[100-2.0 ABK] Nagrzewanie sie kolektora wydechowego

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Iras901
Adept
Adept
Posty: 13
Rejestracja: 2014-02-23, 15:20
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: okolice Suwałk

[100-2.0 ABK] Nagrzewanie sie kolektora wydechowego

Post autor: Iras901 »

Witam wszystkich. Jeżeli zły temat czy coś w tym stylu proszę o przeniesienie . Mam poważny problem z moją audi silnik 2.0 e 115 km sedan . Po wymianie uszczelki pod głowicą która padła zaczął bardzo mocno nagrzewać się kolektor wydechowy bardzo szybko się nagrzewa do koloru od kowala z pieca. Nie wiem co jest tego przyczyna świece dobre kable tez kopułka palec nowe . Oglądałem rozrząd przestawiałem ząb w tył i ząb w przód dalej to samo od razu chciałbym powiedzieć że na Benie nie pracuje mechaniczny padł tylko gaz obroty ma dobre moc też jest dobra tylko czemu się tak ten kolektor nagrzewa . Za szybką pomoc bardzo dziękuje . Pozdrawiam
Awatar użytkownika
wolfik0
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 711
Rejestracja: 2011-07-22, 22:20
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: zabrze

Post autor: wolfik0 »

Wysoka temperatura spalin jest winą zbyt małej dawki paliwa- także tutaj szukałbym dlaczego jest go za mało :-P
()()()() Jedna rodzinka VW
Awatar użytkownika
Danielloo
Adept
Adept
Posty: 18
Rejestracja: 2013-11-04, 22:59
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Rzeszów

Post autor: Danielloo »

albo zbyt późnego zapłonu.. zapłon lub sonda
Iras901
Adept
Adept
Posty: 13
Rejestracja: 2014-02-23, 15:20
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: okolice Suwałk

Post autor: Iras901 »

zapłon najwcześniejszy i przed zmianą uszczelki nigdy tak nie było ani razu a przeciążenia pod moja noga ma zawsze więc nie wiem co to jest
Iras901
Adept
Adept
Posty: 13
Rejestracja: 2014-02-23, 15:20
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: okolice Suwałk

Post autor: Iras901 »

zero zainteresowania spoko dzieki i tak nikt nie pomógł
Awatar użytkownika
mas0n
Moderator
Moderator
Posty: 678
Rejestracja: 2013-09-23, 15:10
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Warszawa

Post autor: mas0n »

wolfik0, zbyt małej dawki paliwa?
Iras901, A sprawdziłeś sonde? Kopci? Jak ze zużyciem paliwa? Błędy na kompie sprawdzone?
Ostatnio zmieniony 2014-11-27, 12:20 przez mas0n, łącznie zmieniany 1 raz.
Iras901
Adept
Adept
Posty: 13
Rejestracja: 2014-02-23, 15:20
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: okolice Suwałk

Post autor: Iras901 »

Kopcić na czarno nie kopci tylko biały dym ale jak sie rozgrzeje zmniejsza sie dym a co do sondy to nie sprawdzałem najłatwiejszy sposób sprawdzenia ?(pewnie odpiąć) ;D teraz to nwm jakie zużycie paliwa ale przed miana uszczelki to ponad 40 L/100 km a błędy to nwm jak sprawdzić i czy w mechanicznym coś można sprawdzić za pomoc i wytłumaczenie dziękuje
Awatar użytkownika
Mrozu76
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 289
Rejestracja: 2012-05-04, 07:38
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Łódź

Post autor: Mrozu76 »

, <-- to jest przecinek, taki dar dla Ciebie, uzywaj go czasem.
Awatar użytkownika
mas0n
Moderator
Moderator
Posty: 678
Rejestracja: 2013-09-23, 15:10
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Warszawa

Post autor: mas0n »

Iras901, 40 litrów? gaz, benzyna, trasa, miasto? W sumie bez różnicy, o jakieś MINIUM 20l za dużo. Paliwo niedopalone Ci wali w kolektor i tam się dopala.
Łapie ci temperaturę silnik?
Kup se jakikolwiek, tani kabel VAG i sprawdź błędy.
sposoby na sprawdzenie sondy znajdziesz na forum i nawet w google i YT.
Awatar użytkownika
wolfik0
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 711
Rejestracja: 2011-07-22, 22:20
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: zabrze

Post autor: wolfik0 »

mas0n, Zazwyczaj egt jest wysokie w silnikach benzynowych gdzie jest zbyt mało paliwa także raczej akurat tutaj to można wykluczyć skoro kolega ma spalanie 40l/100 czyli jak w wysilonych 2,7 bi turbo na 600km katowanych od świateł do świateł :roll:
Tak więc faktycznie coś za dużo tego paliwa Ci leje i masz ogień w wydechu :shock:
()()()() Jedna rodzinka VW
ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”