[A6-SEDAN] błotniki zamienniki

Szyby, zderzaki, błotniki, maski i inne elementy blacharskie.
Awatar użytkownika
quattrdomasz
Mechanik
Mechanik
Posty: 152
Rejestracja: 2012-10-29, 13:34
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Wrocław

Post autor: quattrdomasz »

Michaelo pisze:Jutro dzwonie do serwisu aby uświadomić sobie kwestie finansowe zakupu nowego ori błotnika.
znasz już koszt?
--> :q: POWER!!!

A6 C4 :q: 2.8 AAH 174KM 250Nm (96r.)
A6 C5 :q: 2.5tdi BAU 180KM 370Nm (03r.)
80 B4 :q: 2.6 ABC 150KM 225Nm (93r.) (Diff Lock;)
A6 C4 2.5tdi AEL+ 169KM 340Nm (97r.)
Awatar użytkownika
kesah
Czeladnik
Czeladnik
Posty: 53
Rejestracja: 2014-06-21, 17:07
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Bydgoszcz

Post autor: kesah »

quattrdomasz pisze:
Michaelo pisze:Jutro dzwonie do serwisu aby uświadomić sobie kwestie finansowe zakupu nowego ori błotnika.
znasz już koszt?
Nowy ok 1100 zł, ale chyba już niedostępny. Ceny ori części możesz sprawdzić na http://sklep.benepol.pl/sklep/

Rok temu zakładałem u siebie lewy i prawy z zamiennika za ok 300 za sztukę i przez rok nic nie wysypało. Co będzie dalej nie wiem, bo tydzień temu C4 się sprzedała. Wiele zależy od lakiernika, najważniejsze żeby zeszlifować ten chiński podkład i porządnie przygotować przed malowaniem.
Audi A6 C4 2,5 AEL '96 Sedan Quattro - 14-16
Audi A6 C4 2.8 30V ACK '97 Avant Quattro - 11-14
Audi A6 C4 2.5 AEL '97 Avant Quattro - 09-10
VW Golf MK3 2.0 8V ADY '95 - 07-09
VW Golf MK2 1.8 8V RP '89 - 04-06
Awatar użytkownika
Michaelo
Czeladnik
Czeladnik
Posty: 89
Rejestracja: 2011-06-08, 19:06
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Warszawa

Post autor: Michaelo »

quattrdomasz pisze:
Michaelo pisze:Jutro dzwonie do serwisu aby uświadomić sobie kwestie finansowe zakupu nowego ori błotnika.
znasz już koszt?
Audi-Warszawa:
1132zł
Brak towaru w PL.
Na zamówienie z Niemiec.
Czas oczekiwania 5-10dni.

Także tego...
:->
I V-ce Mister zlotu '12
Awatar użytkownika
Butterbean
Administrator
Administrator
Posty: 3585
Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
Imię: Tom
Moje Audi: A6 C4
Rok produkcji: 1997
Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
Nadwozie: Avant
Trakcja: quattro
Skąd: Olsztyn
Płeć:

Post autor: Butterbean »

gtr czytam i czytam..zadnych spawan zadnych wstawek...
uwazasz ze ta technologia jako przestarzala sie nei sprawdza?to jak produkowali kiedys auta?na klej?przeciez i pozostale elementy auta nawet twojego sa spawane..
kurde przeciez nie na kazdym aucie jest ocynk..
zasada jest jedna-blacha musi byc zdrowa.
sprzedaż częsci używanych-
telefon :[/b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.

formularz zamowienia

Mój OLX


(I will always remember ....) to juz 7 lat. :(

albo grubo albo wcale...
Awatar użytkownika
wolfik0
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 711
Rejestracja: 2011-07-22, 22:20
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: zabrze

Post autor: wolfik0 »

Jak już tak bardzo chcecie ocynk to są firmy zajmujące się cynkowaniem metalowych rzeczy ;) także można im zlecić ocynkowanie na nowo takiego błotnika jeżeli ma się zamiar jeździć autem jeszcze kilka lat :mrgreen:
()()()() Jedna rodzinka VW
Awatar użytkownika
GTR34
Adam Horch
Adam Horch
Posty: 1507
Rejestracja: 2011-06-26, 20:17
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Chełm

Post autor: GTR34 »

Butterbean, W pewnym sensie masz rację, ale właściwie to większość blachy w naszych autach jest zgrzewana, nie spawana. Spawy oczywiście też na pewno gdzieś tam są, ale nie są to takie same spawy jakie stosuje się w "Naprawach powypadkowych". Ori spawy i zgrzewy są właśnie ocynkowane, dlatego m.in to nie koroduje. Poza tym nie będę się kłócił czy spawanie i wstawki są warte czegoś bo nie jestem lakiernikiem ani blacharzem więc mała moja wiedza o tym. Niektórzy lakiernicy tak właśnie twierdzą. Wiem tylko, że w swoim aucie nigdy, przenigdy nie wycinałbym kawałka błotnika i wspawywał kawałka blachy jeśli można wymienić cały element na zdrowy ori i mieć z głowy. Fakt, ciężko znaleźć zdrowy ori błotniki za rozsądne pieniądze, nie powiem, że nie. Ale mimo wszystko wstawki/spawanie, mnie nie przekonuje po prostu.
Awatar użytkownika
Butterbean
Administrator
Administrator
Posty: 3585
Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
Imię: Tom
Moje Audi: A6 C4
Rok produkcji: 1997
Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
Nadwozie: Avant
Trakcja: quattro
Skąd: Olsztyn
Płeć:

Post autor: Butterbean »

zaskocze cie..znam osobiscie goscia ktory cynuje polaczenia..nie stosuje szpachli albo stosuje ja w minimalnym stopniu.widzialem jak robil wstawki w hyundaiu sonata..stara zemieslnicza robota...wyszlo na kozaku..
sprzedaż częsci używanych-
telefon :[/b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.

formularz zamowienia

Mój OLX


(I will always remember ....) to juz 7 lat. :(

albo grubo albo wcale...
Awatar użytkownika
mas0n
Moderator
Moderator
Posty: 678
Rejestracja: 2013-09-23, 15:10
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Warszawa

Post autor: mas0n »

Ktoś się orientuje w jakim stanie takie rzeczy przychodzą?
http://allegro.pl/audi-a6-c4-94-97-blot ... 88316.html
Błotnik w naszych budach jest spawany do karoserii?
Ostatnio zmieniony 2016-01-13, 18:47 przez mas0n, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
adriang92
Guru
Guru
Posty: 1310
Rejestracja: 2011-06-20, 14:52
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Zbędowice

Post autor: adriang92 »

mas0n, Błotniki są tylko przykręcane, pod maską masz ciąg śrub, jak otworzysz drzwi zobaczysz jedną na słupku a, na dole przy drzwiach są dwie pod plastikową listwą tą czarną dolna, z przodu pod zderzakiem są chyba trzy o ile dobrze pamiertam jedna pod kierunkiem na tej wąskiej części, dwie pod ślizgiem zderzaka :P Plus dwie kręcone do słupka A pod nadkolem, z prawej strony trzeba wyciągać filtr węglowy bo przeszkadza :)
Awatar użytkownika
mas0n
Moderator
Moderator
Posty: 678
Rejestracja: 2013-09-23, 15:10
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Warszawa

Post autor: mas0n »

adriang92, jasne, tylko myślałem że może gdzieś koło listew jest coś jeszcze pomodzone. No i dobrze.
Dzięki za spis śrub. Obecnie już musze robić błotnik bo przeglądu już nie chcą podbić
Awatar użytkownika
Michaelo
Czeladnik
Czeladnik
Posty: 89
Rejestracja: 2011-06-08, 19:06
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Warszawa

Post autor: Michaelo »

Kupiłem błotnik (LP):
http://allegro.pl/blotnik-przedni-prawy ... 37659.html
Cena (razem z lakierowaniem): 480zł

Jest to oczywiście zmiennik. Jakość do ceny oceniam na bdb. Póki co jest nowy, zobaczymy jak się będzie zachowywał po paru latach eksploatacji.
Odcień (LY7T) oraz sposób położenia lakieru bez zastrzeżeń.

Poziom współpracy OK - zdecydowanie polecam.
Namiar:
Pan Szymon
Tel. 501158086
Luboń (wlkp)

Pakowanie:
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Wymiana:
Obrazek
Obrazek

Detale:
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Efekt:
Obrazek
Obrazek

Polecam!
I V-ce Mister zlotu '12
Awatar użytkownika
burdzio89
Mechanik
Mechanik
Posty: 194
Rejestracja: 2014-01-02, 19:51
Imię: Marcin
Moje Audi: A6 C4
Rok produkcji: 1997
Silnik: 1.8E 125KM (ADR)
Nadwozie: Avant
Trakcja: FWD
Skąd: Wodzisław Śląski
Płeć:

Post autor: burdzio89 »

Widzę że szpara troszkę szersza? Też wymieniałem błotnik wyszedł o 300zł więcej ale mam oryginał.
http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=11387
Ostatnio zmieniony 2016-08-31, 20:38 przez burdzio89, łącznie zmieniany 1 raz.
Guapo
Adept
Adept
Posty: 8
Rejestracja: 2016-10-09, 19:17
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Lębork

Post autor: Guapo »

Zamienniki to zło. O ile sam wygląd i materiał z którego element jest wykonany może być ok to samo pasowanie zazwyczaj jest bardzo uciążliwe i nie do końca wygląda to jak powinno.
Wolę poszukać ori używanego elementu niż kupować nowe zamienniki.
Ostatnio zmieniony 2016-10-29, 00:02 przez Guapo, łącznie zmieniany 2 razy.
Awatar użytkownika
Mariusz93
Adept
Adept
Posty: 2
Rejestracja: 2016-10-16, 16:37
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Ruchna

Post autor: Mariusz93 »

ja wsadziłem zamienniki za 300 zł sztuka pasuja dosyć dobrze jedyny problem to nie do konca wykonczone rogi, sa ostre. owszem kupisz urzywane elementy ale to sie mija z celem te samochody maja 20 lat a nowy poprawnie polakierowany i zakonserwowany wytrzyma długo, wiem co mówie jestem lakiernikiem w swoim tak zrobiłem
Awatar użytkownika
burdzio89
Mechanik
Mechanik
Posty: 194
Rejestracja: 2014-01-02, 19:51
Imię: Marcin
Moje Audi: A6 C4
Rok produkcji: 1997
Silnik: 1.8E 125KM (ADR)
Nadwozie: Avant
Trakcja: FWD
Skąd: Wodzisław Śląski
Płeć:

Post autor: burdzio89 »

To samo idzie zrobić z używanym. Ja za jeden blotnik zapłaciłem 3razy tyle co ty. W bdobrym stanie 300 zł za błotnik, piaskowanie, ocynk malowanie konserwacja i pasuje bardzo dobrze praktycznie nie widac różnicy ;-) a jest oryginał.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Elementy karoserii”