[100 C4 2.0LPG AAE] Cieknąca pompa wody

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
gti18
Mechanik
Mechanik
Posty: 124
Rejestracja: 2014-06-19, 18:09
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: SK

[100 C4 2.0LPG AAE] Cieknąca pompa wody

Post autor: gti18 »

Ostatnio zauważyłem ze zaczyna mi ubywać płynu chłodniczego no ale dolewałem i jezdziłem dalej, dziś patrze a pod autem mokro w z biorniku pusto. Odpaliłem auto i zauważyłem że zaczyna kapać z pompy wody, tak jak by na łączeniu pompy z silnikiem. Co lepiej wymienić całą pompe, samą uszczelke czy na siliconie poskładać?
Zależy mi na jak najtanszym pozbędzeniu sie usterki bo wiadomo jaki jest budżet studenta :P
Awatar użytkownika
Butterbean
Administrator
Administrator
Posty: 3585
Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
Imię: Tom
Moje Audi: A6 C4
Rok produkcji: 1997
Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
Nadwozie: Avant
Trakcja: quattro
Skąd: Olsztyn
Płeć:

Post autor: Butterbean »

budrzet taki ze nie ma co oszczedzac..wymieniaj pompe.mniej kosztow niz naprawa silnika przegrzanego..
sprzedaż częsci używanych-
telefon :[/b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.

formularz zamowienia

Mój OLX


(I will always remember ....) to juz 7 lat. :(

albo grubo albo wcale...
gti18
Mechanik
Mechanik
Posty: 124
Rejestracja: 2014-06-19, 18:09
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: SK

Post autor: gti18 »

O ile sie orientuje to żeby wymienić pompę to rozrzadu nie trzeba zdejmować?
gti18
Mechanik
Mechanik
Posty: 124
Rejestracja: 2014-06-19, 18:09
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: SK

Post autor: gti18 »

Takie pytanie czy lepiej i poręczniej wyciagnąc cały zespół pompy czy odkręcic sam wirnik? Trochę cięzko odkręcic samą połowe pompy bo przeszkadza mi osłona rozrządu. A o ile dobrze się orientuje żeby zrzucić osłonę trzeba odkręcić koło pasowe. Bo jak bym chciał odkręcić całą pompę to nad pompą widze jakąś łape chyba z pompy wspomagania. Jak wyciągnąc całą pompe?
Szymson
Adept
Adept
Posty: 1
Rejestracja: 2014-08-11, 18:20
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Bartosyzce

Post autor: Szymson »

Chciał bym zrobić SWAPA w swojej audi 100 c4 2.0E. Jaki silnik byście polecili tak żeby się w mniej więcej opłacało.
Awatar użytkownika
Matt_04
Czeladnik
Czeladnik
Posty: 54
Rejestracja: 2011-06-08, 23:23
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Rybnik

Post autor: Matt_04 »

gti18, Odkrecasz tą lapę i pozniej ci sie pokażą sruby od pompy wody z calym zespołem tam są chyba trzy sruby juz teraz nie pamietam... Zrzucasz sobie wszystko i masz jak na dłoni :) kolo pasowe trzeba przerzucić ale to jest pikuś... Bez problemowa naprawa :) jakby coś to w weekendy bywam na Bieruniu mozemy sie gdzieś umówić i ci mniej wiecej wytlumacze o co sie rozchodzi ale tam wielkiej filozofii nie ma... Jak zaczniez rozbierać to bedziesz wiedzial na czym stoisz... Rozrządu nie musisz rozbierać ;-)
Awatar użytkownika
GTR34
Adam Horch
Adam Horch
Posty: 1507
Rejestracja: 2011-06-26, 20:17
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Chełm

Post autor: GTR34 »

Szymson, _przywitajsie

Po drugie, udam, że nie widziałem tego postu. Jeszcze jeden taki numer i będzie warn za spamowanie ;-)
ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”