[AUTO] Uwaga na te AUTA !!! - allegro, otomoto etc

Czy warto kupić tą 100tkę/A6tkę? Co w nich się psuje ? Znalazłem ciekawą ofertę! Miejsce pytań, próśb o porady przed zakupem Audi generacji C4.
Awatar użytkownika
xman
Adept
Adept
Posty: 28
Rejestracja: 2011-05-20, 22:01
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Tarnów

[AUTO] Uwaga na te AUTA !!! - allegro, otomoto etc

Post autor: xman »

edit by szybki-ens

W tym temacie zamieszczamy linki do C4, z którymi naszym zdaniem jest coś nie tak.


Z racji iż moje na necie to tak na ceny patrzyłem i wpadła mi ta w oko po cenie... Jak się okazuje albo anglik po przekładce albo nie wiem bo całe drewno itd ze setki, kiera bez poduchy i licznik... nabijanie kilometrów ślimakowe a nie elekroniczne.

http://otomoto.pl/audi-a6-quattro-C18883324.html

Prosiłbym admina albo moderatora o założenie odpowiedniego działu pod takie syfy żeby ludzie się nie zarażali ;)

POLECAM WRZUCANIE LINKÓW DO AUKCJI PRZEZ UPRZEDNIE ZARCHIWIZOWANIE JEJ.
DZIĘKI TEMU LINKI DO ALLEGRO NIE WYGASNĄ ZA MIESIĄC:
--> ARCHIWIZATOR AUKCJI <---
eSPe
Ostatnio zmieniony 2012-01-20, 21:33 przez xman, łącznie zmieniany 3 razy.
Awatar użytkownika
szybki-ens
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 411
Rejestracja: 2011-03-11, 10:58
Imię: Kamil
Moje Audi: Inne
Rok produkcji: 1997
Silnik: inny
Nadwozie: Sedan
Trakcja: FWD
Skąd: Suwałki
Otrzymał podziękowań: 1 raz
Płeć:

Post autor: szybki-ens »

rzeczywiście coś jest nie tak.
Ale fele chętnie bym skradł z tego auta ;)
Było:
100 C3 1,8CC 90KM
A6 C4 2,5 TDI 140KM 6-gang quattro
A8 D2 2,8 193KM quattro
Toyota Corolla XI 1.6 Valvematic 132 KM
Volvo S80 D5 163KM
Jest:
Audi A5 Sportback 2,0 TDI 211KM


II V-ce Mister zlotu `12
Awatar użytkownika
xman
Adept
Adept
Posty: 28
Rejestracja: 2011-05-20, 22:01
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Tarnów

Post autor: xman »

Dzwonił do mnie wczoraj ktoś po Audi i mi mówi że drogo bo za 3500 idzie kupić A6 już... a ja do niego... właśnie widziałem je dzisiaj rano na allegro to kible totalne... jak sie pan nie boi jezdzic szczepem apacza czy coś to powodzenia ;) Bo szkoda pańskiej kasy i mojego czasu... A koleś zdębiał i zaczął się pytać co w tamtych jest nie tak. Więc ja mu na to że środki ze setki, w ogóle setka a piszą że A6... i koleś zaniemówił i mi podziękował za rozmowe i mówi że jak nie znajdzie w okolicy nic to się odezwie... Czyli na koniec powiedział to co każdy mówi :P
Awatar użytkownika
szybki-ens
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 411
Rejestracja: 2011-03-11, 10:58
Imię: Kamil
Moje Audi: Inne
Rok produkcji: 1997
Silnik: inny
Nadwozie: Sedan
Trakcja: FWD
Skąd: Suwałki
Otrzymał podziękowań: 1 raz
Płeć:

Post autor: szybki-ens »

eSPe pisze:
xman pisze:Prosiłbym admina albo moderatora
Dział jak dział ale ten wątek mógłby być podpięty pod tytułem "uwaga na te auta" w dziale sprzedam albo coś w tym stylu.
as U wish
Awatar użytkownika
kasiarka
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 476
Rejestracja: 2011-06-20, 21:31
Imię: Radek
Moje Audi: 100 C4
Rok produkcji: 1992
Silnik: 2.6E 150KM (ABC)
Nadwozie: Avant
Trakcja: quattro
Skąd: Olecko
Płeć:

Post autor: kasiarka »

xman pisze:Dzwonił do mnie wczoraj ktoś po Audi i mi mówi że drogo bo za 3500 idzie kupić A6 już... a ja do niego... właśnie widziałem je dzisiaj rano na allegro to kible totalne... jak sie pan nie boi jezdzic szczepem apacza czy coś to powodzenia ;) Bo szkoda pańskiej kasy i mojego czasu... A koleś zdębiał i zaczął się pytać co w tamtych jest nie tak. Więc ja mu na to że środki ze setki, w ogóle setka a piszą że A6... i koleś zaniemówił i mi podziękował za rozmowe i mówi że jak nie znajdzie w okolicy nic to się odezwie... Czyli na koniec powiedział to co każdy mówi :P
no masz rację setki wrzucają do a6 c4. Mój ojciec to się wku... tym, bo luka o tania a tu seta :D a czasami jest tak pisze audi a6 c4 1996r a tu seta, chyba ktoś przy numerkach vin się bawił

Jest:
100 c4 2.6 Quattro
100 c3 2.5Tdi szczupak
Lancia Thesis 2.0TB Emblema

Było:
Byłe A6 C4 2.6 ośka

Awatar użytkownika
J.A.G
Adam Horch
Adam Horch
Posty: 2519
Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: podlaskie

Post autor: J.A.G »

Jeszcze nie tak dawno z setki 91' po jakimś wypadku robiło się przy okazji po kosztach A6 96' (5lat młodszy) i to jest prawda. Te auto na 99% jest bite.
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest

Mister zlotu `13
Awatar użytkownika
Misiek90
Czeladnik
Czeladnik
Posty: 65
Rejestracja: 2011-07-06, 16:20
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Jarosław

Post autor: Misiek90 »

Witam, oglądając alledrogo natrafiłem na takie coś http://moto.allegro.pl/audi-a6-okazja-i1763594794.html i o mało ze śmiechu nie padłem, najbardziej rozbawiło mnie to ( CHCIAŁBYM DODAĆ, ŻE JESTEM MECHANIKIEM ) hahaha dobry jest jeszcze rok produkcji, dwustrefowa klimatyzacja i ogólnie ze jest to ładna 100 a nie A6:)
Audi 100 C4 Sedan
Audi 80 B2 Sedan
Audi 80 B3 Sedan
Obecnie - Audi A6 C4 Avant
W planach Audi S6 C5 Sedan:)
Awatar użytkownika
garo
Czeladnik
Czeladnik
Posty: 82
Rejestracja: 2011-06-17, 17:39
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: TBB

Post autor: garo »

Misiek90 to nie do tego tematu, to nadawałoby się do "humor w dobrym wydaniu" :-P Ogólnie to porażka, a kiera to pochodzi z B2, B3 przed liftem lub C3 przed liftem :mrgreen: Dwustrefa musi jednak chłodzić :mrgreen:
Awatar użytkownika
szybki-ens
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 411
Rejestracja: 2011-03-11, 10:58
Imię: Kamil
Moje Audi: Inne
Rok produkcji: 1997
Silnik: inny
Nadwozie: Sedan
Trakcja: FWD
Skąd: Suwałki
Otrzymał podziękowań: 1 raz
Płeć:

Post autor: szybki-ens »

przeniesione ;)
Było:
100 C3 1,8CC 90KM
A6 C4 2,5 TDI 140KM 6-gang quattro
A8 D2 2,8 193KM quattro
Toyota Corolla XI 1.6 Valvematic 132 KM
Volvo S80 D5 163KM
Jest:
Audi A5 Sportback 2,0 TDI 211KM


II V-ce Mister zlotu `12
Awatar użytkownika
eSPe
Administrator
Administrator
Posty: 70
Rejestracja: 2011-02-28, 21:47
Imię: Sławek
Moje Audi: Inne
Rok produkcji: 1994
Silnik: 4.2 290KM (AEC)
Nadwozie: Avant
Trakcja: quattro
Skąd: Olsztyn
Podziękował: 1 raz
Płeć:
Kontakt:

Post autor: eSPe »

Witam
Może to nie C4 tylko B4 ale Audi więc może komuś się przyda.

Auto: Audi 80 AAH Quattro Sedan 1992 r. - kolor butelkowa zieleń (nie znam kodu tej zieleni).
Stoi w komisie w Dorotowie pod Olsztynem.
http://otomoto.pl/audi-80-2-8quattro-kl ... 89858.html
http://moto.archiwumallegro.pl/?itemid= ... roklimagaz
Oglądałem to auto jak szukałem swojego. A że stoi 20km ode mnie i miało silnik i napęd jakiego szukałem to oczywiście przeszło inspekcję moją i Pawła (żany męża).

Jak ją oglądaliśmy w październiku to miała wgniecione błotniki pod lampami narożnymi (walony tył).
Malowane praktycznie wszystkie elementy (słupek pasażera, błotnik tył lewy (wtedy), drzwi cała prawa strona, błotniki L+P). Z tyłu ewidentnie walona i bok prawy przejechany aż do słupka bo był prostowany na pewno (malowany i drzwi stoją przy słupku wyżej).

Instalacja gazowa zwykła (nie sekwencja czyli praktycznie do wywalenia od razu).
Uszczelka (lub uszczelki) pod głową wydmuchane. Pod korkiem masło w ilości takiej że 5 bochenków chleba by przesmarował.
Jak je oglądaliśmy to oczywiście poziom płynu na zero, oleju poniżej bagnetu, wspomagania poniżej minimum a pan jak przyjechaliśmy z zaskoczenia odpalił sobie jakby nigdy nic. Pracował na 5 garach.
Gotowi byli je oddać za 4tysiące (wystawione było za 6,5tyś).

Właściciel z tego co mówił komisant prawdopodobnie jeden od około 2002 (pan około 50-60lat) - tablice rejestracyjne na to również wskazują - olsztyńskie to mniej więcej wiem w jakim okresie ten numer był wydawany i by się mniej więcej zgadzało.
Kupił sobie inne auto i te oddał synowi a ten nie wylukał że ubyło płynu, przegrzał i wydmuchało uszczelki. Wersja całkiem prawdopodobna.

Drzwi pasażera w ogóle krzywo stały. Końcówka drzwi (przy zamku) jakby były wyżej.
Słupek malowany (nieudolnie zaklejona ori naklejka do malowania spod której widać było odcięcie lakieru).
Na tylnim błotniku prawym w okolicach tylnich drzwi korozja i w miejscu które zakrywają już drzwi (od progu w górę) - malowanei walone to i już wyłazi.
Przedni błotnik prawy też z korozją.
Ogólnie blacharka bez szału. Wszędzie jakieś wgniotki, odpryski, rysy nie duże.

Osłony plastikowe pod silnikiem i skrzynią były.
Część plastików połamana w silniku (prawego reflektora, przy filtrze powietrza). Rura dolotowa powietrza wycięta i zrobiona wstawka z trójnikiem z rury metalowej (na gaz starego typu - nie jestem fachowcem to nie wiem jaka to generacja - 2?).
Osłona akumulatora pocięta na kable od gazu.
Brak listewek na pokrywach (po bokach osłony górnej silnika).

W środku skrzydełko boczne oparcia fotela kierowcy przetarte prawie do drutu. Materiał miękki wygnieciony na skrzydełku siedzenia kierowcy (strona od drzwi).

Klimatronik nie wiem w jakim stanie i czy chodził. Nie załączał się bo zimno było albo nie działał.
Licznik z MC/BC.
Ogólnie środek strasznie nie był złachany. Jako tako. Deska przedliftowa, boczki typu B3 (bo nie widać ich dokładnie na foto).
Tempomat niby w komorze silnika był ale przy pedale gazu nic nie znaleźliśmy no i oczywiście w manetce też nic (zwykła manetka bez tempo).

Felgi całkiem ładne. Ale z tego co pamiętam były w gorszym stanie bo jadąc oglądać to auto myślałem że na zimówki się nadadzą. Tu na fotach jakoś ładniej wyglądają.

Nie chciał zejść poniżej 4tyś i mu powiedzieliśmy że to może warte jest 2-2,5 max - koleś powiedział że niżej niż 4tyś to ją na części rozbierze albo ją "podpicują" i pójdzie na pewno za 6-7tyś.

Widać że nie rzucał słów na wiatr.
Kierownica widać się obszyła, tył widać się wyprostował i pomalował.

Na fotkach (teraz) wygląda jako tako ale w silniku syf kiła i mogiła.
Praktycznie do kapitalki.
Łożysko tylne lewe lub prawe lub oba do wymiany. Niem co jeszcze bo zawiasu nie oglądaliśmy dokładnie ale z tego co mówił komisant.
Instalacja gazowa kilkuletnia starego typu (nie sekwencyjna) czyli pierwsze co to trzeba by zdemontować.
Autem nawet nie jeździliśmy to nie wiem jak heble, nie wiem nawet czy ściąga, czy coś stuka, nie wiem nawet w jakim stanie napędy. Po prostu je olaliśmy i nawet nie jechaliśmy.
Opisuję po oględzinach auto które stało.

Ogólnie omijać szerokim łukiem.

Pozdro
Mam nadzieję że dzięki temu zaoszczędzę komuś telefonów, wyjazdów, kilometrów po złom.
Awatar użytkownika
Butterbean
Administrator
Administrator
Posty: 3585
Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
Imię: Tom
Moje Audi: A6 C4
Rok produkcji: 1997
Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
Nadwozie: Avant
Trakcja: quattro
Skąd: Olsztyn
Płeć:

Post autor: Butterbean »

eSPe, w 2.8 nie jest konieczna sekwencja.
sprzedaż częsci używanych-
telefon :[/b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.

formularz zamowienia

Mój OLX


(I will always remember ....) to juz 7 lat. :(

albo grubo albo wcale...
Awatar użytkownika
eSPe
Administrator
Administrator
Posty: 70
Rejestracja: 2011-02-28, 21:47
Imię: Sławek
Moje Audi: Inne
Rok produkcji: 1994
Silnik: 4.2 290KM (AEC)
Nadwozie: Avant
Trakcja: quattro
Skąd: Olsztyn
Podziękował: 1 raz
Płeć:
Kontakt:

Post autor: eSPe »

a 2.6?
Z tego co widziałem i czytałem to najlepiej sekwencję (elektroniczny wtrysk) z uwagi na spalanie, utrzymanie mocy itp itd.
Awatar użytkownika
Butterbean
Administrator
Administrator
Posty: 3585
Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
Imię: Tom
Moje Audi: A6 C4
Rok produkcji: 1997
Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
Nadwozie: Avant
Trakcja: quattro
Skąd: Olsztyn
Płeć:

Post autor: Butterbean »

abc ma plastikowy kolektor i dlatego m.in trzeba walic sekwencje
aah ma aluminiowy.pozatym aah ma przeplywke a abc nie ma.
wiadomo ze co sekwencja to sekwencja.jednak dla uparttego mozna z sukcesem zamontowac zwykla instalke.
sprzedaż częsci używanych-
telefon :[/b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.

formularz zamowienia

Mój OLX


(I will always remember ....) to juz 7 lat. :(

albo grubo albo wcale...
Awatar użytkownika
J.A.G
Adam Horch
Adam Horch
Posty: 2519
Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: podlaskie

Post autor: J.A.G »

Butterbean pisze:jednak dla uparttego mozna z sukcesem zamontowac zwykla instalke.
...która dusi, krztusi i zamula. Chyba że na Blosie BRC to jeszcze rozumiem ale na mikserze to na pewno ze 30koni wychodzi pobiegać poza silnik.

Dla mnie nawet sekwencja IV gen to tylko kompromis między kosztem a funkcjonalnością. Na skalę masowa i powszechny montaż, powinno się stosować Vgen, czyli wtrysk fazy ciekłej przy którym nawet uzyskuje się ok 5% mocy więcej niż na PB. Vialle wiedzie prym w tej technologii i wsio by było ok gdyby nie to że u nas w PL może 2 ludów to ogarnia, są strasznie drogie, nasz gaz jest syfiasty a pompy w takich instalkach wrażliwe i b.drogie. Kwestia dopracowania pompy wysokiego ciśnienia.
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest

Mister zlotu `13
Awatar użytkownika
eSPe
Administrator
Administrator
Posty: 70
Rejestracja: 2011-02-28, 21:47
Imię: Sławek
Moje Audi: Inne
Rok produkcji: 1994
Silnik: 4.2 290KM (AEC)
Nadwozie: Avant
Trakcja: quattro
Skąd: Olsztyn
Podziękował: 1 raz
Płeć:
Kontakt:

Post autor: eSPe »

J.A.G pisze:2 ludów to ogarnia
i na podregulowanie z Olsztyna np do Wrocławia hahaha.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Kupujemy Audi 100 C4, Audi A6 C4”