[100 c4] Regeneracja amortyzatorow Audi.

Jacynty
Adept
Adept
Posty: 11
Rejestracja: 2014-06-28, 20:49
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Łódż

[100 c4] Regeneracja amortyzatorow Audi.

Post autor: Jacynty »

Witam kolegow. Mam male pytanie. Podczas wymiany wachacza zastanowilem sie tez nad wymiana amora. I tujest sedno sprawy . Moj amor na koncu obudowy gornej ma czop wkrecany i gwint. Czy to znaczy ze moge wrzucic nowe uszczelniacze i swiezy olej i po zabiegu, czy mi sie wydaje i trzeba caly amor wymienic? Czy wogole Audi w ktoryms modelu zastosowalo regenerowane amorki. To juz raczej z ciekawosci pytam.
Awatar użytkownika
wolfik0
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 711
Rejestracja: 2011-07-22, 22:20
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: zabrze

Post autor: wolfik0 »

Ten "czop" wkręcany to taka nakrętka która trzyma amortyzator żeby nie latał góra-dół.
Raczej samemu ich nie zregenerujesz :mrgreen:
()()()() Jedna rodzinka VW
Awatar użytkownika
tomi308
Mechanik
Mechanik
Posty: 120
Rejestracja: 2012-11-26, 22:42
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Bielsko-Biała

Post autor: tomi308 »

Odkręcasz/rozcinasz nakrętkę wkładasz nowy amor ''wkład" dajesz nową nakrętkę i cieszysz się z jazdy.
Matrix1540
Mechanik
Mechanik
Posty: 170
Rejestracja: 2012-01-02, 21:12
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Kędzierzyn-Koźle

Post autor: Matrix1540 »

A znacie jakieś firmy które regenerują amory?
A6 C4 1.9 ON:):)
Awatar użytkownika
kesah
Czeladnik
Czeladnik
Posty: 53
Rejestracja: 2014-06-21, 17:07
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Bydgoszcz

Post autor: kesah »

Matrix1540 pisze:A znacie jakieś firmy które regenerują amory?
gwint czy zwykłe amory chcesz regenerować? bo jeśli zwykłe to raczej nie opłacalna zabawa.
Audi A6 C4 2,5 AEL '96 Sedan Quattro - 14-16
Audi A6 C4 2.8 30V ACK '97 Avant Quattro - 11-14
Audi A6 C4 2.5 AEL '97 Avant Quattro - 09-10
VW Golf MK3 2.0 8V ADY '95 - 07-09
VW Golf MK2 1.8 8V RP '89 - 04-06
Awatar użytkownika
Danieles
Mechanik
Mechanik
Posty: 187
Rejestracja: 2014-01-27, 15:28
Imię: Daniel
Moje Audi: S4 C4
Rok produkcji: 1993
Silnik: 2.2T 230KM (AAN)
Nadwozie: Avant
Trakcja: quattro
Skąd: Malbork / Macroom

Post autor: Danieles »

A to prawda ze przy wymianie wkładu amortyzatora w Mcpersonie pomiędzy amorek a obudowę powinno się wlewać jeszcze oleju ? Czy mi mechanik kita żenił?
Awatar użytkownika
maly81
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 266
Rejestracja: 2011-05-23, 08:55
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Białystok /Sztabin

Post autor: maly81 »

Danieles pisze:A to prawda ze przy wymianie wkładu amortyzatora w Mcpersonie pomiędzy amorek a obudowę powinno się wlewać jeszcze oleju ?
tak
100 C4 quattro 2.8
80 B3 1.8 75 KM
Matrix1540
Mechanik
Mechanik
Posty: 170
Rejestracja: 2012-01-02, 21:12
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Kędzierzyn-Koźle

Post autor: Matrix1540 »

Amory do gwintu chce regenerowac...
A6 C4 1.9 ON:):)
Awatar użytkownika
lento
Mechanik
Mechanik
Posty: 161
Rejestracja: 2012-02-22, 08:40
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Potoki/zadupie/

Post autor: lento »

maly81, a niby po co ten olej!
zagadka... :-/
... wychodząc z siebie nie trzaskaj drzwiami !
Awatar użytkownika
Dawid2542
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 903
Rejestracja: 2011-05-21, 19:10
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: śląsk

Post autor: Dawid2542 »

lento, a np. po to aby zakonserwować ładnie sobie i amorek i otwór na amorek, u mnie jak zmieniałem były ORI amory, i się zapiekły, wyjąć ich nie mogłem i musiałem zrzucać zwrotnicę, olej nie zaszkodzi jedynie pomorze na przyszłość :ok:
Awatar użytkownika
Danieles
Mechanik
Mechanik
Posty: 187
Rejestracja: 2014-01-27, 15:28
Imię: Daniel
Moje Audi: S4 C4
Rok produkcji: 1993
Silnik: 2.2T 230KM (AAN)
Nadwozie: Avant
Trakcja: quattro
Skąd: Malbork / Macroom

Post autor: Danieles »

Dawid2542 pisze:lento, a np. po to aby zakonserwować ładnie sobie i amorek i otwór na amorek, u mnie jak zmieniałem były ORI amory, i się zapiekły, wyjąć ich nie mogłem i musiałem zrzucać zwrotnicę, olej nie zaszkodzi jedynie pomorze na przyszłość :ok:
sorki za ot , to co piszesz ma sens ale mi mechanik powiedział jeszcze ze ten olej pomiędzy wkładem amorka a Mcpersonem pełni funkcję chłodzącą ...
Chociaż mi się nie wydaje zeby on się (amortyzator) na tyle grzał...?
Awatar użytkownika
Maszto
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 270
Rejestracja: 2011-08-01, 08:21
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: SCI

Post autor: Maszto »

On ma wiele funkcji, odprowadzenie temperatury tez powinno być lepsze.

Co do firmy regenerujacej gwintu to Pecar z Katowic ! Polecam, sam u nich regenerowałem, :ok:

Btw. Jaki i skąd masz gwint ?
Matrix1540
Mechanik
Mechanik
Posty: 170
Rejestracja: 2012-01-02, 21:12
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Kędzierzyn-Koźle

Post autor: Matrix1540 »

Gwint zrobiony (hand made):), amory sa do regeneracji i przy okazji do lizniecia sztycy na tokarce;)
A6 C4 1.9 ON:):)
cichy95
Adept
Adept
Posty: 9
Rejestracja: 2014-12-01, 20:16
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Gliwice

Post autor: cichy95 »

Ooo masz moze jakis plan/projekt tego gwintu? sam chetnie taki bym zrobil
Awatar użytkownika
Maszto
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 270
Rejestracja: 2011-08-01, 08:21
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: SCI

Post autor: Maszto »

cichy95 pisze:Ooo masz moze jakis plan/projekt tego gwintu? sam chetnie taki bym zrobil
Akurat kolega z gliwic robi taki gwint Swieca91 zerknij do jego tematu:

http://www.audi-c4.pl/viewtopic.php?t=3932&start=45
ODPOWIEDZ

Wróć do „Amortyzatory i sprężyny”