Witam
Moj problem wyglada następująco :
od wczoraj zaczelam slyszec odglosy klekotania w silniku w mojej audi , klekot nasilal sie przy dodawaniu gazu i slychac bylo odglos na koncu silnika przy samej misie olejowej ... ledwo ale jakos dalam rade wrocic ponad 200 km z pracy . Dzis rano zajechalam do mechanika okazalo sie ze obrocila sie panewka na wale i uszkodzony jest 3 korbowód . Dodam ze remont silnika tj : planowanie glowicy, uszczelka , uszczelniacze , pompa wody , termostat oraz rozrzad i rolka napinacza byly zalozone nowe w lutym tego roku . Moje pytanie brzmi czy robic dół silnika ? Czy ewentualnie wsadzic drugi ale jezeli tak to doradzcie jaki pasuje ? Czy moze byc od takiej samej audi rowniez 2.0 tyle ze na mechanicznym wtrysku ? Przypomne ze moja to 2.0 101 km jednopunk . Bardzo prosze o podpowiedz
[100-2.0 AAE] Obrocona panewka
- hubos21
- Audi Mastah
- Posty: 563
- Rejestracja: 2011-05-30, 17:34
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Mogilno
Remont dołu to droga impreza i zależy też od tego jak wygląda reszta, wał trzeba dać do pomiaru i wtedy można działać. Miałem podobny dylemat tok temu kupiłem za 850zł cały słupek, za 200zł sprzedałem swoją głowicę, dół na złom jakieś 70zł i wyszło mnie to 600zł za 16V (+ cała reszta pierdołek, które trzeba zrobić mając silnik na stole) ale przekładałem wszystko sam. Dzisiaj jestem padnięty po pracy ale jutro postaram się rozejrzeć jaki dół będzie pasował
Ostatnio zmieniony 2014-06-26, 22:57 przez hubos21, łącznie zmieniany 1 raz.
AUDI 100 C4 2.0 ACE AVANT
- syluska6
- Adept
- Posty: 27
- Rejestracja: 2013-09-17, 19:27
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Augustów
Byłabym bardzo wdzieczna ... juz stracilam glowe bo jeden mowi ze pasuja drudzy ze nie ... mam 2 silnik na mechanicznym wtrysku i gdyby pasowal to przelozylabym sam dol i napewno wyszloby mi taniej . Dziekuje za odpowiedz
Sylwia