widzę:)
_________________
A6 C4 1.9 ON:):)
 
 
     
afro89 
Administrator




Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 1996
Oznaczenie silnika: AEL
Pojemność silnika: 2,5
Imię: Krzysztof
Trakcja: Ośka
Pomógł: 25 razy
Wiek: 29
Dołączył: 25 Sie 2011
Posty: 1026
Skąd: Warszowice
Wysłany: |29 Gru 2014|, o 19:55   

Matrix1540, Ja podejrzewam że na VP ponieważ:

-zaznaczył 1,9 tdi 110 km, a na PD nie było 110
-uszczelniał pompę no to już chyba wszystko wyjaśnia.

A jak by był na PD to i tak nie ma żadnej listwy z ciśnieniem, jedynie co to może zmierzyć miernikiem ciśnienie paliwa na pompie wstępnej, ale to trzeba wiedzieć gdzie.
_________________
Mój czołg AEL 300KM 555NM: http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=426

Mister zlotu `12

Najszybsze auto zlotu `13
 
 
     
adriang92 
Guru




Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Sedan
Rok produkcji: 1994
Oznaczenie silnika: AAH
Pojemność silnika: 2.8 v6
Imię: Adrian
Trakcja: Quattro
Pomógł: 25 razy
Wiek: 27
Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 1310
Skąd: Zbędowice
Wysłany: |30 Gru 2014|, o 13:19   

Byłem u niego silnik to ATJ Błedy wywaliło dwa braku zapłonu cyl 4 i braku komunikacji CAN z zegarami. Nietety nie udało się jej na mrozie rozgrzać do prawidłowej temp szkoda było silnika męczyć bo dośc zdrowo klepał, logi przy 45-50stopniach, Tak patrząc na wskazania to poleciał 4 wtrysk? zaraz po odpaleniu miał 2.99 i stał ciągła wartościa gdzie inne były niżej i pracowały.
http://vaglog.pl/log_198339.html
http://vaglog.pl/log_198340.html
http://vaglog.pl/log_198338.html
http://vaglog.pl/log_198337.html
http://vaglog.pl/log_198336.html
http://vaglog.pl/log_198335.html
http://vaglog.pl/log_198333.html
_________________

 
     
afro89 
Administrator




Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 1996
Oznaczenie silnika: AEL
Pojemność silnika: 2,5
Imię: Krzysztof
Trakcja: Ośka
Pomógł: 25 razy
Wiek: 29
Dołączył: 25 Sie 2011
Posty: 1026
Skąd: Warszowice
Wysłany: |30 Gru 2014|, o 14:10   

Po kodzie silnika wynika że to jest na PD-kach czyli silnik 115 KM. Do sprawdzenia kompresja na wszystkich cylindrach, jak będzie OK to wtrysk do sprawdzenia.
_________________
Mój czołg AEL 300KM 555NM: http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=426

Mister zlotu `12

Najszybsze auto zlotu `13
 
 
     
adriang92 
Guru




Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Sedan
Rok produkcji: 1994
Oznaczenie silnika: AAH
Pojemność silnika: 2.8 v6
Imię: Adrian
Trakcja: Quattro
Pomógł: 25 razy
Wiek: 27
Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 1310
Skąd: Zbędowice
Wysłany: |30 Gru 2014|, o 15:12   

]afro89[/b], tak myslalem ze to pd jest jak tam głowe wsadzilem. To przekaże mu dobra wiesc ze sobie uszczelni pokrywe zaoworow jak sie do wtryskow dobieral będzie :) dzieki pojedzie brzydula na warsztat. Tylko nie ogarniam jaka pompe uszczelniali gdzie mu sie tam cos lało
_________________

 
     
GTR34 
Zasłużony klubowicz




Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Sedan
Rok produkcji: 1995
Oznaczenie silnika: AEL+
Pojemność silnika: 2.5
Imię: Konrad
Trakcja: Ośka
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 26 Cze 2011
Posty: 1512
Skąd: Chełm
Wysłany: |30 Gru 2014|, o 19:55   

Jeśli to PD to pewnie uszczelniali mu tzw pompę tandemową, dość częsta przypadłość w PD, że podcieka z niej.
 
 
     
Matrix1540 
Mechanik



Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 1996
Oznaczenie silnika: 1Z+
Pojemność silnika: 1984
Imię: Mateusz
Trakcja: Ośka
Pomógł: 2 razy
Wiek: 28
Dołączył: 02 Sty 2012
Posty: 170
Skąd: Kędzierzyn-Koźle
Wysłany: |30 Gru 2014|, o 22:28   

Właśnie tak podejrzewałem że pompowtrysk tam siedzi. 2.99 to wtryskiwacz do wyrzucenie/regeneracji. Ja jeszcze stosuje nowy komplet uszczelek i ustawianie jak któryś ma do 1,5 na VCDS-ie. Teraz mam takiego passata 130 KM AVF i po odpaleniu przy wartości 1,4 telepie budą przez ok. 10 s a potem chodzi już normalnie i korekcje też są ok.
_________________
A6 C4 1.9 ON:):)
 
 
     
afro89 
Administrator




Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 1996
Oznaczenie silnika: AEL
Pojemność silnika: 2,5
Imię: Krzysztof
Trakcja: Ośka
Pomógł: 25 razy
Wiek: 29
Dołączył: 25 Sie 2011
Posty: 1026
Skąd: Warszowice
Wysłany: |31 Gru 2014|, o 14:30   

Matrix1540, korekty wtrysków nie są zależne tylko od wtrysków, ale również od stanu silnika/cylindra. Sprawdź kompresję, nie jest to dużo roboty, a na pewno najmniejszy koszt. Jak kompresja będzie OK no to wtrysk.
_________________
Mój czołg AEL 300KM 555NM: http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=426

Mister zlotu `12

Najszybsze auto zlotu `13
 
 
     
adriang92 
Guru




Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Sedan
Rok produkcji: 1994
Oznaczenie silnika: AAH
Pojemność silnika: 2.8 v6
Imię: Adrian
Trakcja: Quattro
Pomógł: 25 razy
Wiek: 27
Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 1310
Skąd: Zbędowice
Wysłany: |1 Sty 2015|, o 19:20   

I to mu przekazałem, ma ją targać na warsztat do znajomka i sprawdzić kompreche, a dalej już rwanie dekla i wtrysków :) Ale brak komprechy raczej jest niemożliwy bo ten silniczek ładnie latał do końca, odstawił na tydz i zwariował, choć mowił że zaczeła sporo chlać :P Dzięki panowie za pomoc dobrze mądrych posłuchać i sie doszkolić :ok:
_________________

 
     
adriang92 
Guru




Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Sedan
Rok produkcji: 1994
Oznaczenie silnika: AAH
Pojemność silnika: 2.8 v6
Imię: Adrian
Trakcja: Quattro
Pomógł: 25 razy
Wiek: 27
Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 1310
Skąd: Zbędowice
Wysłany: |11 Sty 2015|, o 23:16   

No i sprawa wyjaśniona, własnie otrzymałem info co było, wtryski poszły do regeneracji wszystkie ale i tak by to nie wiele zmieniło gdyż poleciał wałek i hydro popychacze :-x
_________________

 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Style created by PiotreQ9 modyfied by eSPe from WM Klub Audi "Kormoran"
Strona wygenerowana w 0,09 sekundy. Zapytań do SQL: 13