[A6-2.5TDI AEL] kąt wtrysku , ustawienie pompy
- lippek2505
- Adept
- Posty: 43
- Rejestracja: 2013-11-01, 21:47
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Brzeg
[A6-2.5TDI AEL] kąt wtrysku , ustawienie pompy
witam wszystkich....
ostatnio miałem dramat z moim ael-em fatum dosłownie , śrubka wpadła w rozrząd pasek przeskoczył zwory sie spotkały , koło pasowe też poszło i tanie nie było a na koniec zapowietrzanie sie i walka kilka ładnych dni dosłownie sprawdzone wszystko po kilkadziesiąt razy wymienione wszystkie uszczelki zworki oringi aż w końcu eureka się udało... ale nie o tym...
teraz mam problem z ustawieniem zapłonu, kąta itd....
nie mogę sie połoczyć vag -comem tylko działa mi polski vag a tam w rubryce nr 4 wyprzedzenie wtrysku zakładane 131, a mam 173
i mam pytanie i prosze o wyrozumiełośc i nie pisanie temam juz był bo przerobiłem chyba wszystki w sieci....
czy ustawienie kąta zegarem a pompa jest to to samo???
czy polskim vagiem wogóle sie da ustawić kąt
a i ważne wyskakuje mi błąd 550 Regulacja początku wtrysku różnica doregulowania, przed całą usterka też tam miałem jak ustawie wartosc około 131 bład znika ale auto cieżko pali na zimnym jak rozgrzane od strzała... czyc po pracy silnika ze chodzi miodzio doslownie idealnie natomiast ciezko pali jak zimny a jak bedzie na minus to nie wiem czy odpali, natomiast im wieksza daje wartosc auto pali coraz lepiej ale wyskakuje bład i im wieksza wartosc tym bardziej klekocze ale jakby tez sie lepiej zbierał
zaznacze ze nigdy mi nie kopciło na czarno nawet jak pedał w podłoge.....
kopci tak jakby na bialo , szaro po mocnym dodaniu gazu
prosze o pomoc bo juz nie mam siły walcze z tym juz kilkanascie dni
ostatnio miałem dramat z moim ael-em fatum dosłownie , śrubka wpadła w rozrząd pasek przeskoczył zwory sie spotkały , koło pasowe też poszło i tanie nie było a na koniec zapowietrzanie sie i walka kilka ładnych dni dosłownie sprawdzone wszystko po kilkadziesiąt razy wymienione wszystkie uszczelki zworki oringi aż w końcu eureka się udało... ale nie o tym...
teraz mam problem z ustawieniem zapłonu, kąta itd....
nie mogę sie połoczyć vag -comem tylko działa mi polski vag a tam w rubryce nr 4 wyprzedzenie wtrysku zakładane 131, a mam 173
i mam pytanie i prosze o wyrozumiełośc i nie pisanie temam juz był bo przerobiłem chyba wszystki w sieci....
czy ustawienie kąta zegarem a pompa jest to to samo???
czy polskim vagiem wogóle sie da ustawić kąt
a i ważne wyskakuje mi błąd 550 Regulacja początku wtrysku różnica doregulowania, przed całą usterka też tam miałem jak ustawie wartosc około 131 bład znika ale auto cieżko pali na zimnym jak rozgrzane od strzała... czyc po pracy silnika ze chodzi miodzio doslownie idealnie natomiast ciezko pali jak zimny a jak bedzie na minus to nie wiem czy odpali, natomiast im wieksza daje wartosc auto pali coraz lepiej ale wyskakuje bład i im wieksza wartosc tym bardziej klekocze ale jakby tez sie lepiej zbierał
zaznacze ze nigdy mi nie kopciło na czarno nawet jak pedał w podłoge.....
kopci tak jakby na bialo , szaro po mocnym dodaniu gazu
prosze o pomoc bo juz nie mam siły walcze z tym juz kilkanascie dni
- lippek2505
- Adept
- Posty: 43
- Rejestracja: 2013-11-01, 21:47
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Brzeg
już nie mam siły próbowałem milion razy, jak niby chwyci to za moment jakiś błąd i rozłącza
[ Dodano: 2014-10-21, 22:05 ]
http://allegro.pl/najlepszy-interfejs-u ... 41378.html
może ten bedzie oki jeśli nie to jaki trudno dam wiecej tylko jaki ???????
wiem że w vag -com jest wiele wiecej opcji to może bym sobie poradził , nie wiem dawka wtrysku , dawka rozruchu ....
mam dwa interfejsy i dwa na polskim vagu oki a na vog com nic , raz cos tam jakby ale nie dało sie nic spe bo zara brak komunikacji ..... oczywiscie mam przej.... na obd1 i moze to tu przyczyna ale to by i polski vag nie działał....
co do vag -com to juz kilkanascie różnych próbowałem i dzisaj u kumpla vcds i tez nic
a czy może być tak że mam jakis program zły ?
[ Dodano: 2014-10-21, 22:10 ]
jeśli ktoś sie na tym zna to prosze o link albo podpowiedz albo na priv mogę zadzwonić nie mogę sobie poradzic z tym vag - com
myśle że jak mi mi łapał komunikację to bym był w lepszej pozycji , bo mam bardzo duż juz przygotowanych i wydrukowanych materiałów co gdzie w jakich blokach co ustawic jak sprawdzić troszke mam ale nie wiem jaki interfejs
[ Dodano: 2014-10-21, 22:05 ]
http://allegro.pl/najlepszy-interfejs-u ... 41378.html
może ten bedzie oki jeśli nie to jaki trudno dam wiecej tylko jaki ???????
wiem że w vag -com jest wiele wiecej opcji to może bym sobie poradził , nie wiem dawka wtrysku , dawka rozruchu ....
mam dwa interfejsy i dwa na polskim vagu oki a na vog com nic , raz cos tam jakby ale nie dało sie nic spe bo zara brak komunikacji ..... oczywiscie mam przej.... na obd1 i moze to tu przyczyna ale to by i polski vag nie działał....
co do vag -com to juz kilkanascie różnych próbowałem i dzisaj u kumpla vcds i tez nic
a czy może być tak że mam jakis program zły ?
[ Dodano: 2014-10-21, 22:10 ]
jeśli ktoś sie na tym zna to prosze o link albo podpowiedz albo na priv mogę zadzwonić nie mogę sobie poradzic z tym vag - com
myśle że jak mi mi łapał komunikację to bym był w lepszej pozycji , bo mam bardzo duż juz przygotowanych i wydrukowanych materiałów co gdzie w jakich blokach co ustawic jak sprawdzić troszke mam ale nie wiem jaki interfejs
Ostatnio zmieniony 2014-10-21, 21:56 przez lippek2505, łącznie zmieniany 1 raz.
- lippek2505
- Adept
- Posty: 43
- Rejestracja: 2013-11-01, 21:47
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Brzeg
po prostu nie mam juz siły i za niedługo spale tą fure.....
ile pytam ile można ostatnio mi sie zapowietrzał tyle z tym walczyłem dosłownie wszystko sprawdzone wszystko wymienione wszystkie uszczeliki wczoraj zapier.. aż miło jeszcze byłem sprawdzić na obwodnicy 150 160 170 igła przed chwilą miałem jechać na zakupy odpalił i po 2 sekundach zgasł maska w góre i znów powietrze , zpieniona ropa cofała sie do filtra.....
[ Dodano: 2014-10-22, 19:16 ]
układ paliwowy szczelny
ile pytam ile można ostatnio mi sie zapowietrzał tyle z tym walczyłem dosłownie wszystko sprawdzone wszystko wymienione wszystkie uszczeliki wczoraj zapier.. aż miło jeszcze byłem sprawdzić na obwodnicy 150 160 170 igła przed chwilą miałem jechać na zakupy odpalił i po 2 sekundach zgasł maska w góre i znów powietrze , zpieniona ropa cofała sie do filtra.....
[ Dodano: 2014-10-22, 19:16 ]
układ paliwowy szczelny
Ostatnio zmieniony 2014-10-23, 14:25 przez lippek2505, łącznie zmieniany 1 raz.
- various
- Audi Mastah
- Posty: 754
- Rejestracja: 2012-01-07, 00:10
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Tarnowskie Góry
Weź zaktualizuj info o wozie bo nie było 100 C4 z silkiem ABT 2.5 z 97 roku...
Widocznie jest coś nie szczelne. U mnie zbyt mocno dokręcony filtr paliwa spowodował rozwalenie tej wewnętrznej uszczelki. Ogólnie te nasze podstawy filtra paliwa często powodują problemy więc kup sobie filtr z 1.9 TDi i wrzuć. Kup sobie przeźroczyste wężyki, zepnij wszystko i zobacz gdzie jest nieszczelny/gdzie idzie powietrze.
Ja tak zrobiłem, przed filtrem 0 powietrza, w przewodzie do pompy masa powietrza mimo nowego filtra, wszystkich nowych oringów, uszczelnieniu tego zaworka na filtrze itd..
Widocznie jest coś nie szczelne. U mnie zbyt mocno dokręcony filtr paliwa spowodował rozwalenie tej wewnętrznej uszczelki. Ogólnie te nasze podstawy filtra paliwa często powodują problemy więc kup sobie filtr z 1.9 TDi i wrzuć. Kup sobie przeźroczyste wężyki, zepnij wszystko i zobacz gdzie jest nieszczelny/gdzie idzie powietrze.
Ja tak zrobiłem, przed filtrem 0 powietrza, w przewodzie do pompy masa powietrza mimo nowego filtra, wszystkich nowych oringów, uszczelnieniu tego zaworka na filtrze itd..
- lippek2505
- Adept
- Posty: 43
- Rejestracja: 2013-11-01, 21:47
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Brzeg
miał ktos taki problem , wczesniej wszystko uszczelki oringi na krótko z butelki i okazał sie zaworek ten od powrotu co w filtrze przynajmniej tak mi sie wydaje ze sie zablokowal bo jak dałe do sloika to zamiast do baku rurką paliwa lać to do filtra tak jak by zablokowany i robiło sie podcisnienie
jak wymieniłemprzynajmniej ten zaworek to wszystko oki zero bulek i tak 3 dni a dzis
znow powietrze
jak wymieniłemprzynajmniej ten zaworek to wszystko oki zero bulek i tak 3 dni a dzis
znow powietrze
Ostatnio zmieniony 2014-10-22, 20:01 przez lippek2505, łącznie zmieniany 2 razy.
- lippek2505
- Adept
- Posty: 43
- Rejestracja: 2013-11-01, 21:47
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Brzeg
sorki chodzi o audi A6 c4 2.5 tdi 140 koni
[ Dodano: 2014-10-22, 19:33 ]
jak można być spokojnym i sie nie denerwowac jak walcze z autem około 3,5 tygodna nie jestem mistrzem mechaniki ale jak narazie szlo dobrze nigdy nie byłem u mechanika choc wiele razy wymieniałem rozrzady , głowice z niczym nigdy nie miałem wiekszego problemu .....
ale zeby sobie z powietrzem nie poradzic tyle walczyc i nic praktycznie we dwie osoby.... sa granice wytrzymalosci
[ Dodano: 2014-10-22, 19:35 ]
układ sprawdzałem cisnieniowao , weżyk po wezyku , lacze po laczu opaska po opasce od smoka az do pompy
pompa na krótko ciagnie jak szalona
[ Dodano: 2014-10-22, 20:06 ]
mam pytanie do czego jest ten zaworek
http://allegro.pl/zawor-zaworek-filtra- ... 75163.html
po jego wymianie trzy dni oki
[ Dodano: 2014-10-22, 20:11 ]
jest ktos na forum , może ktos pomóc
[ Dodano: 2014-10-22, 19:33 ]
jak można być spokojnym i sie nie denerwowac jak walcze z autem około 3,5 tygodna nie jestem mistrzem mechaniki ale jak narazie szlo dobrze nigdy nie byłem u mechanika choc wiele razy wymieniałem rozrzady , głowice z niczym nigdy nie miałem wiekszego problemu .....
ale zeby sobie z powietrzem nie poradzic tyle walczyc i nic praktycznie we dwie osoby.... sa granice wytrzymalosci
[ Dodano: 2014-10-22, 19:35 ]
układ sprawdzałem cisnieniowao , weżyk po wezyku , lacze po laczu opaska po opasce od smoka az do pompy
pompa na krótko ciagnie jak szalona
[ Dodano: 2014-10-22, 20:06 ]
mam pytanie do czego jest ten zaworek
http://allegro.pl/zawor-zaworek-filtra- ... 75163.html
po jego wymianie trzy dni oki
[ Dodano: 2014-10-22, 20:11 ]
jest ktos na forum , może ktos pomóc
-
- Audi Mastah
- Posty: 729
- Rejestracja: 2011-06-21, 18:00
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: KR/TK
przerabiałem spory problem z powietrzem w ropie. zakładałem zaworki specjalnie zeby paliwo sie nie cofalo ale nic to nie dawalo. mialem nieoryginalny przewód między nastawnikiem a górą filtra.. dopiero po kupie w ASO oryginalnego przewodu plastikowego za (140 zl !!) powietrze zniknęło
prędkość nie zabija, tylko zbyt szybkie jej wytracanie...
- lippek2505
- Adept
- Posty: 43
- Rejestracja: 2013-11-01, 21:47
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Brzeg
witam .....
właśnie wróciłem z walki z moją audiczką , i wygląda to tak bardzo cieżko pali a jak zapali chwilka i gasnie duci ją jakiś podcisnienie i w chwili gdy gasnie z pompy do filtra idzie piana ropa ale bardzo spieniona...... jak na krótko rozepne układ przed samym filtrem to samo . a jak wyeliminowałem filtr całkowicie ze słoika zasilanie i do słoika powrót pali jak złoto od strzzała i bez żadnych pechezyków , jak jest filtrr do dysi silnik jakies podcisnienie ....
poprostu silnik sie dusi i gasnie i potem bardzo ciezko odpalic....
kilka dni wczesniej tez walczyłem z tym samym i i wkoncy po sprawdzeniu wszystkiego po 100 razy wyszło ze ten podgrzewacz czy zaworek od powrotu w filtrze... wymiana dała sukces na 3 dni 3 dni jak złoto a teraz znów to samo zapowietrza sie jak wczesniej paliwo po zgasniecu silnika cofa sie z pompy spienione, i doszło ze jakies podcisnienie dusi silnik
naa krótko ze słoika zasilanie i powrót oki diała normalnie pali normalnie pali normalnie
pomocy co to może być
właśnie wróciłem z walki z moją audiczką , i wygląda to tak bardzo cieżko pali a jak zapali chwilka i gasnie duci ją jakiś podcisnienie i w chwili gdy gasnie z pompy do filtra idzie piana ropa ale bardzo spieniona...... jak na krótko rozepne układ przed samym filtrem to samo . a jak wyeliminowałem filtr całkowicie ze słoika zasilanie i do słoika powrót pali jak złoto od strzzała i bez żadnych pechezyków , jak jest filtrr do dysi silnik jakies podcisnienie ....
poprostu silnik sie dusi i gasnie i potem bardzo ciezko odpalic....
kilka dni wczesniej tez walczyłem z tym samym i i wkoncy po sprawdzeniu wszystkiego po 100 razy wyszło ze ten podgrzewacz czy zaworek od powrotu w filtrze... wymiana dała sukces na 3 dni 3 dni jak złoto a teraz znów to samo zapowietrza sie jak wczesniej paliwo po zgasniecu silnika cofa sie z pompy spienione, i doszło ze jakies podcisnienie dusi silnik
naa krótko ze słoika zasilanie i powrót oki diała normalnie pali normalnie pali normalnie
pomocy co to może być
Ostatnio zmieniony 2014-10-23, 21:25 przez lippek2505, łącznie zmieniany 1 raz.
- afro89
- Administrator
- Posty: 1028
- Rejestracja: 2011-08-25, 13:53
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Warszowice
lippek2505, Czytaj uważnie bo już wyżej było napisane, załóż zwykły filtr paliwa z 1,6D bez podgrzewacza, koszt 20-30 zł i będziesz widział jaki jest efekt, przynajmniej jeden element będzie wyeliminowany całej układanki.
Uzupełnij prawidłowo profil, kolejna prośba, tym razem admina.
Uzupełnij prawidłowo profil, kolejna prośba, tym razem admina.
Mój czołg AEL 300KM 555NM: http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=426
Mister zlotu `12
Najszybsze auto zlotu `13
Mister zlotu `12
Najszybsze auto zlotu `13