[A6-2.5TDI AEL] NIE Odpala
- Nieju231
- Mechanik
- Posty: 233
- Rejestracja: 2013-01-13, 21:01
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Busko-Zdrój
[A6-2.5TDI AEL] NIE Odpala
Witam panowie i znowu proszę o pomoc bo chyba na mnie jakieś fatum weszło albo coś a mianowicie musiałem wymienic uszczelniacz wału korbowego i uszczelniacz wałka rozrządu od strony pompy a po całej operacji rozrząd został złożony według książkowych instrukcji i NIE odpalił !!!!!!! i w miedzy czasie padł akumulator bo sie radio grało podczas składania.
I moje pytania
1.Czy wyładowany akumulator mógł jakoś spowodować uruchomienie imobilaizera ?
2. Odkręciłem przewód wysokiego ciśnienia od wtryska nr.1 i marnie ropa leciała podczas kręcenia rozrusznikiem i niewiem czy to tak może być czy ropa ma nieżle sikać z tego przewodu.
3. mam dosłownie jedna bąbelkę w tym przewodzie od pompy co wraca do filtra czy to może coś znaczyć Z góry dziekuję za wszystkie ewentualne rady. A i podczas kręcenia rozrusznikiem coś tam leci z wydechu bo czuć.
I moje pytania
1.Czy wyładowany akumulator mógł jakoś spowodować uruchomienie imobilaizera ?
2. Odkręciłem przewód wysokiego ciśnienia od wtryska nr.1 i marnie ropa leciała podczas kręcenia rozrusznikiem i niewiem czy to tak może być czy ropa ma nieżle sikać z tego przewodu.
3. mam dosłownie jedna bąbelkę w tym przewodzie od pompy co wraca do filtra czy to może coś znaczyć Z góry dziekuję za wszystkie ewentualne rady. A i podczas kręcenia rozrusznikiem coś tam leci z wydechu bo czuć.
Ostatnio zmieniony 2014-11-26, 21:23 przez Nieju231, łącznie zmieniany 1 raz.
- Tomas
- C4 Autorytet
- Posty: 410
- Rejestracja: 2013-09-13, 20:09
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Głubczyce (opolskie)
1. Nie powinno ale różnie to bywa. Z tym ze jak pompa podaje paliwo znaczy że jest ok
2. Powinno ochlapać cały silnik i Ciebie jeśli stoisz przed maską
3. Jedna bąbelka nie, kilka też nie problem. Ale rozumiem że te bąbelki nie stoją w miejscu jak kręcisz silnikiem tylko się przesuwają?
Żeby odpowietrzyć układ potrzeba trochę pokręcić silnikiem, czasem dwa akumlatory nie wystarczą. Jak zacznie chociaż trochę łapać to możesz pomóc mu plakiem
2. Powinno ochlapać cały silnik i Ciebie jeśli stoisz przed maską
3. Jedna bąbelka nie, kilka też nie problem. Ale rozumiem że te bąbelki nie stoją w miejscu jak kręcisz silnikiem tylko się przesuwają?
Żeby odpowietrzyć układ potrzeba trochę pokręcić silnikiem, czasem dwa akumlatory nie wystarczą. Jak zacznie chociaż trochę łapać to możesz pomóc mu plakiem
Była 100 C4 2,5 AAT
Jeśli miałbyś wybrać między dziewczyną a C4... To wybrałbyś 100 czy A6 ?
Jeśli miałbyś wybrać między dziewczyną a C4... To wybrałbyś 100 czy A6 ?
- Nieju231
- Mechanik
- Posty: 233
- Rejestracja: 2013-01-13, 21:01
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Busko-Zdrój
Ten bąbelek stał w jednym miejscu, ale jak mógł się zapowietrzyć jak nic nie ruszałem przy przewodach paliwowych. Ewentualnie które te zaworki posprawdzać w pompie ? i ewentualnie jak.
Ostatnio zmieniony 2014-11-26, 21:47 przez Nieju231, łącznie zmieniany 1 raz.
- Nieju231
- Mechanik
- Posty: 233
- Rejestracja: 2013-01-13, 21:01
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Busko-Zdrój
Czyli z tym ustawieniem początku wtrysku to mam próbować to na oko ustawić ? metodą prób i błędów ? i jak to nie przyniesie oczekiwanych skutków to co dalej bo jutro jeszcze wszystko bedę sprawdzał i próbował. Ale przecież jak był na znaki fabryczne to powinien jakoś odpalić.
Ostatnio zmieniony 2014-11-26, 22:17 przez Nieju231, łącznie zmieniany 1 raz.
- Nieju231
- Mechanik
- Posty: 233
- Rejestracja: 2013-01-13, 21:01
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Busko-Zdrój
Dzisiaj ustwiłem tak jak various pisał wszystko na znaki i auto nie odpaliło, pożniej przestawiłem pompę na fasolkach w stronę silnika i dalej nic. Ustawiłem pompe na znak i wał korbowy też i tłok nr 1 jest w GMP. A i takie błędy były
27-10 Implasible Signal Intermittent
Potentiometer from air flow meter (G19)
27-10 Implasible Signal Intermittent
Potentiometer from air flow meter (G19)
Ostatnio zmieniony 2014-11-27, 11:52 przez Nieju231, łącznie zmieniany 1 raz.
- lippek2505
- Adept
- Posty: 43
- Rejestracja: 2013-11-01, 21:47
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Brzeg
niedawno po wymiania rozrządu przerabiałem to samo ktoś wczesniej oznaczył wszystki koła farba ale ja na znaki orginalne... i po skreceniu nie paliło meczyłem sie sporo czasu i jak sie okazało balansowałem z kątem na krawedzi i auto nie paliło , raz zapaliło ale po kreceniu chyba ze 2 min, 100 % kąt znak na pompie ustaw na znak na obudowie i krec jakis czas jak nie odpali to o 1 ząbek zgodnie z ruchem wskazówek zegara na fasolkach pompy nie ruszaj i próbój dajej tylko krec troszke dłużej a i nawet długo... jak nic nastepny ząbek jak w zegarku i krecić!!!! jaśli tak zrobisz odpali na 99,9%
na zamachowym oczcywiście na znaku i rozrząd do głowicy w sensie wałek równolegle????
na zamachowym oczcywiście na znaku i rozrząd do głowicy w sensie wałek równolegle????
- lippek2505
- Adept
- Posty: 43
- Rejestracja: 2013-11-01, 21:47
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Brzeg