[A6-2.5TDI AEL] NIE Odpala

Wszystko ci się tyczy układu wtryskowego w silnikach wysokorpężnych
Awatar użytkownika
Nieju231
Mechanik
Mechanik
Posty: 233
Rejestracja: 2013-01-13, 21:01
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Busko-Zdrój

[A6-2.5TDI AEL] NIE Odpala

Post autor: Nieju231 »

Witam panowie i znowu proszę o pomoc bo chyba na mnie jakieś fatum weszło albo coś a mianowicie musiałem wymienic uszczelniacz wału korbowego i uszczelniacz wałka rozrządu od strony pompy a po całej operacji rozrząd został złożony według książkowych instrukcji i NIE odpalił !!!!!!! i w miedzy czasie padł akumulator bo sie radio grało podczas składania.
I moje pytania
1.Czy wyładowany akumulator mógł jakoś spowodować uruchomienie imobilaizera ?
2. Odkręciłem przewód wysokiego ciśnienia od wtryska nr.1 i marnie ropa leciała podczas kręcenia rozrusznikiem i niewiem czy to tak może być czy ropa ma nieżle sikać z tego przewodu.
3. mam dosłownie jedna bąbelkę w tym przewodzie od pompy co wraca do filtra czy to może coś znaczyć Z góry dziekuję za wszystkie ewentualne rady. A i podczas kręcenia rozrusznikiem coś tam leci z wydechu bo czuć.
Ostatnio zmieniony 2014-11-26, 21:23 przez Nieju231, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Tomas
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 410
Rejestracja: 2013-09-13, 20:09
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Głubczyce (opolskie)

Post autor: Tomas »

1. Nie powinno ale różnie to bywa. Z tym ze jak pompa podaje paliwo znaczy że jest ok
2. Powinno ochlapać cały silnik i Ciebie jeśli stoisz przed maską
3. Jedna bąbelka nie, kilka też nie problem. Ale rozumiem że te bąbelki nie stoją w miejscu jak kręcisz silnikiem tylko się przesuwają?

Żeby odpowietrzyć układ potrzeba trochę pokręcić silnikiem, czasem dwa akumlatory nie wystarczą. Jak zacznie chociaż trochę łapać to możesz pomóc mu plakiem :ok:
Była 100 C4 2,5 AAT

Jeśli miałbyś wybrać między dziewczyną a C4... To wybrałbyś 100 czy A6 ?
Awatar użytkownika
Nieju231
Mechanik
Mechanik
Posty: 233
Rejestracja: 2013-01-13, 21:01
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Busko-Zdrój

Post autor: Nieju231 »

Ten bąbelek stał w jednym miejscu, ale jak mógł się zapowietrzyć jak nic nie ruszałem przy przewodach paliwowych. Ewentualnie które te zaworki posprawdzać w pompie ? i ewentualnie jak.
Ostatnio zmieniony 2014-11-26, 21:47 przez Nieju231, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
GTR34
Adam Horch
Adam Horch
Posty: 1507
Rejestracja: 2011-06-26, 20:17
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Chełm

Post autor: GTR34 »

Zacznij od poprawnego ustawienia początku wyprzedzenia wtrysku bo tu leży przyczyna, jeśli ruszałeś rozrząd.
Awatar użytkownika
Nieju231
Mechanik
Mechanik
Posty: 233
Rejestracja: 2013-01-13, 21:01
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Busko-Zdrój

Post autor: Nieju231 »

Czyli z tym ustawieniem początku wtrysku to mam próbować to na oko ustawić ? metodą prób i błędów ? i jak to nie przyniesie oczekiwanych skutków to co dalej bo jutro jeszcze wszystko bedę sprawdzał i próbował. Ale przecież jak był na znaki fabryczne to powinien jakoś odpalić.
Ostatnio zmieniony 2014-11-26, 22:17 przez Nieju231, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
various
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 754
Rejestracja: 2012-01-07, 00:10
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Tarnowskie Góry

Post autor: various »

Nieju231, jak zdjąłeś te kółko to rozumiem że silnik i pompa była na znaku i nic nie ruszałeś ? Jeśli tak to ustaw ponownie na znaki, fasolki na środku i kręć, jak nie zapali to przekręć pompę na fasolkach w lewo w strone silnika co przyśpieszy kąt.
Awatar użytkownika
Nieju231
Mechanik
Mechanik
Posty: 233
Rejestracja: 2013-01-13, 21:01
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Busko-Zdrój

Post autor: Nieju231 »

Wał na znak na kole zamachowym i wałek rozrządu na znak {wcięcie równolegle do głowicy }i pompa na znak .
Awatar użytkownika
various
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 754
Rejestracja: 2012-01-07, 00:10
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Tarnowskie Góry

Post autor: various »

Przestawiałeś coś w czasie jak pasek pompy był zdjęty ? Powtarzałem to milion razy, że pompa może być na znaku razem z wałem ale paliwo podaje nie w ten cylinder...

Ustaw pompę na znak, wykręć świecę żarową na 1 cylindrze i zobacz czy tłok jest w GMP.
Awatar użytkownika
Nieju231
Mechanik
Mechanik
Posty: 233
Rejestracja: 2013-01-13, 21:01
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Busko-Zdrój

Post autor: Nieju231 »

Dzisiaj ustwiłem tak jak various pisał wszystko na znaki i auto nie odpaliło, pożniej przestawiłem pompę na fasolkach w stronę silnika i dalej nic. Ustawiłem pompe na znak i wał korbowy też i tłok nr 1 jest w GMP. A i takie błędy były
27-10 Implasible Signal Intermittent
Potentiometer from air flow meter (G19)
Ostatnio zmieniony 2014-11-27, 11:52 przez Nieju231, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
lippek2505
Adept
Adept
Posty: 43
Rejestracja: 2013-11-01, 21:47
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Brzeg

Post autor: lippek2505 »

niedawno po wymiania rozrządu przerabiałem to samo ktoś wczesniej oznaczył wszystki koła farba ale ja na znaki orginalne... i po skreceniu nie paliło meczyłem sie sporo czasu i jak sie okazało balansowałem z kątem na krawedzi i auto nie paliło , raz zapaliło ale po kreceniu chyba ze 2 min, 100 % kąt znak na pompie ustaw na znak na obudowie i krec jakis czas jak nie odpali to o 1 ząbek zgodnie z ruchem wskazówek zegara na fasolkach pompy nie ruszaj i próbój dajej tylko krec troszke dłużej a i nawet długo... jak nic nastepny ząbek jak w zegarku i krecić!!!! jaśli tak zrobisz odpali na 99,9%
na zamachowym oczcywiście na znaku i rozrząd do głowicy w sensie wałek równolegle????
Awatar użytkownika
Nieju231
Mechanik
Mechanik
Posty: 233
Rejestracja: 2013-01-13, 21:01
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Busko-Zdrój

Post autor: Nieju231 »

Nie dałem rady sam odpalić, zimny silnik jeszcze zimno na zewnątrz ukręciłem się u cudowałem i nic, może jak by było lato to by załapał a tak to zaprowadziłem do pompiarza i mi ustawił zapłaciłem 50 zł.
Awatar użytkownika
lippek2505
Adept
Adept
Posty: 43
Rejestracja: 2013-11-01, 21:47
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Brzeg

Post autor: lippek2505 »

ustawił i jest ok ???
ODPOWIEDZ

Wróć do „Pompy wtryskowe i wtryskiwacze”