[a6 c4] elementy tylnego zawieszenia
-
- Adept
- Posty: 18
- Rejestracja: 2013-05-29, 13:08
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Koszalin
[a6 c4] elementy tylnego zawieszenia
Mógłby ktoś podać ilość i co mam kupić? Chcę hurtem wszystko wymienić .Czyli ile tulei i jakie, jakie na sanki itd .Dzięki z góry.
-
- Adept
- Posty: 47
- Rejestracja: 2011-07-09, 11:05
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: nysa
witam. kolego chodzi tylko o tył tak jak w temacie czy jeszcze coś . bo wspominasz o sankach i jak w profilu masz bez quattro jeśli tak to na tył idzie http://www.iparts.pl/czesc/mocowanie-ko ... 19994.html 2szt http://www.iparts.pl/czesc/zawieszenie- ... produktowe 2szt. to przykłady jesli chodzi o firmy na jakie sie zdecydujesz twoja wola jeśli potrzebujesz jeszcze na przód napisz to podam . pozdro
Ostatnio zmieniony 2014-07-04, 17:59 przez marek[a6], łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Adept
- Posty: 18
- Rejestracja: 2013-05-29, 13:08
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Koszalin
Rozpędziłem się z tym przodem .Sam tył oczywiście .Dzięki.Czyli to będzie wszystko?4szt i koniec? A przy mocowaniu amortyzatora to te tuleje kupuje się z amorkiem czy to są te , co podałeś? Mało tego wszystkiego ...
Ostatnio zmieniony 2014-07-04, 18:39 przez Arturo, łącznie zmieniany 2 razy.
-
- Audi Mastah
- Posty: 871
- Rejestracja: 2012-01-09, 19:27
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Oleśnica (28-220)
Witam. Jak tam po wymianie? Bo też mam chęć wymienić tuleje drążka Panharda 431505172 oraz tuleje te belki 4A0511247.
Oglądałem auto od spodu i dostęp jest bardzo dobry, drążek zapewne można wykręcić z auta i tuleje robić w warsztacie na stole. Ale nie bardzo mi się uśmiecha targać całej tylnej belki, zapewne jak się ją odkręci pojedynczo z podłużnicy to opadnie i można się bawić z wprasowaniem za pomocą porządnej śruby. Tylko się zastanawiam czy może być jakaś niespodzianka w stylu - nakrętka w podłużnicy się zacznie kręcić i trzeba coś ciąć żeby się do niej dostać - czy ona jest przyspawana do podłużnicy?
A jeszcze odnośnie tulei amortyzatora - a nie można zmierzyć średnicy tego gniazda i dobrać coś z innego auta? Bo jak patrzę w necie to są tuleje dostępne, nie jest to jakaś nano technologia, zapewne tuleja ma wymiary "standardowe".
Oglądałem auto od spodu i dostęp jest bardzo dobry, drążek zapewne można wykręcić z auta i tuleje robić w warsztacie na stole. Ale nie bardzo mi się uśmiecha targać całej tylnej belki, zapewne jak się ją odkręci pojedynczo z podłużnicy to opadnie i można się bawić z wprasowaniem za pomocą porządnej śruby. Tylko się zastanawiam czy może być jakaś niespodzianka w stylu - nakrętka w podłużnicy się zacznie kręcić i trzeba coś ciąć żeby się do niej dostać - czy ona jest przyspawana do podłużnicy?
A jeszcze odnośnie tulei amortyzatora - a nie można zmierzyć średnicy tego gniazda i dobrać coś z innego auta? Bo jak patrzę w necie to są tuleje dostępne, nie jest to jakaś nano technologia, zapewne tuleja ma wymiary "standardowe".
Ostatnio zmieniony 2015-06-19, 11:36 przez przemoprzem, łącznie zmieniany 1 raz.
Moje "drogie" Audi 100 C4 AAH automat - http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=1837