[A6-2.5TDI AEL] N75 brzęczy
- wolfik0
- Audi Mastah
- Posty: 711
- Rejestracja: 2011-07-22, 22:20
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: zabrze
[A6-2.5TDI AEL] N75 brzęczy
Czy to normalne, że po zaślepieniu wężyka z egr n75 będzie brzęczał przez kilka sekund po zgaszeniu silnika ? Bo zabrałem się za porządki i całkowicie zaślepiłem egr wyjmując egr z rurką spod maski i zakręcając grubymi podkładkami kolektory + zaczopowana rurka podciśnieniowa z egr i teraz po wyłączeniu przez kilka sekund n75 brzęczy
- afro89
- Administrator
- Posty: 1028
- Rejestracja: 2011-08-25, 13:53
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Warszowice
Po pierwsze panowie N75 jest od turbiny a nie od EGR. Po drugie co ma wspólnego odłączenie EGR do brzęczącego N75 ja działają na całkowicie innej zasadzie??????
Mój czołg AEL 300KM 555NM: http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=426
Mister zlotu `12
Najszybsze auto zlotu `13
Mister zlotu `12
Najszybsze auto zlotu `13
-
- Adept
- Posty: 3
- Rejestracja: 2014-11-22, 20:10
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Nałęczów
- afro89
- Administrator
- Posty: 1028
- Rejestracja: 2011-08-25, 13:53
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Warszowice
Panowie zasada działania zaworka na podciśnienie jest taka sama zawsze, i nie ważne czy to od EGR czyli N18 czy też od turbiny czyli N75. W naszym przypadku sterowanie turbiny jest na zasadzie nadciśnienia, i ten zaworek także się nazywa N75. Po prostu grupa VAG-a nazwała poszczególne zawory-ki w zależności od zastosowania, a nie od zasady działania. Pozdrawiam.
Mój czołg AEL 300KM 555NM: http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=426
Mister zlotu `12
Najszybsze auto zlotu `13
Mister zlotu `12
Najszybsze auto zlotu `13
- wolfik0
- Audi Mastah
- Posty: 711
- Rejestracja: 2011-07-22, 22:20
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: zabrze
GTR34, Sok pomarańczowy
Cały czas mowa o zaworku z EGR, to że wygląda jak n75 to w sensie jak ten "nowszy" od sterowania turbinami na podciśnienie Zrobił się bałagan w temacie na temat wyglądu i zasady działania owego zaworka
Także nadal nie wiem dlaczego cewka zaczęła brzęczeć w moim N18 czy jak mu tam, odłączę go i po problemie, bo do EGR nie wracam bo to zło
Cały czas mowa o zaworku z EGR, to że wygląda jak n75 to w sensie jak ten "nowszy" od sterowania turbinami na podciśnienie Zrobił się bałagan w temacie na temat wyglądu i zasady działania owego zaworka
Także nadal nie wiem dlaczego cewka zaczęła brzęczeć w moim N18 czy jak mu tam, odłączę go i po problemie, bo do EGR nie wracam bo to zło
Ostatnio zmieniony 2014-11-23, 01:03 przez wolfik0, łącznie zmieniany 1 raz.